וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לרוץ איתה, לקפוץ איתה

רותם רוזנטל

12.1.2006 / 14:48

שונאת חזיות ומתרחקת מחישוקי ברזל אכזרים, את הגוזייה כבר ניסית?

עולם החזיות מלווה את המין הנשי במרוץ נגד כוח הכבידה כבר משחר ההיסטוריה. במאה ה-18 היו שכיחות התעלפויות של נשים שמחוך עצמות הדג שלהן הכביד להן על הסרעפת. גם כיום מתעבות נשים רבות את חישוקי הברזל שמושחלים להן לחזיות. לבעלות החזה הכבד אולי אין ברירה אלא להיצמד לחישוק אבל בעלות החזה הבינוני-קטן יכול לטעמנו להימנע מהברזלים וללכת על חזיות מאסיביות פחות.

אז השדיים יזוזו קצת כשאת ממהרת. לא נורא. אל תשלי את עצמך שמישה חושב שניחנת בזוג הדדיים המוצק ביקום אם הם לא זזים בכלל בזמן הליכה. את הקרדיט ממילא נותנים לחזייה שלך לא לך ומדובר במראה לא טבעי. שדיים שזזים קצת בעת תנועה זה הכי נטורל וחזיות בלי ברזלים זה הכי נוח. ואם כבר נוח, שווה לשקול גוזייה.

הגוזייה היא חצי גופייה, חצי חזייה. היא לא לוחצת ולחברת האופנה התל אביבית והרומנטית גרטרוד יש וריאציות נפלאות שלה. "לא רצינו ליצור את החזיות המקובלות" אומרת נטע טבת מבעלות החברה "ניסינו למצוא פיתרון לנשים צעירות, בעלות חזה זקוף, שלא רוצות ללבוש חזיות אבל עדיין צריכות ללבוש משהו מתחת לבגדים שקופים".

בוסטייה או חזייה

ב"גרטרוד" מחלקים את סוגי החזיות לשניים – הבוסטייה והחזיות עצמן. "בגזרת הבוסטייה ישנם פריטים רכים יותר" אומרת טבת, "שנותנים מענה שונה לכל מי שמחפשת חזיות במראה צעיר ורך". את הגוזיות אפשר ללבוש מעל חזייה סתם כדי שיהיה יפה וכחזייה של ממש.

גם החזיות הסטנדרטיות של גרטרוד רכות יותר מהמקובל. הן מתחלקות לחזיות עם עצם צידית ולחזיות נטולות עצם. "בימים אלה אנו משלבות גם ליין שבו יוצעו חזיות ותחתונים מטריקו, בד שרק מחזק את התחושה הנוחה והיומיומית", מוסיפה טבת.

פיתרון קיים מעניין נוסף מייבאת חברת אפרודיטה. אחרי שהצמידו לנו כנפיים לתחבושת ההיגייניות מסתבר שהגוף שלנו הפך רישמית לאזור מנחת חלופי לנתב"ג – קבלו את הכנפיים לחזה. הכנפיים, שמגיעות היישר מארה"ב, מבטיחות שימוש ללא סגירה אחורית או כתפיות.
אל תקראו למוצר מדבקה אלא חזייה. ההמצאה החדשה עשוייה מבד ונסגרת בעזרת מדבקות רפואיות הנצמדות לגוף משני הצדדים. בחברה מבטיחים שהכנפיים עמידות ל-12 שעות, אינן גורמות לגירוי ומתאימות לכל סוגי העור. הן אמורות לא להשאיר סימנים, להכאיב או ללחוץ ולהחזיק את החזה כמו חזייה רגילה. אחלו להן הצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully