וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלייה הרוסית

דנה דרבינסקי-טיקולסקר, צילום: רונן פדידה

13.1.2006 / 12:57

ולנטין יודשקין, הגאידמק של עולם האופנה הרוסי הגיע לארץ ליממה והעלה תצוגה איכותית להדהים. מחיר כרטיס עד 1000 ש'

הנשף הרוסי הבומבסטי האמיתי לא התקיים בטראסק בסילבסטר אלא אמש במלון דן פנורמה. הנכבדים והעשירים מבין כותבי הקירילית בארץ אצו אמש להתחכך במעצב האופנה הרוסי המפורסם, המצליח והמוכשר ביותר בעולם כיום, ולנטין יודשקין, שהגיח לביקור בן יממה בארץ. הם שילמו על כך בין 350 ל-1000 שקל לכרטיס.

בעבור סכום כסף נאה זה נהנו כל אותם רוסים חטובים ורוסיות מהממות שלא נתנו לגשם השוטף לעצור אותם, מקוקטייל שהתחיל בשבוע בערב ומתצוגת אופנה ארוכה במיוחד בת 3.5 שעות. לא פחות. עד שעלו הדוגמניות על המסלול נהנו המוזמנים ממיני פוטיפורים כמו דוגמניות חשופות חזה באיפור גוף כחול שהסתובבו בין האורחים כשקרעי בדי יוטה משתלשלים מהן, מתאבנים ומבלאדי מרי.

הקהל לא איכזב

על שום היצירתיות המפורסמת של יודשקין כניראה, חשו חלק המוזמנים צורך לתרום את חלקם והגיעו בעצמם בתלבושות ותסרוקות אקסטרוגנטיות בתכלית. היו שם מאמות גדולות בשמלות קטיפה, חצאיות מיני היסטריות מעל מגפיים ארוכים, תסרוקות יוצאות דופן, חולצות תחרה שקופות ועוד מיני הופעות שרק רוסיות כוסיות שלא רואות אף אחד ממטר, יכולות לדפוק.

יודשקין שחנויותיו פזורות באירופה ורוסיה הוא המעצב הרוסי הראשון שהתקבל לסינדקצית המעצבים של פריז. יצירותיו מוצגות בלובר והוא עיצב את מדי הנבחרת הרוסית לאולימפיאדת אתונה. בבית האופנה הגדול שלו מעצבים ומייצרים בגדי נשים וגברים, נעליים, תכשיטים, כלי פורצלן, בשמים ומיני אקססוריז. שמו נודע בכל העולם והגוגל קורס לכשמקלידים אותו.

אחרי שמזמזמים כאן בארץ בשנה האחרונה לא הרף אודות הטרנד הרוסי, עלה יודשקין על במותינו והראה איך נושם ומרגיש טרנד רוסי הוט קוטור מליגה עילית. הבגדים שהציג אמש היו מרהיבים, אמנותיים, עתירי מעוף, מרתקים ומעוררי השראה. הדוגמנים שהביא איתו היו מקצוענים ומרשימים. תסרוקות הראסטות האמנותיות שעיצבו לתצוגה מישל מרסייה וציוותו שדרגו את המופע ומשכו עוד לכיוון היצירתיות המתפרצת. שתי המעצבות הישראליות היחידות שניצפו בתצוגה היו טובל'ה וגלית לוי. כל השאר הפסידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully