וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו ראה אותה מחייכת?

הדס שואף

16.1.2006 / 13:28

מזל טוב, קייט מוס חוגגת היום יום הולדת 32. הזדמנות טובה להכריז על הבריטית השורדנית כעל דוגמנית העל של כל הזמנים

הרימו כוס דיאט ספרייט ופירסו עוגה ללא סוכר, היום יום הולדת לקייט מוס השורדת הגדולה של עולם היופי בעשור האחרון.
יום ההולדת ה-32 של מוס נחגג יממה אחת בלבד אחרי חשיפת קלטת בערוץ E שבה רואים את הסנפת הקוקאין המפורסמת של הדוגמנית מספטמבר האחרון. עליית שלב לעומת צילום הסטילס באיכות המפוקפקת בו החזיקו עד כמה מערכות העיתונים.

במקביל לארוע לא נעים זה מתפרסמים בימים אלה הצילומים המופלאים של מוס מדגמנת באיביזה למעצב האופנה רוברטו קאוולי. הקמפיין לקאוולי יצא לפועל זמן לא רב אחרי שמוס יצאה ממכון הגמילה וסימל את חזרתה לעניינים. אם חשבתם שיש פה איזון בין רע לטוב קבלו משתנה נוסף במשוואה: מוס ניצפתה לפני חודש במועדון חשפניות אחרי התבשמות הגונה, כשהיא רוקדת באירוטיות סביב מוט עם השחקנית לינדזי לוהן. השתיים נתנו בלסבו שיק ושימחו מאד את הקהל. האם זה מה שימאיס את הבריטית המתעתעת על ציבור הצרכנים וידביק לה דימוי טראשי או שמא להיפך, יהפוך אותה לנחשקת ומרתקת יותר?.

עם מוס אין רגע דל. רגעי השיא והשפל אצלה משמשים בעירבוביה והשיק לא נעדר מאף סיטואציה שהיא קשורה אליה. לזכותה ייאמר כי אצלה לא מדובר בשערוריות נחותות מעדות ה"אוי, חשפתי בטעות שד מול הקהל באמצע ריקוד" או "מי לעזאזל הפיץ קלטת שלי עושה סקס באינטרנט".

חוץ מיופי מסתורי ונטייה להרס עצמי קייט כניראה חוננה גם ברמת אינטיליגנציה לא רעה בכלל אחרת אין הסבר לעובדה שהיא שורדת כמעט כל מפלה. לא חשוב באיזה סיטואציה לא נעימה יתפשו אותה, היא תמצא תמיד את הדרך לצאת ממנה שלמה ואפילו מחוזקת ומחוזרת יותר. בימים אלו ההכרה שקייט מוס היא אייקון תרבותי לכל דבר רק הולכת ומתחזקת. ברור כיום שהיא סוללת בביטחה את דרכה לתואר האבסולטי "דוגמניות העל של כל הזמנים".

חזק ברכילות

מוס נתפשת כיורשת הבלתי מעורערת של טוויגי, דוגמנית העל של שנות ה-60, שעירערה את מוסכמות היופי המקובלות עד לבואה.
טוויגי הייתה רזה ושטוחת חזה ובכל זאת הפכה לסופר-דופר מודל ובישרה את בואו של מודל היופי, הנערי החדש.

קייט נולדה בשנת 74 באנגליה והתגלתה בגיל 14 בשדה התעופה JFK בניו-יורק על-ידי שרה דוקס בוקרית של סוכנות האופנה סטורם. את פריצת הענק עשתה כשהובילה את הקמפיין המדובר של קלווין קליין במודעה לבושם OBSESSION אליה הצטלמה בעירום. מידותיה הקטנטנות ומראה ההירואין שיק החריג והמיוחד שלה הקסימו את תעשיית האופנה והכתירו אותה כאנטי-סופרמודל של שנות ה- 90. עד מהרה היא החלה להוביל קמפיינים ענקיים של בתי אופנה נחשבים ביניהם גוצ'י, דולצ'ה וגבאנה, לואי ויטון, ורסאצ'ה, שאנל, מיסוני ועוד רבים.

בימים אלו בשנות ה-30 לחייה היא עדיין עובדת חזק ויש המדווחים אף על עליית מה במשקלה, מה שעוזר לה להיראות יפה ופורחת אף יותר. לעומת קריירת הדוגמנות המוצלחת, חייה האישיים משגשגים פחות. פרידתה המתוקשרת מהשחקן ג'וני דפ הובילה לאישפוז במרכז גמילה מאלכוהול בשל שתייה מופרזת. היא ילדה את ילדתה הבכורה לילה-גרייס בשנת 2002 אך נפרדה מאבי הילדה, ג'פרסון האק, זמן קצר לאחר מכן והחלה לגדל את ביתה לבד. היא נפרדה גם מחברה האחרון לחיים, אותו הכירה בתחילת שנת 2005.

כששאנל מבטלת

אולם חרף הפרידות שוברות הלב שעברה נראה כי הגורם העיקרי לעוגמות הנפש של הדוגמנית הלא מחייכת היא התשקורת שרודפת ומתעדת כל פרט בחייה. עיתונאי הבידור עוסקים בה ללא הרף ומייחסים לה אנורקסיה, נטיות חד מיניות וחיבה לאורגיות רבות משתתפות.

כל אותן פיסות אינפורמציה על חייה ההוללים של מוס היו בגדר שמועות בלבד עד ל-15 בספטמבר היום בו פירסם הדיילי מירור תמונות שלה מסניפה קוקאין במהלך חזרות של הלהקה BABYSHAMBLES בה ניגן בן זוגה לשעבר. רק חמישה ימים עברו וחברת האופנה H&M מיהרה להודיע כי היא מבטלת את החוזה ארוך הטווח שלהם עם מוס.

ביום המחרת חברת שאנל הודיעה אף היא על ביטול חוזה ומיד הצטרפה גם חברת ברברי לרצף הודעות הפסקת שיתוף הפעולה עם מוס. נדמה היה באותם ימים כי אנו חוזים בנפילתה העצובה של ענקית תקשורתית ובסיומה העגום של קריירה מזהירה. אבל לא. עוף החול הצנום התרומם ועשה את הצעד הנכון מבחינה ציבורית – לקיחת אחריות מלאה והודעה פומבית על כניסה למכון גמילה באריזונה.

בעזרת חברים רבים כמו נעמי קמפבל, רובי וויליאמס ואלכסנדר מקווין ותודות לתמיכתם של מעריצים מתעשיית האופנה, הדוגמנית המשתקמת חזרה במהרה למסלול וקבלה חוזים מעוררי התפעלות מחברות כמו LONGCHAMP ,ו- VIRGIN MOBILE וממעצב האופנה רוברטו קוואלי.

כמו כן כיכבה מוס במהדורת נובמבר של המגאזין W, צולמה למהדורת דצמבר של המגזין VANITY FAIR והוזמנה להיות עורכת אורחת בווג הצרפתי במהדורת דצמבר הנחשקת. שם הדפיסו ארבע כריכות שונות בכיכובה רק משום שהבחירה בין התמונות המושלמות שלה הייתה קשה מנשוא. וההילולה האחרונה עם לינדזי לוהן?. נו, סביר להניח שהיא אפילו תקדם לה עוד יותר את הקריירה.

  • עוד באותו נושא:
  • קייט מוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully