וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וני שועל

ענת אור

16.1.2006 / 14:16

זמר הקאנטרי ג'וני קאש היה, כפי שמתברר בסרט החדש אודותיו, גם אייקון אופנה שווה. לא קל להתחרות בשמלות של דולי פרטון

גליון "ווג" האמריקאי האחרון לשנת 2005 עשה מחווה אופנתית לסרט "הולך בדרכי", שמאוד מצליח באמריקה ויגיע לארץ בקרוב. הסרט הוא ביוגרפיה קולנועית של אליל מוזיקת הקאנטרי ג'וני קאש ומככבים בו ריס ווית'רספון וחואקין פיניקס, שכל כך מתבקש ללהק אותם כדוגמנים. הסרט כבר עבר את סכום ההכנסות של 55 מיליון דולר, הוא מועמד לכמה אוסקרים וצופים שיעקוף בסיבוב ביופיק על זמר אחר "ריי".

פיניקס משחק את קאש, שהיתה לו חוץ מהכל גם אמירה אופנתית - הוא כונה "האיש בשחור", שכן בניגוד לבגדים הצבעוניים והמנצנצים שאפיינו את שאר זמרי הז'אנר הוא לבש שחור מכף רגל ועד ראש במשך כל הקריירה הארוכה שלו בת חמישים השנים.

ווית'רספון, ברונטית לכבוד הסרט הזה, מגלמת את בת זוגו ג'ון קרטר והסרט מגולל את סיפור האהבה יוצא הדופן שלהם. קרטר, שהיא אשתו השנייה, חילצה את קאש מהתמכרות לסמים ובתמורה הוא הציע לה נישואים על הבמה. הם חיו יחד 35 שנה כשמערכת היחסים שלהם התקיימה במידה רבה על הבמה, קרטר אף כתבה לקאש את אחד מלהיטיו. הזוג המלכותי של מוזיקת הקאנטרי הגיע לישראל, בשנת 1971, לרגל צילומי סרט.

הקריירה של קאש התחילה בשנות החמישים ונמשכה עד לשנות האלפיים, מכאן שהסרט מאפשר הצצה על אופנה של חמישה עשורים. קאש אומנם לבש רק שחור, אבל בת זוגו, קרטר, התהדרה במיטב המחלצות האופנתיות של כל תקופה, כפי שאפשר לראות בהפקת האופנה המיוחדת, בת 14 העמודים מה"ווג", ששמה דגש מיוחד על אופנת שנות השבעים.

לצילומי האופנה זומנה גם דולי פרטון, כוכבת קאנטרי, דוגמנית לעת מצוא ואיקונת אופנת קאנטרי בעצמה. ווית'רספון מספרת בכתבה הנלווית כי התרגשה עמוקות מהצילום המשותף עם האלילה הבלונדינית.

פרטון אמרה לאחר מותו של קאש, בשנת 2003, ארבעה חודשים בלבד אחרי מותה של קרטר כי "הוא לעולם לא ימות. הוא רק יהפוך לחשוב יותר בתעשייה הזו ככל שיעבור הזמן". ואכן הצלחתו של קאש הושוותה לא פעם לזו של אלביס. הסרט המצליח על כוכביו היפים ותלבושות המעניינות יעלה בארץ בתשיעי לפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully