וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדום שולט

18.1.2006 / 15:08

גם לאורלי שי יש מה להגיד על השמלות בטקס גלובוס הזהב

טקס גלובוס הזהב הוא הזדמנות מצויינת עבור מעצבי האופנה לשתף פעולה עם שחקנים שלא חוששים להעז, ולהצעיד בעזרתם על השטיח האדום את הבשורות לעונה הקרובה. על אותו שטיח ממש אפשר גם לזהות מי מבין הכוכבים הוא בעצם שמרן והססן שבחר באופציה הקלאסית והבטוחה מכולן, מתוך פחד לטעות.

השמלה הכי בטוחה, זו שתפציע בוודאות בכל טקס אמריקאי נוצץ גם אם היא ממש לא באופנה היא השמלה בגזרת הדג. בעדיפות הראשונה: שמלת סטרפלס צמודת מותן וירכיים, שנפתחת באזור הברכיים לכדי גזרת Aשופעת בד. לא ממש נוח להתנהל בה והיא מחמיאה רק לבעלות ירכיים מושלמות.

השנה נכנסה אליה באומץ ג'ינה דיוויס שזכתה בפרס שחקנית הדרמה הטובה ביותר. השמלה של דיוויס, מבית אסקדה עוצבה מאריג משי נוקשה ומיושן. מה שהיה מאד אופנתי בהופעה של ג'ינה היה הצבע האדום שכבש את הטקס השנה. כל פרטי ההופעה של השחקנית - הנעלים, הציפורניים והתכשיטים, היו אדומים גם הם. טוטאל לוק מה שנקרא.

כוכבים נוספים שבחרו באדום חושני היו אווה לנגוריה, סקרלט ג'והנסון שלבשה שמלה של ולנטינו עם פוש-אפ אין סופי וג'וני דפ שהתייצב בחולצה, חגורה ומטפחת אדומים של שאנל. אפילו הנעליים שלו היו שילוב של אדום ושחור.
בירוק בלטו אוונגלין לילי (אבודים) בשמלה ירוקה של אלי סאב, דרו ברימור שהגישה פרס וז'יי ז'אנג מ"זכרונתיה של גיישה". עוד צבעים שכיכבו על השטיח האדום היו אדום דובדבן, סגול ורדרד, כסף, ירוק, וכמובן שחור, שחור ושחור.

המראה היווני

טרי האטצ'ר שהיתה מועמדת לפרס השחקנית הראשית ("עקרות בית נואשות") הופיעה גם היא בשמלת דג נוצצת של ורסאצ'ה שהצטיינה בטוויסט על הגזרה הקלאסית - מפתחי בד שהובילו אותה לחוף מבטחים אופנתי. עיצוב השמלה הושפעה מהטרנד היווני והיא שפעה כיווצי בד רכים וקפלים והתבלטה עם מפתח צוואר בגזרת V כמו גם מפתח גב נדיב ועמוק במיוחד. הילארי סוואנק הגישה פרס בשמלה שחורה קלאסית בעלת מחשוף וי, שובל מרשים והכי חשוב מפתח גב עמוק ואין סופי.

עוד אופנתיות וקלאסיות במראה יוני רך נשי ונשפך היו ג'סיקה אלבה בשמלה שחורה ורבת קפלים בעלת קווים ופליסטי הופמן שזכתה. הופמן עלתה לקבל את הפרס בשמלה בגזרת אמפייר השופעת כיווצים נשפכים מלפנים. הקלוז אפ היטיב עם התסרוקת היוונית התואמת שלה, אבל השחקנית תיאלץ לפטר את התופרת שלה. השמלה היתה הדוקה מדי באיזור החזה וגרמה לקפלי גוף להישפך מהצדדים. על התרשלות כזאת, משלמים.

מרשה קרוס גם היא מועמדת מ"עקרות בית נואשות" כיונה את הכיווצים לחזה המפואר שלה ואווה לנגוריה (עקרות בית מיואשות) כיווצה לנו את העיניים והבד סביב ישבנה המחוטב.

את ניצני הגזרות המחויטות בהשפעה יוונית ראינו כבר בטקסי 2005, המרכיב החשוב ביותר בשמלות הללו הוא הבד הדק והרך שלא מעמיס נפח מיותר על הגוף אלא מלטף ומחמיא לגזרה המחוטבת.

עכשיו מנפחים

טרנד חדש יחסית שצובר תאוצה הוא ניפוח אזור בבגד והצמדה והצרה באזור אחר. כלומר מוקדי נפח מול חיטובי הגזרה. למשל שמלות צמודות באזור החזה או צמודות עד המותן שמתנפחות משם בשכבות מלמלה וטול, בגזרת A או בלון של ממש.

דגש החיטוב עובר כאמור או לקו האמפייר (מתחת לחזה) או לקו המותן הגבוה ומודגש בעזרת חגורות ואביזרי אופנה.
ניפחו והצרו: אן התאווי בשמלה של מארק ג'יקבוס, ריס ויתרספון שזכתה בתואר השחקנית הטובה ביותר על הסרט "הולך בדרכי" בשמלת וינטאג' מבית שאנל, נטלי פורטמן בשמלת תחרה קלאסית של שאנל שגרמה לה להזכיר שוב את הגדולה מכולן אודרי הפבורן;
גווינת פאלטרו שדאגה לשרוולים מנופחים בשמלת תחרה לבנה של בלנסיאגה (את הניפוח האמיתי היא שמרה לבטן ההריונית שלה) ושרליז ת'ורן בתחרה שחורה מבית היוצר של דיור.

אצל מריה קרי הניפוח החדש היה בעיקר באזור הלחיים. קרי הגיעה כדי לקדם את הדיסק החדש והמצליח שלה ולהעניק את פרס השיר הטוב ביותר בשמלת של שאנל, למרות האריג המבריק ושילוב הקריסטלים האופנתי הלוק המתקבל היה אייטיזי מדי ולא החמיא לקילוגרמים שהתווספו לה.

התסרוקות

התסרוקות השנה היו במראה הנקי. לא ניצפו כתרים או מגדלי ענק אלא בעיקר שיער ארוך ואסוף בקוקו נמוך או ארוז בחצי רישול. דוגמא מייצגת: מרי לואיז פרקר שזכתה על משחקה ב"עשב של השכן". נטלי פורטמן הגישה פרס בשיער קצוץ ומיהרה להסביר שזה חלק מהעבודה.

היהלומים כיכבו כרגיל משולבים בזהב לבן בגוון הכסוף אבל החידוש האופנתי היא זניחה של הגיבוב והעומס לטובת סגנונות קלאסיים ומאופקים יותר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

גברים ומסקנות

גווני השחור והלבן המסורתיים של חליפות הגברים הוכתמו השנה באדום וסגול אופנתיים. למרות שחליפות הטוקסידו שלטו היתה איזו תחושת הקלה, מעין התאווררות מהקו המחוייט מאט דילן שהיה מועמד לפרס השחקן הראשי על הסרט "התרסקות" הגיע בחולצה מכופתרת ללא עניבה, הגדיל לעשות באופן כובש למדי אדריאן ברודי שהגיש פרס בטוקסידו שלושה חלקים עם חולצה לא מכופתרת שעניבת צעיף שחורה מבצבצת תחתיה.

האביזרים שיכנסו לפנתאון האופנה הגברי הם כפתורים מודגשים ועניבות שחורות שהופכות צרות מטקס לטקס. הקלאסים ענבו אותן בצבע כסף ג'ון טרבלוטה הגשת פרס, והמחדשים כמו קיפר סאתרלנד ( 24) התהדרו בעניבות או פפיונים בשחור או שחור מנוקד לבן.

ומה אפשר ליישם מהטקס ברמת ההחלטות היומית מול הארון: 1. שנשי, רך ומשתפל זה נפלא. 2. שערימות תכשיטים נוצצות כבר לא משדרות אופנתיות אלא חוסר עדכון ווולגריות. 3. ושגבר משוחרר מחליף את הגבר המחוייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully