וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמכר לקפושונים

רותם רוזנטל

19.1.2006 / 11:50

להיראות כמו מימי בקפושון, להגניב שד החוצה כמו מישל. הקולקציה החדשה של יוסף נחשפה אמש בדוגמניות

הקולקציה החדשה של יוסף שנחשפה אתמול לראשונה בפרק השני של הדוגמניות היתה עטופה במעטה סודיות עד לרגע השידור. יש להודות גם שלמרות הסטיילינג המושקע, לא כל הבנות התמודדו עם הבגדים בכבוד.

"היה קשה לעבוד עם הבנות", מודה רונן פרג', הסטייליסט שזכה לקיתונות של רותחין מפרחי העקבים הצעירות, "מור, למשל, החליפה נעליים למרות שאמרנו לה לא לעשות זאת ואכן, לא הסתדרה על המסלול. אין ספק שהיו קשיים, אבל יצא מעולה בסוף".

הקונספט לפיו נבנתה התצוגה היה לדברי פרג', מופע של אישה חזקה, דעתנית, בעזרת אלמנטים מעולם הגותיקה. קצת שאפתני לבחור בקונספט כזה כשיש לך ביד בחורות שהחוזק הוא מהן והלאה ביום הראשון בו הן עולות למסלול, אבל אולי דווקא הקונספט המסויים הזה חייב את הדוגמניות להצטייד בכל טיפת עוצמה שיכלו לגייס.

את הגותיקה העבירו בעזרת צמות צמודות לקרקפת, איפור מעושן ושרשראות של חרוזים מאסיביים.

מחפש נשים חזקות

יוסף מעצב תמיד עבור האידאל שלו – אישה חזקה, מעודכנת ומיסתורית. בקולקציה הזו ניכרו צבעי חורף מעושנים לצד זהובים עמומים; מחשופים נמוכים, וריאציות על כתפיות דקות בבגדי הערב, לצד חולצות קפוצ'ון כהות וחובקות גוף בקולקציית הקז'ואל. בדי הסאטן, השיפון והתחרה כיכבו, השתפלו מעל כל מותן דקיקה, והוסיפו למראה הרומנטי.

התפשר או הרוויח?

יש להעריך את יוסף שעל שהתפשר במובנים מסויימים על הדרך שבה תוצג הקולקציה החדשה שלו. מצד אחד הוא אמנם קיבל חשיפה טלויזיונית גדולה מצד שני הוא קיבל קבוצת דוגמניות שאין לה מראה אחיד.

המראה האקלקטי כל כך של הבנות לא הסתדר בהכרח עם כל סט. חולצות הקפוצ'ון המסיביות אמנם גרמו למימי להיראות כמו גרייס ג'ונס, אך שמלת הזהב המעושנת כמעט ובלעה את פולי כליל (והמגפונים קיצרו לה את הרגל).

ככלל, חולצות הקפוצ'ון הדגישו היטב את הפנים של לובשותיהם, בכלל זאת אירה, שהזכירה לפרקים את פוק השייקספירי מ"חלום ליל קיץ", או שרון מפעילת ההאמר, שפניה הבהירים הודגשו היטב בזכות הקונטרסט לקפוצ'ון הכהה.

ניראל, נציגת המגזר שחוטפת כאפות מורליות מכל בלונד שעובר בסביבה, נראתה נפלא בגווניה הכהים גם בשמלה הלבנה וגם בשמלת החציל שלבשה למסיבת ההשקה של הקולקציה. השיער הכהה והעור הבהיר של קרן התלבשו היטב על שמלה שחורה וחושפנית. חבל רק שאת האטיטיוד היא לא משאירה בבית.

דווקא בגלל שהבגדים של יוסף משלבים אינספור טרנדים הם מתאימים לתוכנית. הבחירה בו מבטיחה גלונים של שיק כמעט באינסטנט. בחירות הבדים שלו, המחשופים הנדיבים ששומרים על אלגנטיות בזכות טוויסטים בבד, הדפסי הפרחים בקצות מחשופי שמלות הערב, ההתכתבות הישירה שלו עם כל מה שקורה עכשיו בתוככי עולם האופנה, כל אלה הופכים אותו למלווה ראוי לכל העונה.

כן ושוב פעם, הביטחון העצמי שלו, היכולת לזרום עם סיטואציות והמינון השפוי של חשיבות עצמית אצלו, הוכיחו שהוא דמות טלויזיונית ראויה וסיפקו חשיפה לדגמים שלו. כל שאר המעצבים ימשיכו לעבוד על הקומניקטיביות שלהם בתקווה שיהפכו כמוהו לפרסונות שחביבות כל כך על קובעי ההחלטות במסך הקטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully