וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל חוץ מביישנות

הדס שואף. צילומים: רויטרס

19.1.2006 / 12:25

הקולקציה של דולצ'ה וגבאנה לחורף 2007 נחשפה השבוע באולם קולנוע במילנו. השורה התחתונה: לא פחות מגאונות


קולקציית הגברים לחורף 2007 של המעצבים דולצ'ה וגבנה נחשפה אתמול בתצוגת אופנה שהתקיימה במילאנו.
כרגיל הציפיות מן התצוגה היו גבוהות שכן הזוג בעל שפת העיצוב המקורית מצליח להפתיע בכל פעם מחדש, ליצור הדים ולהגדיל את כמות האוהדים מכל העולם.

באסטתיקה של דולצ'ה וגאבנה יש הכל חוץ מביישנות. השניים מעצבים בגדים שיש בהם מוחצנות ואירוניה ומסר עקבי, יצירתי, מוצק לאורך כל הקריירה.

המעצבים נפגשו לראשונה בשנת 1980 ופתחו את הסטודיו המשותף ב- 1983. ההכרה הבינלאומית הגיעה אך שנתיים אחר כך. לאחר חשיפת הקולקציה הראשונה שלהם ב-1986 התרחב המותג במהרה לכדי ייצור סריגים, בגדי ים, הלבשה תחתונה, בגדי גברים ואקססוריז. כיום הם מעצבים שני קווים מרכזיים: דולצ'ה גאבנה קוטור והקו הצעיר והפחות פורמאלי D&G .

כתב ידם המיוחד של דולצ'ה וגאבנה יוצר מראה סקסי בשילוב ניחוח איטלקי. הם ידועים בשימוש רב של הדפסים מעולם החי, שימוש באלמנטים מעולם ההלבשה התחתונה והפיכתם ללבוש עליון, חליפות פסי סיכה ושימוש ניכר בשחור ואפור. בגאוניותם הרבה הם יודעים לשלב את כל האלמנטים הללו תוך שבירת מוסכמות וגבולות ויוצרים מראה פרובוקטיבי.

גרנדיוזיים


התצוגה הגרנדיוזית של דולצ'ה וגבאנה לחורף 2007 התקיימה באולם הקולנוע הידוע במילאנו. המאסטרים הנודעים בשילוב של ישן וחדש השכילו ליצור מופע שנע במימדי הזמן במהירות כה גבוהה המוכרת רק מהשיטוט באינטרנט.

בגב הבמה היה פרוש וילון קטיפה שעליו רקום כתר עתיק. כשהוסט הוילון נחשפה מערכת פיגומים מתכתית מודרנית שדרכה עברו הדוגמנים. ג'קטים צבאיים ומעילים עם כפתורי נחושת ותיפורי זהב, מכנסי פנסים אלגנטיות וחגורות עם אבזמי זהב חלקו את מסלול התצוגה עם מכנסי ג'ינס וקורדרוי, חולצות יומיומיות וחליפות שלושה חלקים.

היכולת המדהימה של המעצבים ליצור פריטי לבוש ורסטיליים מאפשרת ללבוש את הג'קטים שלהם גם לאירוע וגם למשרד. במיוחד אם משלבים את הג'קטים עם בגדי הקז'ואל שלהם - חולצת כפתורים חושפת חזה ומטפחת קשורה מסביב לצוואר. המגפיים אצלם פשוטים עם אבזמים מבריקים ואילו הסניקרס משודרגות ברקמות עבודת יד. הקולקציה נראית כמשלבת תקופות מן ההיסטוריה הצרפתית דרך אופנת רחוב ניו יורקית ועד אפילו הצבא הרוסי.

הצבעוניות היא ברובה אפורה עם כתמי צבע חזקים. המראה של דולצ'ה וגאבנה לחורף הבא הוא נקי, לא מקושקש עם הרבה שיק איטלקי וכתמיד, מאוד סקסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully