וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו לג'יזל (לא הדוגמנית)

הדס שואף

20.1.2006 / 9:35

הייתם נוסעים עד רישפון בשביל חנות בגדים ואקססוריז שווה? כי אנחנו ממליצים

המושב רישפון עדיין פעיל כמקום שמרוכזות בו חנויות מעניינות מתחום האופנה והחפצים לבית. רק שלמרות מגוון האופציות הגדול לשופינג וחרף האווירה המושבניקית-יאפית הנינוחה, עשוי הקונה הפוטנציאלי לשאול את עצמו למה לו להרחיק עד רישפון אם תל אביב או הרצליה ונתניה הסמוכות מספקת שפע גדול יותר של חנויות.

עם תחושה שכזו הגעתי לפגוש את ג'יזל בעלת החנות פטצ'וליה ברישפון. מייד כשעברתי את סף דלת החנות הכתה בי ההכרה שאין צורך להרחיק עד רישפון בכדי לבצע מסע שופינג, אפשר להגיע במיוחד עבור חנות אחת מספקת וזה עשוי להשתלם. אם נוסיף את האווירה הנעימה והיחס האישי, ניראה שהנסיעה למקום עשוייה להיות הגיונית ומשתלמת.

בריטית בנשמה

ג'יזל, מאפרת במקצועה שעבדה שנים רבות בהפקות אופנה נחשבות ובפרסומות, שבעה מעט מן התחום והחליטה לממש את אהבתה השנייה ולפתוח חנות בגדים. החנות נפתחה באוקטובר לפני שנה ומאז היא כל הזמן משתנה ומתפתחת. כמעט כל הפריטים בחנות מיובאים מאירופה בעיקר מבלגיה, דנמרק ופריז. בנוסף, השכילה ג'יזל והוסיפה גם פריטים מהונג-קונג שמורידים את סף המחירים הגבוה.

זאת ועוד, למרות הניחוח שאינו מכאן ובחירת מעצבים רק מחו"ל החליטה ג'יזל לעבוד עם המעצבת הישראלית קלודט זורע שבגדיה מכניסים קצב אורבני וצעיר לחנות. גם הבגדים של קלודט נראים כאילו יובאו מעיר אופנה אירופאית זו או אחרת.

בחנות ניתן למצוא אביזרים נוספים כדוגמת תכשיטים מקוריים, חגורות יד שנייה אותם קונה ג'יזל בנסיעותיה לחו"ל. יש בקיץ גם נעליים מיובאות ומדי פעם מספר מועט של תיקים.

בימים אלו אפשר למצוא בחנות בגדים של מעצבים כמו THELIN – מעצבת שעבדה שש שנים בפרדה ויצאה בימים אלו בקו עצמאי משלה ושל ANNA – מעצבת צרפתייה העובדת בפריז; בגדים של GREYHOUND –מותג תאילנדי מפורסם מאוד בעולם, ועוד מגוון של בגדח מעצבים מהונג-קונג ואירופה.

סגנונה של החנות ייחודי ומאפיין את טעמה המאוד מגובש של ג'יזל. היא נולדה באנגליה ולמרות שעלתה לארץ בגיל ינקות, חונכה על טהרת החינוך האנגלי השמרני. אם נוסיף את השנה בה חייה בלונדון כשהייתה בת 23, מבינים את גודל הנוכחות הבריטית שבבחירות שלה.

הפריטים בחנות נקיים, נינוחים, רומנטיים ועדינים. הם אינם משתלטים על אישיותה של הלקוחה ונשארים מינורים ביחס ללובשת. טווח גילם של הלקוחות נע בין 25-50 כשהנתח הכבד הן בנות 30 ו-40.

ג'יזל נוסעת בעצמה ליעדים בעולם בכדי לאתר מעצבים שיקלעו לטעמה. היא מודדת ומנסה כל פריט על גופה לפני שהיא בוחרת. עיצוב החלל המטופח מדבר בשפה סגנונית שאפשר לסכם בשלוש מילים- נעים, חמים ומזמין. ממש כמו הבוטיק המסורתי שמספק יחס אישי מאוד ללקוח ואפילו מוכן לפתוח את החנות בשעות מיוחדות ללקוחות מאוד מיוחדות ואהובות.

ג'יזל מסדרת את החנות ממש כמו את ארונה הפרטי, היא יוצרת סטים על הקולב ואופציות שונות שקופצות לעין רק ברפרוף ראשוני בין הבגדים. כשהחנות מאורגנת בצורה כזו הלקוחה מבינה את האפשרויות ליצירת מלתחה שלמה ומגוונת.

למרות שיש ריבוי של מעצבים חובקי עולם החלל מציע קולקציה אחת מסוגננת ומקורית. בעתיד יהיו בחנות מוצרים נוספים כדוגמת בשמים, הלבשה תחתונה ומעט כלים לבית. לקראת סוף פברואר תגיע קולקציית הקיץ לחנות והצבעים שישלטו יהיו סגול אינדיגו, כסוף, לבן, כחול, תכלת וצהוב בננה.

מחירי סוף עונה: חצאיות: 120–450 ש'; מכנסיים: 100-500 ש'; סוודרים: 200–450; טופים: 150-290 ש'.

כתובת: הפרחים 17 רישפון, טלפון: 09-9582078.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully