וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננו דיזיין

רותם רוזנטל

22.1.2006 / 13:37

האם עכשיו, בעונת הסיילים, תצליחו לקנות לילדים בגדי מעצבים? נעמה בצלאל יקרנית, למכירת החורף של קרוסלה כדאי לצפות

מה עושים מעצבים שלא מוצאים בגדים שנראים להם מתאימים לפעוטות הפרטיים שלהם? לפי מצב השוק, נראה שהם מקימים עסק וגורמים לפעוטות רבים ברחבי הארץ להיראות הרבה יותר טוב.

בשלוש השנים האחרונות מתרוממים עוד ועוד מותגים וחנויות שגורמים לאמא לבלבלת קשה. פתאום כבר לא ברור, מה יותר כיף לקנות בגדים לעצמך או לילדים?. חנויות הבגדים החדשות לילדים לא תמיד זולות. ועכשיו, כשעונות הסיילים בעיצומה גדל הסיכוי למצוא בהם מציאות.

נעמה בצלאל, למשל, ילדה לפני שנתיים את בתה הבכורה. זמן לא רב לאחר מכן נולד גם המותג "נעמונת", המשווק בחנויותיה ושומר על מאפייני העיצוב האופייניים לאמא בצלאל. בחורף הנוכחי, משמרת הקולקציה של בצלאל לקטנות מראה קלאסי של ילדות בריטיות לפי מיטב הסרטים של הבי-בי-סי. הצבעים של הקולקציה מתונים יותר ומשתלבים עם בדים פרחוניים וחצאיות שמגיעות עד מעל הברך, אפודות סרוגות ומכנסי 7/8. בימים אלה, נמכרת הקולקציה בהנחה של עד 70%. החולצות עולות עכשיו 119 ₪, החצאיות – 199 ₪, מחירי המכנסיים 169-189 ₪, מחירי השמלות 259-299 ₪ והמעילים עולים 389-460 ₪. הבגדים יפים במיוחד אבל לטעמנו מדובר במחירים מוגזמים עבור פריטים שמשך חייהם קצר. בכל מקרה, אנחנו מעדכנים.

לולו יוצאת לאמריקה

ויקי ישראל ושלומית גולן נפגשו במהלך חופשת הלידה שלהן והבינו שהן לא מצליחות למצוא אף בגד שבו ירצו לראות את הילדות העתידות להיוולד. הן פרשו מעסקי הפקת פרסומות (ישראל) והפקה ושיווק אירועים (גולן) והקימו יחדיו את "לולו – בגדים בשביל ילדים". הן החלו במכירות בגנים של הבנות וכשהביקוש הלך וגדל פתחו חנות-סטודיו ברחוב לינקולן, שבה ניצבים גם שולחן להחתלה וכורסת הנקה.

אחד מסממני ההיכר של השתיים הוא החצאית המסתובבת. כשמה כן היא – חצאית שממצה את האספקט הכי כיפי בלהיות ילדה ולהסתובב במקום. הן עדיין יוצאות למכירות מחוץ לעיר, ומדווחות מהשטח שהביקוש לבגדי ילדים מעוצבים רק הולך וגדל. ישראל מציינת שגם בעולם מתחילים להתעניין בעיצוב ישראלי לילדים והן מתחילות גם בייצוא בגדים לארה"ב. אצלן ניתן למצוא עכשיו עד 30% הנחה על פריטים מקולקציית החורף. עונת המבצעים הקבועה שלהן ממשיכה לשגשג, עם פריטים מהעונות הקודמות שנמכרים ב-25-39 ¤. מחירי פריטים מהעונה הנוכחית לפני הנחה: מכנסיים 79-89 ₪, גלביות – 99-149 ₪ או סריגים ב-79 ש"ח.

הארטיסטים

בחודש נובמבר נפתחה להרצה בתל אביב חנות הקונספט "קרוסלה". המיזם המשותף של מיכאל ששון, נועה וילף-שפס ויעל אוליאל, אנשי ארט פרסומי, טלוויזיוני וקולנועי, נולד מתוך חיפוש אחר תפישת לייף סטייל שלא מצאו בשוק המקומי.

המחלקות השונות בחנות נוגעות בכל תחומי החיים – מאקססוריז דרך מוצרי טקסטיל, הנעלה וביגוד ועד לימי הולדת ואמבטיות. ב-26 וה-27.1 הם יערכו מכירת חורף מיוחדת בחנות ואז מחירי הפריטים יצנחו גם עד ל-40% הנחה. מטריות מיובאות לילדים יעלו 97 ¤ במקום 139 ¤, בגדי תינוקות (עד גיל שנתיים) שמחירם נע בין 90-148 ¤ יימכרו ב-40% הנחה והיד עוד נטויה.

בחודש ינואר נפתח סניף חדש בשינקין של רשת חנויות הילדים "חלומות", לה שלושה סניפים בכפר סבא, הרצליה וברעננה. הסטודיו הוקם לפני שנתיים, על ידי בני הזוג אדר בן-עמי ואיתן יצחקי. השניים נסים לשמור על קו נאיבי ולשאוב את השראתם מתוך עולמם של הילדים עצמם. החנות בשינקין הביאה עימה גם קו של הנעלה, אקססוריז לילדות וצעצועים מעוצבים. בימים אלה מציעים ברשת 50% הנחה על פריט שני, וטווח המחירים נע בין 39 ₪-399 ש"ח.

אל תשכחו גם את ילדותי, הרשת הנהדרת בעלת 13 הסניפים. כרגע נמכרים אצלהם שלושה פריטים ב-100 שקלים ומוענקים 30 אחוזי הנחה על כל הדגמים כמעט. הבגדים של ילדותי שיקים ועם זאת לא יומרניים. קשה לצאת מהחנויות שלהם בידיים ריקות.

חלומות: שנקין 45 ת"א, קניון שבעת הכוכבים הרצליה; קניון רננים רעננה; קניון ערים כפר סבא.
קרוסלה, רוטשילד 27 תל אביב 5603750.
את בגדי "נעמונת" ניתן להשיג בחנות הדגל של המעצבת בדיזנגוף 212, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully