וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנויה בשבת בבוקר?

רותם רוזנטל

23.1.2006 / 11:48

סידרת המכירות הנודדת - מיקס אנד מאץ' באירוע מגניב מס' 2 שישמח חובבות בגדים סקסים, ילדים ואוהבי יד שנייה גם יחד

בחודש דצמבר חברו מוניקה אדלר ודניאלה לבנסארט מקימות החנות "“שתיים”" לבגדי יד שנייה משינקין בתל אביב לבנות המותג mik איילת צורי ומירית חממי שיוצרות בגדי קז'ואל לבנות 30+, והחלו בסדרת מכירות שנודדת בין ברים ובתי קפה בתל אביב. המכירה הראשונה התקיימה בג'אפה בר היפואי תחת השם המתבקש "מיקס אנד מאץ'". האידאולוגיה: שיתוף פעולה עם כוחות אורבניים יצירתיים וניסיון לקחת חלק בתנודות האופנה המקומיות.

ביום שבת, ה-28.1, תיערך המכירה השנייה בסדרה בבר "מעלייה" בתל אביב בין השעות 11:00-18:00. הפעם יצטרפו אל "“שתיים”" ו"mik" המעצבות גילי אזולאי וענבל לוי שיוצרות את מותג בגדי הנשים הסקסי "gilinbal" ונשות "לולו", שיוצרות בגדי ילדים ותינוקות מעוצבים. הלוקיישן הצבעוני ורחב הידיים שנבחר מבטיח אירוע שישמח גם ילדים.

פריט רביעי בחינם

ועכשיו קצת על הכוחות הפועלים. המעצבות שמאחורי mik שוקדות בימים אלה על שיפוץ החנות הראשונה שלהן, בפינות הרחובות לונץ וביל"ו בתל אביב. המעצבות שמאחורי "“שתיים”" שוות קצת יתר שורות.

בימים אלה חוגג המיזם-חנות "“שתיים”" ארבע שנים של חילופי בגדים ופעילות חברתית. העיקרון פשוט – תביאו בגדים ישנים וקחו חדשים תמורת זיכוי. הבגדים שלא נמכרים נמסרים לצדקה.

בשל עיקרון החילוף נודדים לחנות גם פריטים חדשים למדי מקולקציות חדשות שבעליהם העדיפו למסור אותם. כמו בחנויות יד-שנייה רבות, "“שתיים”" מציעה גם אקססוריז. יש בחנות מצתים דמויי חזיר, ספרים, כלי בית ואף נרתיק סיגריות עם מקום מעוצב למצת. מיותר לציין כי החנות הפכה לחביבת ליבם של סטייליסטים רבים.

אם אתם מתלבטים אם לצדד או לא בבגדי יד שנייה, קבלו מאיתנו את הנאום הנלהב הבא: מי שבאמת חושק להיראות מיוחד, לא יכול להרשות לעצמו להסתפק בקנייה בחנות מעצבים תוך תפילה שהיוצר שמאחורי החולצה לא התבלבל, חשב שהוא קסטרו, וייצר המוני דגמים מהפריט שרכשתם. מכאן שהפיתרון לקליינט האינדבדואליסט הוא חנויות היד השנייה. שם באמת מקבלים שיק חד פעמי. בין השאר כי כניראה כל מי שרכש דגם כמו שלכם, כבר מת מזמן.

נציין גם כי במהלך השבוע הראשון של פברואר תוכלו לקבל ב”שתיים” כל פריט רביעי שאינו בזיכוי, בחינם. לידיעתכם, המעילים והג'קטים כבר בהנחה של 30%, פריט שני נמכר בחצי מחיר וכן, ב"“שתיים”" דווקא מאמינים בכפל מבצעים.


כתובות: שתיים, שינקין 38 תל אביב. 03-6292887.
את הבגדים של gilinbal ו-mik אפשר למצוא בבוטיק המעצבים השבועי בדיזינגוף סנטר, תל אביב.
לולו, לינקולן 7, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully