וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתחמצנים החדשים

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

25.1.2006 / 10:23

ההונגרים משוגעים על אמבטיות עם מים מועשרים בחמצן. שמונה כאלה נחתו בישראל. יפה מבפנים – כתבה שנייה בסדרה

תושב העיר המודרנית הוא כה חנוק מהאוטובוסים שנופחים בפרצופו כשהוא חוצה את הכביש ומעוברי האורח המתוחים שנושפים עליו עשן סיגריות כשהוא צועד על המדרכה, עד שניתן לפתות אותו בקלות עם הדברים הבסיסיים ביותר: מים נקיים, חמצן חופשי, ניקיון ושקט.

על רקע מציאות אורבנית עגומה זו אין פלא ששיטת קקון – טבילה במים חמים מועשרים בחמצן נשמעת כמו חופשה בשוויץ. השיטה שמיובאת לכאן מהונגריה, ארצם של המכורים למרחצאות, דוגלת בטבילה חודשית באמבטיה עם מים מועשרים בחמצן, בטמפרטורה של 38 מעלות, למשך 50 דקות.

מפתח השיטה, רופא פנימי הונגרי בשם רוברט ליונס שהגיע לארץ לרגל פתיחת מרכז קקון ברעננה, טוען כי רוב המחלות הגורמות לתמותה כיום, הן תוצאה של הפרעה באספקת החמצן לרקמות הגוף. לטענתו ירידה בזמינות החמצן בגלל זיהום אוויר, סטרס ועוד, פוגעת בתהליכי ריפוי טבעיים וכמות נמוכה של חמצן בגוף תוביל לרמת חומציות גבוהה, מה שיוביל לעייפות ופריחה של פרזיטים שונים בגוף.

אמבטיות הקקון לדבריו תורמות לשיפור המערכת החיסונית ומצב העור ואף יעילות כטיפול משלים לחולי סרטן, מיטיבות עם חולי פסוריאזיס ועוד. הוא הגיע לישראל כשהוא מצויד בשקופיות של איברים עם גידולים, פריחות ועוד מיני מרעין בישין - שנעלמו או השתפרו מאוד אחרי טבילות אינטנסיביות במים המועשרים.

שלוק של מי שלגים איטלקיים

אתמול נחשפו לראשונה בפני התקשורת הערומה, שמונה האמבטיות הראשונות של מי קקון בארץ. החוויה היתה טובה. העור שלי שהגיע אדום ויבש מהקור של הימים האחרונים, נראה טוב יותר אחרי הטבילה. דלקת העיניים שהגעתי איתה, מוזר, השתפרה גם היא. אין ביכולתי להגיע למסקנות חותכות אבל ד"ר ליונס, בן 50 פלוס, שטובל כל יום בקקון ניראה בן 30 וקצת. לא יותר.

החדרים הפרטיים במרכז קקון מוקפדים ומפנקים, גם המלתחות, וכהשלמה מציעים במקום גם בקבוקים עם מי שתייה המועשרים בחמצן. ריכוז החמצן שבבקבוקים גבוה אף יותר מזה שבאמבטיות ושתיית מים על בסיס קבוע, לפי יבואני השיטה תמנע הצטברות אבנים בכליות והתפתחות דלקות בקטריאליות, תשפר את אספקת החמצן למוח, תמריץ תהליכי התחדשות בגוף, תחדד את יכולת הריכוז ותטעין באנרגיות. בקבוק של 1.5 ליטר עולה 25 שקלים וכרגע ניתן להשיג כאלה רק ברעננה.

מי הרחצה והשתייה הם מי שלגים מאיטליה שעברו העשרה במכשיר שפיתח יהודי-אמריקאי. לד"ר ליונס יש גם מד שבודק את רמת החמצן בגוף לפני ואחרי הטבילה. מקור השם קקון הוא בסרט אמריקאי מ-1985 על חבורת גברים מבוגרים ששוחים במעיין ומגלים את כוחם של מי המעיין להעניק נעורים בזכות חוצנים-קוקונים המצויים בהם. היזם שהביא את השיטה לארץ מאמין בה כל כך עד שהשקיע 2 מיליון שקל בהקמת המרכז ברעננה ומרים בימים אלה גם מרכז קקון בעיר קיט בהונגריה שיכלול מלון ואמבטיות מיוחדת.


האם מדובר בעוד שיטה אלטרנטיבית עם הבטחות גדולות ועוד אחת שמתבססת על מים?. ד"ר ליונס מבטיח שלא וכי הוא מקדיש את חייו לנושא כי רק כאן הוא רואה תוצאות (הכנסות?) ואין סיפוק גדול מזה עבור רופא. קצת עצוב לשלם על דברים בסיסיים כמו חמצן ומים. מצד שני זיהום האוויר מעציב לא פחות.


קקון מי מרפא, הסדנה 13 איזור התעשייה רעננה, 09-7452762,
1-700-500-656

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully