וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשות הכדורגלנים במתח

26.1.2006 / 10:28

מחלקת הסטיילינג של הוט נערכת לסדרת הכדורגלנים והדוגמניות החדשה. מי יהיה הבקאהם הישראלי ומי סתם איציק זוהר

הוט מחממת מנועים לקראת המראת הטלנובלה החדשה שלה על כדורגלנים ודוגמניות. אחרי תקופת ליהוק מייגעת סגרו על הטאלנטים וכבר מזדרזים לעצב אותם מחדש כדי לקעקע בהם את המראה שהוט רוצה.

על הלוק של הסידרה (סטיילינג, איפור, שיער) אחראית רינת אפרת, שזו טבילת האש הראשונה שלה בטלנובלה בפרט ובטלוויזיה בכלל. "הסדרה תעסוק בדוגמניות וכדורגלנים ולכן זה משאיר המון מקום לפאשן. הטלנובלה הזאת תהיה אופנתית ותכתיב טרנדים" אפרת מבטיחה.

מה את מתכננת?
"לא יהיו בה אפיוני דמויות גסים. יהיו הרבה צבעי פסטל אופנתיים, הרבה אפורים, שחורים ולבנים. אני רוצה לצאת מהברור מאליו. יהיה אפשר בסידרה למצוא את כל הטרנדים הנוכחיים והבאים, ויהיו המון אקססוריז שהם אלה שעושים את הלוק האמיתי. אני טסה היום בלילה לניו יורק כדי להביא כובעים, חגורות, תכשיטים וכל מה שצריך כדי להיות מעודכנים בטרנדים הבאים של הקיץ".

מייקל לואיס יעבור שינוי סודי

אתמול הגיעו הטאלנטים למספרה הראשית של וולה כדי לעבור ייעוץ ועיצוב שיער לקראת עליית הסידרה. לצלילי תקתוקי מצלמות היסטריים הגיע יהודה לוי לייעוץ. בשיער שלו הוחלט לא לגעת. בהוט רוצים אותו יותר ארוך כדי שיהיו יותר אופציות. "יהודה לוי הולך להיות הבקהאם שלנו, האיציק זוהר" הסטייליסטית מבטיחה "הוא יהיה תמיד חשוף חזה, סקסי וסופר אופנתי. נלך איתו על מראה השכבות, בהרבה ורודים בהירים ואפורים. הדמות הכי מעניינית מבחינתי היא זאת שמגלמת לירון ויסמן, אצלה הכל מותר. אין חוקים. היא תהיה המגה בייב הבאה עם כובעים, שילובים ותלבושות מוזרות".

מיכל גבריאלוב לעומתו, שעומדת לגלם ספרית קלת דעת וסמי פרחה, קיבלה ממעצב השיער של הסדרה אבנר מלכה, פסים צעקניים בשוקינג אורנג'. מרב גרובר היפה תגלם בעלת סלון היופי ועל כן זכתה להלחמות שיער של בסגול ואדום צעקניים. גרובר מוכנה להכל, רק לא לקצץ באורך. "זה החלום שלי, לגדל שיער. תעשו מה שאתם רוצים עם הצבעים אבל בארוך אל תגעו".

גם עופר שכטר גם יזכה ללוק הכדורגלן המלוקק גם ועדי הימלבלוי, כוכבת השמינייה בעבר וסטארית בהתהוות, זוכה לליטוש הבלונד ולריסים מושקעים ששדרג לה עומר אסף, מעצב האיפור. שחקנית התיאטרון הותיקה אורנה כץ, שתגלם מלכת יופי בעבר, עוזרת סוציאלית ואמא של הימלבלוי ושל החתיך- ההורס-מעריב-לנוער מייקל לואיס, זכתה לגוונים מאוד עדינים ולאיפור גלאם.

את המייק אובר של מייקל לואיס שומרים בהוט מחוץ לאור הזרקורים, הוא נבנה כהוט פוטטו האמיתי של הסדרה ועל כן לא נחשף עדיין, וחוצמיזה, איזה מייק אובר כבר אפשר לעשות לאל היווני הזה?!.

למתעקשים/ ות לדעת איזה מותגים ישלטו הסדרה, אז ככה:
הבנים ילבשו כאוס, מאניה, Re-Vero, דיזל וקאפה שגם תורמת את עיצוב מדי הכדורגל. בנות, הכינו את כרטיסי האשראי לדיזל, כתומנטה, הוניגמן, שי טובול, מיס סיקסטי, בוניטה ושיין.
אם לשפוט על פי ההצצה הראשונה שקיבלנו על הדמויות והלוק, הטלנובלה הזאת תצעד על הסקאלה בין גלאם שיקי בלונדיני לפרחיאדה צבעונית וצעקנית. הכינו את הנצנצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully