וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיכה דיאנה היתה אוהבת

ענת אור

29.1.2006 / 11:45

ענת אור טסה לסין והבינה מה צריך לעשות כדי לשמור כל החיים על כפות ידיים צחורות וצעירות

עם כל הכבוד לטיפוח הפנים, השיער, המרפקים וכפות הרגליים, הראשונות שצריך לדאוג להן, אלה שסובלות הכי הרבה מפגעי החיים, הן דווקא כפות הידיים.

סימני הבלאי וההזדקנות תוקפים את הידיים במיוחד כיוון שהן חשופות תמיד, כל הזמן בפעולה ובאות במגע עם חומרים מזיקים רבים. גם מי שבונה על הניתוחים הפלסטיים שיצילו את פניה וגופה ברגע שתזדקק להם, שוכחת שידיים עם בהרות, כתמים ועור רפוי יסגירו את גילה האמיתי גם כשפניה יהיו מתוחות כמו סילבן שלום לפני הפריימריז.

אז עם כל הכבוד להוצאה הכספית על קרמים שונים לפנים ותכשירים לשיער ויש כבוד, השקעה בקרם ידיים טוב, שיש בו גם מסנן קרינה, תהיה ההשקעה הטובה ביותר שתעשו. ביקור בסין גילה לי שגם הקפדה על קרם ידיים ואפילו מסיכות לידיים לפני השינה לא מתקרבים לשמירה של מיליארד סיניות על עור ידיהן. בארץ התה והאורז עוטות הנשים כפפות. טוב, בחורף זה מובן ומתבקש, ואפילו אצלנו מזג אוויר קר במיוחד מוציא את הכפפות מהארון. אבל בסין עוטות הנשים כפפות לאורך כל השנה, והקיץ שם, במקומות מסוימים, הוא לא פחות גיהנומי מאשר אצלנו.

הפנמתי חזק את הרעיון שידיהן של הנשים הסיניות יהיו חלקות ונטולות בהרות זקנה גם בגיל מבוגר הודות להגנה מהשמש (ובינינו יש בזה גם משהו היגייני – הרי אנחנו נוגעים במלא דברים מזוהמים במשך היום, וכפפות אפשר לכבס), ומאז שובי ארצה אני הופכת את האדמה כדי למצוא כפפות שיכולות להתאים גם לעונות החמות.

בינתיים לא מצאתי ואם מישהי יודעת איפה אפשר לקנות כאלה אני אשמח לשמוע, אבל במודעה של דונה קארן ניו יורק ראיתי שגם אל התפוח הגדול הגיעה הבשורה הסינית. המודעה של DKNY, ששייכת לסדרה שמציגה טרנדים כאילו היה זה מדור מערכת, באה בעצם לקדם את השעון החדש של המותג, אבל הסטייליסטית לא השאירה את כפות הידיים עירומות והלבישה אותן בארבעה דגמים שונים של כפפות שמתאימות לקיץ, אחת בסגנון וינטג' ושלוש בסגנון של בגדי גולף, אלה אמנם חושפות חלק מגב היד, ובכלל הן עשויות רשת, אבל אין ספק שההגנה שהן נותנות לידיים עדיפה מכלום.

עכשיו אני מתלבטת אם לנסוע לניו יורק ולחפש את הכפפות שמופיעות במודעה של דונה קארן או לחזור לסין ושם למצוא כפפות שמחירן ודאי יהיה נמוך בהרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully