וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרבי די!

30.1.2006 / 12:06

התינוקת הצרחנית מהסרט מציצים הדיחה את נועה תישבי מצילומי קמפיין ML

בחברת ML החליטו לשים את נעה תשבי בהולד וללכת על 'נשים אמיתיות' כפי שמכנים את זה בחברה. את הקמפיין החדש יובילו חמש דוגמניות אנונימיות בעלות משקל, שהמסקרנת בהן היא מרב הניג, 35, אחותה של הדוגמנית הדקיקה מיכל הניג ומי שחדרה כבר בגיל 3 לקלאסיקה של הקולנוע הישראלי בכלל בלי להתכוון.

הניג היתה הילדה שצולמה לסרט מציצים של אורי זוהר כילדתם של אריק איינשטיין וסימה אליהו. היא זכורה בעיקר מסצינת המריבה בין השניים, כשסימה כועסת על אריק על שלא חזר הביתה בלילה ומרבי לא מפסיקה לצרוח ברקע ומערערת את עציבהם המעורערים ממילא של הוריה. הניג מספרת שאת הבכי הבלתי פוסק השיגו מימנה אחרי שנתנו לה ארטיק ומיד לקחו לה אותו. "תמיד אהבתי לאכול" היא צוחקת.

את התפקיד האלמותי היא קיבלה בזכות היותה ביתו של מציל חוף תל ברוך דאז. אורי זהר נדלק על מרבי השמנמונת בעלת העיניים הירוקות וליהק אותה. כמו לסרט, גם לקמפיין של ML נכנסה הניג בזכות טיפה קשרים והרבה מזל. האחות מיכל חתומה בסוכנות 'יולי' ומרב טרחה לטפטף ליד האוזניים המתאימות כמה מתאים לה לעשות את הקמפיין של החברה וכמה אג'נדה יש לה בנושא.

זה עבד ועכשיו קבלו את המצע של הדוגמנית במידה 42-4: "נשים כל כך חרדות לעלות במשקל עד שזה לוקח להן את החופש. הן כל היום אוכלות חסה ושותות מים וזה פשוט עינוי. היום בשביל 2-3 קילו נשים עושות לעצמן טרור. זה לא היה ככה לפני 100 שנה. האשמים הם הגייז שהשתלטו על עולם האופנה והכתיבו מודל של נשים נטולות כל סממן נשי. בחנויות יש היום בעיקר מידות לילדות. אני אוהבת לאכול ומאוד מרוצה מאיך שאני נראית. מאז ששיחררתי מעצמי את הלחץ של המשקל אני מרגישה ונראית הרבה יותר טוב".

מתאים לי או ml

הניג היא אמא לקאי בן השבע. פירוש השם: אוקיאנוס בשפתם של בני הוואי. "מאז ומעולם אני מאוד מחוברת לים ומתנדבת במשמר החופים של המשרד לאיכות הסביבה" אומרת בת המציל.
משמר המפרץ זאת את?
"עושים במשמר החופים מבצעי אכיפה והסברה על חשיבות ניקיון החופים. בקיץ הסתובבנו על החוף, חילקנו שקיות זבל והדרכנו אנשים". בנוסף היא גם גם עושה הום סטיילינג ובונה את עצמה טיפין טיפין כאמנית.

בML מקווים שהניג וחברותיה העסיסיות יצליחו להשיב את קהל הלקוחות המלאות שייתכן וקצת התלבל משינויי הכיוון המהירים של החברה בשנים האחרונות. פעם דפנה ארמוני הובילה את הקמפיינים, אחר כך החליטו להפנות גב למידה 46 שינואת שם החברה ממתאים לי ל- ml וליהקו בהתאמה, את נועה תישבי כפרזנטורית. אבל תישבי לא באמת שמנמונת כיום כך שהלקוחות המלאות הפסיקו להזדהות עם המוצר והרזות לא הבינו שהומצאה חברה חדשה ופונים אליהן.

הניג וחברותיה אם כך משקפות את פניית הפרסה של החברה מהזוהר החו"לי שתישבי מייצגת לעבר הנשים האמיתיות. את מי תעדיפו אם ככה - את זאת ששרה עם שלום חנוך או את זאת ששיחקה לצד אריק איינשטיין?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully