וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנית מותג, עזרת לאפריקה

רותם רוזנטל

30.1.2006 / 16:53

בונו רוצה שתצטרף גם אתה, צרכן המותגים, למאבק ההומניטרי העולמי

המוסיקאי בונו, האיש שהפך לסמל מסחרי עולמי של מתן והתנדבות, מצליח לגייס לפעולה גם את עולם האופנה והעסקים. ב-26.1 הגיעו בונו ושותפו ליוזמה, בובי שרייוור, למפגש השנתי של הפורום הכלכלי העולמי שנערך בשוויץ, כדי לבשר על השקת Product RED: פרויקט ששם לו למטרה לגייס אחוזים מרווחים של מותגים לטובת הקרן העולמית (Global Fund) שנלחמת באיידס, שחפת ומלריה באפריקה.

מותגים כמו גאפ, קונברס, וארמאני יעצבו עבור הפרוייקט האדום ליינים מיוחדים ויתרמו חלק מהרווחים לקרן שתשקיע בחולי אפריקה. באופן זה, הצרכן הקטן יהיה התורם הישיר למאמץ ההתנדבותי, בכל פעם שירכוש אחד ממוצרי הפרויקט המותגי. קו המוצרים החדש יושק באביב, ועד אז תתחילו לחשוב על Red כעל מותג הצדקה החדש שלכם.

בחברת קונברס שוקדים על עיצובה של נעל חדשה במיוחד לפרוייקט של בונו, גם ארמאני יעצב פריטים במיוחד. גאפ מצידה תעצב קו מוצרים אדום, תייצר חלק ממוצריו באפריקה וכך תיצור מקומות עבודה חדשים.

כל החברות המשתתפות התחייבו להשתתפות מינימלית של חמש שנים בפרוייקט. זוהי הפעם הראשונה שבה חברות עולמיות מובילות מתחייבות לתרום חלק מרווחי מכירת מוצרים שעוצבו במיוחד לטובת החולים באפריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully