וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי גבר-גבר?

רותם רוזנטל

1.2.2006 / 11:55

המטרוסקסואל שמורט שערות בהיסטריה, הפסיד. הבחורים הצעירים והמעודכנים חוזרים לשפם

זה מפתיע ולא בטוח שלעמיר פרץ יש קשר לזה אבל ניראה שהשפם הגברי חוזר. לא לפרצופם של גברים מבוגרים דווקא אלא דרך בחורים צעירים וגרובים. הוא ניצפה לאחרונה בארועים שונים - מסצינת הגייז ועד להארדקור טקנו.זה אמנם שורט קצת כשמתנשקים אבל גברי, אין מה לומר.

כל מיני פרצופים, שעד תמול שלשום היו חלקים כמו ישבן דוקרני של תינוק, מתהדרים לפתע בחתימת שפם עדכנית משל היו אנשי תנועת המושבים. ניראה שהשפם שמזוהה עם ניצנים רכים של בר מצווה והפטרות, מגיע סוף סוף לשלב ההתבגרות השיקי שלו. עכשיו רק נותר לכם להחליט על המראה המועדף עליכם - צרפתי שרמנטי, כוכב פורנו מצויץ או חוטב עצים מיוזע. כל התשובות נמצאות בהמשך.

סמכותי וסקסי

אמיר אליהו, בעליה של המספרה התל אביבית הנושאת את שמו והאיש שאחראי ללוק של סלבריטאים רבים, שופך אור וזיפים על התופעה: "אני בדיוק עם שפם עכשיו, הוא חוזר לאופנה בגדול. הקאמבק התחיל בשנה האחרונה באירופה. אחרי שכולם התעייפו מהזקן הצרפתי המשורטט והמלוקק, חוזרים לגברים החזקים של שנות ה-50' וה-60'. השפם המלא שיורד עד לסנטר הוא סקסי ותופס חזק בקהילת הגייז, בעיקר בגלל שהוא גברי וקשוח".

חנן ששון, המעצב הראשי של אופנת "כאוס" לגברים, מחר ומחזיק אחרי אליהו, "השפם תמיד נכנס ויצא מהמגירה, הוא תמיד היה פה ברמה כזאת או אחרת. גוטייה היה זה שיצר את הגל הקודם, הוא הוציא אותו מהמגירה והלביש אותו על המלחים שלו. לדעתי זה טרנד מאוד יפה שמסמל תקופה. גברמשופם הוא סמכותי וסקסי. אולי עוד נמצא שפם על דוגמן של כאוס. אגב, אין שום ספק שמדובר בטרנד חולף".

דקיק ומסוגנן

למרות החיבור הישיר לסצנת הגייז, מעצב השיער קובי בורוכוב עושה מחווה דווקא לחברה הסטרייטית בשפמו החדש. "כיום, השפם טיפה דקיק יותר ומסוגנן. לרוב הוא מתחבר גם לזיפי הזקן. זהו מראה גברי ומחוספס, בעל סקס אפיל לא מוקפד". בורוכוב מסב גם את תשומת הלב לידוענים בארץ ובעולם שמתהדרים בשפם: "ג'וני דפ הופיע משופם בטקס גלובוס הזהב, למראה המחוספס של בראד פיט תורם השפם הדקיק והזקנקן הצרפתי, כמו גם לגאי ריצ'י. בארץ הרשימה ארוכה יובל בנאי היה בין הראשונים. יהודה לוי ועומר ברנע מסתובבים עם שפם וניצני זקן, גם רן דנקר, אסי דומב מסתובב ככה לפרים במראה מחוספס וכמוהו גם אריק זאבי ואיתן אורבך. השפם של עמיר פרץ, אגב, לא ממש מעודכן אבל אני מעניק לו בכל זאת ציון לשבח".

בן שלוין, הידוע יותר כדי.ג'יי בוגיטרון או כדי.ג'יי בוגי בן מימי קדחת הדיסקו התל אביבית, נושא שפם בגאווה כבר שבע שנים. "חיפשתי באותו זמן לוק איטלקי שמושפע משנות ה-60' והשפם התאים לי מאוד. גילחתי אותו רק פעמיים, ואחרי כל פעם נשבעתי שאני יותר לא מוריד אותו".
בגלל הבנות?
"לא, פתאום היה חסר לי משהו. אני חושב שלבנות זה לא כל כך משנה, מבחינתן שפם או פנים חלקות זה עניין שווה ערך".

שי שטרקר, די.ג'יי ותאורן ותיק, השאיר את השפם לרגע במהלך גילוח זקן ומעולם לא הביט שוב לאחור. כבר ארבע שנים שהוא נושא אותו. "זה התחיל בתור בדיחה, אשתי ואני די נגנבנו ממנו. אין סביבי משופמים אמיתיים, רציניים או עקביים כמוני. אלה אנשים שיורידו אותו מחר. שפם זה משהו נכון ומתאים. האמת, כולם חושבים שיש לי זין גדול בגללו. שפם תמיד מזכיר לאנשים את כוכב הפורנו משנות ה-70' שמת מאיידס אחרי שזיין 3,000 כוסיות ותביני, הוא ספר רק את הכוסיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully