וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אטיטיוד לא תעזור פה

רותם רוזנטל

2.2.2006 / 11:56

הבגדים בפרק הרביעי של הדוגמניות המחישו מה לא צריך ללבוש לחתונה משפחתית

מה שיש לנו להגיד על הבגדים בפרק הרביעי של סדרת המתח - הדוגמניות אתמול, זה ככה: אם שמתם בטייפ קלטת של סאבלימינל, אל תתפלאו אם ירקדו מולה בחורות בשמלות הכי "דפקתי-הופעה-לחתונה של בת דודה שלי מראשון לציון".

לבוש האתמול חולק לשלושה חלקים, וכך נרצה להתייחס אליו גם אנחנו: מהטייצים הקצרצרים, דרך שמלות השטיח האדום ועד לבגדי הניפוי.

הקונספט של בגדי ומראה האודישן היה סקסי, פרוע ונוח בתנועה. המשימה היתה לעבור מסך בריקוד ולשדר כריזמה ואיכות של כוכבת. הבגדים שלבשו המתחרות התחלקו בין טייצים קצרצרים ומגפיים שעוברות את הברך, מכנסי רכיבה מבד כותנה, גופיות צמודות או חולצות א-סימטריות שיוצרות מראה אפילו עוד יותר משוחרר (ריבוק).

חבל שהבגדים לא לקחו עוד צעד קדימה והתחברו בצורה מדויקת יותר למראה שמתכתב עם עולם המחול. מה שקיבלנו היה מראה צפוי ואף חושפני לעתים בצורה זולה – בייחוד באזור המגפיים. לא תמיד צריך מראה הארדקור של ג'ים בשנות השמונים או מועדון הסינרמה כדי לדבר בשפה חזותית שתתלבש טוב על היפ הופ.

גם בגדי השטיח האדום אכזבו את המערכת. השמלות (שהבנות נאלצו לבחור בחזיריות, אגב) נראו כלקוחות היישר מסיוט האירוע המשפחתי הגדול ביותר שלכם. לא לחינם הביטו השופטים במישל ונזכרו מייד בבר מצווה של הגולדמנים. שמלות המחוך (הלבנה של אירה או הירוקה של קרן) העלו מיד זיכרונות מהימים שבהם באמת הגישו רבע עוף ובורקס באירועים, והשמלה המנומרת של אליסיה או שמלת המחשוף של מור העלו מייד טעם של יין פטישים בפה. היחידה שיצאה מהעניין בכבוד היתה מימי, ששמרה על אלגנטיות ונראתה נהדר בשמלה השחורה הפשוטה עם השרשראות צבעוניות. אפשר להמשיך ולומר גם שמראה המסיבה במועדון נתן את הסטמפה הסופית והשלים את תחושת האירוע. השטיח האדום מעולם לא נראה בז' יותר.

אירה יצאה ליידי

אבל בשלב הניפוי, העניינים שודרגו. הבדים של יוסף, גווני האפרסק והכתום, שהחמיאו מאוד לרוב הבנות, והתחכום העדין והאלגנטי של המעצב החזירו את התכנית למסלול. אליסיה שבה לעצמה בשמלת סאטן, ניראל נראתה אצילית בשמלת סטרפלס ורודה ושרשרת זהב שהדגישה את מותניה הדקיקות, נטלי התבלטה בשמלת גולף חושפת כתפיים מסאטן, וגם כאן ניצחה מימי- בשמלת בלרינה- סטרפלס בהירה ותכשיט גדול שהדגיש את החזה. גם אירה, שספגה מפלה, נראתה סוף סוף כמו ליידי. אין מה לומר, אם כבר לעבור ניפוי, אז לפחות לעבור אותו בסטייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully