וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדיים עגולים. אאוט

רוי רגב

5.2.2006 / 13:36

שתלי סיליקון חדשים לשדיים נכנסו לשוק. הדגם הטרי והמבטיח: צורת אגסים. אוי, בדיוק עשית תפוחים?

טוב, תפוחים או אגסים? אגסים או תפוחים? לא, לא הפכתי לטבעוני ואם השאלה היתה מתייחסת לפירות אמיתיים הייתי בוחר בשניהם. אבל כאן מדובר על בחירה מכרעת ועל נושא רציני ובלתי מתפשר – עולם הפלסטיקה משפצר את הפנטזיות ועובר משתלי סיליקון בצורת תפוחים לשתלים בצורת אגסים.

ניסיתי להפעיל את ההיגיון ולנסות לתור אחר הסיבה שהובילה את אותם מדענים העושים ימים כלילות למציאת החזה המושלם, לבצע מהפך שכזה. בכל מקרה, אני רוצה רק לציין שאני ועוד גברים רבים כמותי, לא ממש מבינים מדוע נשים בוגרות שלא עובדות בעשיית הבידור למבוגרים דוחפות חומר פלסטי מתחת לעור שלהן. אני מניח שזה כבר נושא למחקר סוציולוגי שלם בפני עצמו.

אני מעדיף בכל יום נתון את מרקם החזה הטבעי על פני המשופץ. למרות זאת, כשאני נדרש לחשוב על סוגיית התפוחים או האגסים, אני דווקא מעדיף אגסים. אני מניח שאלה יראו מחוברים קצת יותר למציאות הפיזיולוגית מהשתלים העגולים והלא הגיוניים.

נשים אמיתיות

השדיים המלאכותיים מצערים גם בגלל כמות הסיליקון המופרזת שמוסיפות לעצמן נשים מסוימות, שגורמת לכך שהליכתן והתנהלותן יקבלו מראה מסורבל ולא טבעי. אגב, גם בתעשיית הפורנו העולמית, שם הסיליקון הוא מצרך חובה, גילו כי גברים רבים לא אוהבים את השתלים. לכן, לידיעתכן, יצא לפני כמה שנים מגזין ארוטי המוקדש לנשים 'אמיתיות' בלבד.

חברי ק' טוען כי לא יצא לו עדיין לחקור מקרוב בחורה עם שתלים, אך הוא מעדיף את הציץ בתצורתו הטבעית: "כשאני עם בחורה אני רוצה לדעת מה של מי. בסיליקון מרגישים תמיד שיש משהו שלא שייך לה ובטח לא לך. זה כאילו שלא רק שניכם במיטה אלא גם ידו של הדוקטור. האישה הופכת לסוג של זכיין מוצרי פלסטיקה של ד"ר עלום. החזה הופך לשטח הפקר", אומר ק'. כשביקשתי ממנו להתנתק במעט מהאנטגוניזם לסיליקון ולהתייחס ישירות לנושא הבוער, הוא הגיב: "אני מקווה שאלה יראו יותר אמיתיים ויותר מחוברים לגוף. מצד שני, ממילא עם השנים הופך השד מתפוח לאגס ומאבד צורה, למה להאיץ את התהליך?"

למרות קביעתו האחרונה של ידידי המלומד, למיטב הבנתי, השתלים האנטומיים דומים הרבה יותר לדבר האמיתי. גברים אוהבים באופן כללי לשלב הכחשה בחיי המין שלהם, כך שאם תצליחי לשכנע אותו שמדובר בציץ אמיתי שגם עומד סבבה ונשאר תמיד בפוזה המחמיאה ביותר, עשית את שלך.

השתלים החדשים הללו אמורים להיות פרופורציונליים יותר ולא להיראות כמו שני גופי תאורה צה"ליים תקניים. נוסף על זה התבשר לי כי גם כוכבות הוליוודיות כמו האלי ברי, קתרין זיטה ג'ונס וויקטוריה בקהאם עברו הגדלה בשיטה זו. אם זה נכון, הרופאים עשו עבודה מעולה (חוץ מבקהאם, היא תהיה עקומה לא משנה מה יעשו לה) ובאמת כל הכבוד.

בסופו של דבר, משהו פשוט לא מסתדר לי עם החדרת חפצים לתוך הגוף לתקופה העולה על כמה שעות. רבאק! זה יכול להיקרע, להזדהם או לפתח חיים משל עצמו. לכו תדעו מה קורה לכן שם בפנים. ותפסיקו לעשות את זה בגללנו. אנחנו נסכים לעשות איתכן כל מה שרק תרצו בלי שום קשר לגודל החזית. אנחנו גם מתייחסים לאישיות כשהיא שווה את זה. באמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully