וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'קלין במחווה למארג' סימפסון

רותם רוזנטל

5.2.2006 / 15:28

מה יותר חתרני בקולקציה החדשה של הליכטנשטיינים- דוגמנית בת 13.5 שמשחקת כלה או הקאמבק לתסרוקת מארג' סימפסון?

אין ספק ששמה של הטלנובלה הבאה שתרוץ על מסכינו צריך להיות "ליכטנשטיין". ז'קלין ואביגדור, קודקודי המשפחה המשפיעה, הקימו במו ידיהם מספרה צנועה אך משגשגת ומשפיעה וליהקו אליה את רובם המכריע של מפורסמי הארץ; בתם ענת, מנסה להפוך אט אט למותג איפור שולט ואם רציתם קורטוב נוסף של סקס אפיל ומזימות – הבן ירון התחתן עם הדס לבית מוזס.

בני הזוג על בתם המאפרת משיקים בימים אלה את קולקציית 2006 המציעה לוקים של איפור ותסרוקות, לכלות ולאירועים מיוחדים. הקונספט הרענן: הצדעה להוליווד הקלאסית. ההשראה מתניידת מכוכבות הוליוודיות בנות זמננו ומגיעה עד לשנות ה-60. את הקמפיין מובילה הדוגמנית ספיר נווה. אמנם רק בת 13.5, אבל כבר רוצה להיות כלה.

בין הקונספטים היותר מעניינים של הליכטנשטיינים: מראה נועז שקורץ ללוק של מארג' סימפסון ביום חתונתה – תסרוקת במראה כוורת מהסוג שתמצאו בכל אלבום תמונות שצולם במיטב אירועי הסיקסטיז. הסיעה המשפחתית הוסיפה טוויסט משלה: שרשראות הכרוכות סביב המחלפות.

מהתמונות שיוצגו בקטלוג מתחתנים ניתן יהיה ללמוד על האהבות הנוכחיות של הליכטנשטיינים שבוודאי ישפיעו גם על מראן של המתמודדות בתחרות מלכת היופי הקרבה. בני הזוג הם מעצבי השיער הרישמיים של התחרות שתיערך ב-21.3 במרכז הקונגרסים שבחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully