וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא הספורט הלבן

הדס שואף

8.2.2006 / 10:00

הטניסאים הפכו למובילי אופנה ולדוגמנים. מוטב כך מאשר ההיפך. דמיינו את קייט מוס מנסה להרים מחבט

אחרי עשורים רבים הבינו הטניסאים שהבגדים הלבנים שלהם, קצרים ככל שיהיו, קצת חוזרים על עצמם והחליטו לגלות נועזות אופנתית. השינוי בלבושם של כוכבי הטניס בעשור האחרון כל כך מהותי עד כי חברות ספורט ענקיות החלו להשקיע סכומי כסף אסטרונומיים בקולקציות שמיוצרות במיחד עבור טניסאים וחותמות על חוזים שמנים עם סלבז האוחזים ברקטה, בכדי שיובילו קמפיינים וילבשו את בגדיהם על המגרש.

בטורניר ווימלבדון עדיין אוכפים בחומרה את הלבוש הלבן על המגרש, אבל בשאר התחרויות המשמעת התרופפה. את פריצת הדרך סיפקה בשנות ה-90 הטניסאית הרוסיה אנה קורניקובה. היפהפייה הבלונדינית קיבלה חשיפה בקנה מידה עולמי ויצרה כותרות בכל העיתונים הנחשבים, לא רק בזכות כישרונה הספורטיבי בלבד אלא גם בזכות הטעם המשובח שלה והאמירה האופנתית החזקה.

כיום מריה שרפובה הצעירה מובילה את הקמפיין של נייקי בעבור 1.3 מליון דולר לשנה. האחיות ונוס וסרינה וויליאמס חתומות על חוזים בריבוק ובפומה וסרינה אף השיקה לאחרונה ליין בעיצובה לפומה. אדידס שכרה את סטלה מקרתני וזו עיצבה עבור החברה קולקציית בגדי טניס שמדגמנת הטניסאית מריה קירילנקו המדורגת מספר 25 בעולם. קירילנקו הודיעה לתקשורת בהתרגשות כי היא שמחה ללבוש למגרש בגדים כה סטייליסטים ומקרטני מסרה בעונג שהיא שמחה לסייע בידה של הטניסאית המוכשרת.

בייבי דול על המגרש

טורניר הטניס הפתוח באוסטרליה שהסתיים לא מכבר פותח את עונת הגראנד סלמים ברחבי העולם. שם רואים את הטרנדים החדשים באופנת הספורט לקיץ הקרוב. על המגרשים האוסטרליים ראינו הפעם את גזרת הבייבי-דול עם קו האמפייר הגבוה (צמוד לחזה ומתרחב ממנו) מככבת על הטנסיאיות. מפתיע, סקסי ורצוי.

מובילת הטרנד החדש היתה מריה שרפובה שאהבתה הרבה לאופנה ניכרת מאוד לאורך כל הקריירה הקצרה שלה. הפעם היא בחרה בצבע הכחול הזוהר ובצירוף של כובע תואם היא נראתה במיטבה. חבל שלא זכינו לראות אותה במשחקי בגמר.

גם הטניסאית קרולינה ספארם בחרה את גיזרת הבייבי דול לטורניר אוסטרלייה. אך המפתיעה מכולם היתה מריה קירילנקו שלבשה וריאצייה מאוד מקורית של הבייבי דול בוורוד חיוור כמובן בעיצובה של מקרתני והשלימה את המראה עם חזייה בכתום זוהר שבצבצה מבעד לשמלה.

מכיוונן של האחיות וויליאמס דווקא נרשמה אכזבה. בדרך כלל השתיים מפתיעות בלבושן המקורי אבל בטורניר הנוכחי הן נראו אפילו מעט שמרניות בהשוואה לשאר. סרינה בחרה בצבע מנטה ולבשה חצאית פליסה קצרצרה וגופיה תואמת ואילו אחותה ונוס בחרה בצבע השחור.

נדל והטייץ

הטניסאים במבט ראשון נראים משעממים בלבושם ביחס לטניסאיות אך למעשה גם הם שוברים מוסכמות. רוז'ה פדרר לדוגמא, מנצח הטורניר, בחר השנה את הצבע הירוק ועלה לשחק עם סט סופגי זיעה תואמי צבע.

רפאל נדאל הספרדי שחסר במגרשי אוסטרליה ונשאר בביתו עקב פציעה, הכניס בזמנו את טרנד הטייץ הצמוד ואת מכנסי ה- 3/4. ההפתעה האופנתית והאטרקציה הגברית הגיעה דווקא מכיוונו של דומיניק ארבטי הסלובקי שעלה לשחק עם חולצה בעלת חורים באזור הגב. לדבריו החורים מצננים את הגוף ונותנים אנרגיה מחודשת לגוף. רק בדבר אחד איש כניראה לא ייגע. האורך של חצאיות הטניס המינימליות.

פריטים נבחרים מקולקציית הטניס של adidas by Stella McCartneyיגיעו לישראל בעוד כשבוע וניתן יהיה להשיג אותם ברשת חנויות אדידס ברחבי הארץ: גרנד קניון, חיפה; המכתש 6 אזה"ת חולון; קניון מלחה, ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully