וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובטח: יחס אישי ומתכתי

ענת אור

7.2.2006 / 12:32

חשבנו שהניכור העולמי מתחלף באנרגיות טובות וחיבוקים אבל המדענים ממשיכים להמציא רובוטים שיגישו מניקור ועיסוי

מגזין "ווג" האמריקאי סוקר את החידושים הטכנולוגיים בתעשיית היופי של המאה העשרים האחת, ובגיליון הראשון של שנת 2006 הוא פורש אותם, לצד צילומים נפלאים של הצלם סטיבן קליין.

את הרגעים המביכים לעיתים, עם המסז'יסט עומדת למשל, מסתבר, להחליף זרוע רובוטית. הנסיינית שחוותה אותה מעידה שהרגישה כאילו נוגע בה מעסה שהוא "הטיפוס החזק והשקט שיש לו מגע עוצמתי ומדויק".

מהנדס המכונות שייצר את המעסה המכני טוען כי המכונה החדשה חשה את המתח בשריר ומתאימה את לחץ העיסוי אליו, כך שיש לה יתרונות על פני מעסה בן אנוש. הוא אף מוסיף כי "בגלל שהעוצמה שהרובוט מעסה בה היא קבועה ובשליטה, המוח של מקבל המסז' יודע מה הוא הולך לקבל ולכן מאפשר לגוף להשתחרר ולהיעזר במסז' בצורה טובה יותר".

טכנולוגיה נוספת שעומדת להיכנס לתוך חיינו היא שדרוג של מברשת השיניים החשמלית, המודל החדיש ביותר שייצרה oral b. היא עולה בהרבה על היעילות של מברשות השיניים החשמליות הקיימות, למשל, כשצריך להחליף בטריה מודיעה זאת מברשת השיניים, בקול, ובשלוש עשרה שפות שונות.

אחרי שהתרגלנו להשתמש במברשת שיניים חשמלית מגיע תורה של מברשת הגוף החשמלית, המברשת מבטיחה ניקוי עמוק מוצלח יותר מזה שמספקות ידיים אנושיות ופילינג גוף, טוב ככל שיהיה.

ומיפן, הארץ השמש והטכנולוגיה העולה, מגיעים הברים לצביעת ציפורניים. אם אתם גרים בטוקיו, בלונדון או בפריז תוכלו כבר להיכנס לבר הציפורניים הקרוב למקום מגוריכם ולתת למכונה לצבוע את ציפורניכן בדוגמאות אופנתיות בדיוק ובמהירות.

לנוכח העברת טיפולי הטיפוח מידי אדם לביצועי רובוטים, שואל "ווג" האם המטפלים העתידיים שלנו יעבדו על בטריות, והאם הדיוק יוכל למלא את מקומה של האמפתיה. כשיגיעו המכונות האלה לשימוש מסחרי וכשנוכל להרשות לעצמנו לממן אותן נדע לפחות שהסודות שסיפרנו למסז'יסט הרובוט ולמניקוריסטית המכונה שמורים היטב. קשה להאמין שימציאו ממשק שמאפשר לרובוטים לרכל על הלקוחות, אבל בטח גם זה יגיע.

  • עוד באותו נושא:
  • ווג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully