וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע האופנה בניו יורק

רותם רוזנטל

8.2.2006 / 10:38

כפפות עור שמגיעות עד המרפק וחליפות מסחררות - רותם רוזנטל הציצה לחגיגת האופנה שהחלה השבוע, והסתנוורה

שבוע האופנה של ניו יורק נפתח ביום שישי האחרון, עם תערובת משכרת של ותיקי עולם האופנה, ותצוגות דרמטיות ובלתי נשכחות. שבוע האופנה מספק לכל מאן דהוא הזדמנות להציץ, מדי עונה, בקולקציות חדשות, בטרנדים בעודם מתהווים והוא בעיקר מספק זוהר אופנתי לכל דורש. אז מה היה לנו שם בימים האחרונים? מה קורה בקולקציות הסתיו הנוכחיות ומה נראה בחנויות באביב הקרוב? הנה מבחר קצר מהמתרחש על המסלול.

בתצוגות של יום שני, הפך מארק ג'ייקובס את האישה שלו לקשוחה וסקסית. כפפות מסיבות התה המעוצבות הפכו לכפפות עור שמגיעות עד המרפק, העקבים הורמו והתנשאו אל על וגם מכנסי הג'ינס קיבלו טיפול מסחרר בעור. צבעי הסתיו המסורתיים קיבלו מכת זוהר והצטרפו אל מגפיים גבוהים, מכנסיים רחבים, סטרפלס קטנטנים ומעילים רחבים וגדולי מידות. נראה שכל אישה שתחפוץ בדגמים שלו תצטרך רישיון לאופנוע כדי להשתלב בהם היטב. בקהל הריעו למראה החדש ניקול ריצ'י וההשראה הידועה שלו – וינונה ריידר.

קרולינה הררה הפציצה את המסלול בחליפות – חליפות חצאית שמגיעות עד הברך וחליפות מכנסיים שמתרחבים קצת בקרסול. הררה מוסיפה למראה הסתיו שלה גם פרווה כל כך קצרה, עד שהיא נראית לרגע כמו קטיפה, למרבה הזוועת הפוליטיקל קורקטנס. הטכניקה הזו הופיעה על שרוולי שמלות צמר חומות ושחורות קלאסיות, ובכך היא מנסה להוסיף תחכום קליל לפשטות. הררה החזירה גם את שמלות החולצה למלתחה שלה, והפכה אותן לשמלות ערב לכל דבר, כשהוסיפה להן חגורות.

ביום ראשון, הציגה דונה קארן את המתרחש בקולקציית הסתיו של DKNY. למרות שהקו של המותג ידוע בכך שהוא פונה ללקוחותיה הצעירים יותר, נדמה שהעונה היא מצליחה לדבר לכולם. השמלות השיקיות שלה, להן חלק עליון רחב ונופל וחצאיות עם קו מותניים גבוה מתכתבות עם טרנדים מעשורים אחרים ומצליחות להחמיא לגוף הנשי. מראה תלמידת בית הספר של המותג תפס אפיל שיקי שמצליח למנוע ממנו להפוך לקריקטורה על הנושא – חצאיות המיני לבשו סאטן והצטרפו לטי-שירטים וקרדיגנים חתוכים קלות.

יום קודם לכן, חברת לקוסט הציגה קולקציה בעיצובו של קריסטוף למייר. האחרון הושפע בעיצוב הקולקציה מאלבומם של דה לה סול, "3 Feet High and Rising" וניסה להביא קצת Fאנק והיפ-הופ אל הדגמים והגזרות המוכרים.

בינתיים, הקהל עדיין מחכה לראלף לורן, ורה וונג וכמובן – לפינאלה של קארל לגרפלד, שייערך ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully