וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השדוניות מיער עוספייה

רותם רוזנטל

9.2.2006 / 11:29

הפיה מיקי, תעשה שהפיה קרן תעוף לי מהפרצוף. לפחות הסטיילינג בהפקת הפיות ביער ב"הדוגמניות", היה חלומי

מתי בפעם האחרונה התחלת את היום בג'ודו וסיימת אותו יחפה ביער? לא, לא מדובר בעוד וריאציה לסרט "לוק סטוק ושני קנים מעושנים" מבית היוצר של גאי ריצ'י, אלא בהפקת האופנה שנצפתה אתמול בערב בדוגמניות. הפעם נבחנו הבנות על רמת המקצועיות שלהן. טבילת האש היתה אמורה להכין אותן לכך שדוגמנית חייבת להיות זוהרת בן רגע, גם אם עכשיו אמצע הלילה והרגע רבת עד דמעות עם קרן. עורו קומו בנות, לא נדפק לכן השעון וזהו לא היער בעוספייה - הפעם תהפכו לפיות. איתן טל, צלם ההפקה וסיימון אלמלם, הסטייליסט, חושפים את רשמיהם מהלילה המשותף עם הבנות.

"דוגמניות מקצועית תפספס מלא שעות שינה, תהיה בג'ט לג רוב הזמן, ועדיין תיראה מדהימה. "לא מדובר רק בהתמודדות עם היער, אלא גם אחת עם השנייה, מכיוון שצילמנו אותן בשלישייה. זה אומר שבתוך הפריים כל אחת מהן צריכה להתחרות על תשומת הלב של הצופה". אומר הצלם איתן טל.

"לקחתי את הקונספט הפיות לכיוון שלי", אומר סיימון אלמלם, "הבגדים היו אמנם לבנים, אבל לשיער היה טאץ' שחור והאיפור היה כבד ומעושן. הבגדים עצמם נתפרו במיוחד על ידי הצוות של חיה ניר מכתומנטה". "הכנסנו נגיעות גותיות להפקה", מוסיף טל, "ניסינו ליצור סגנון מאוד אפלולי ותיאטרלי".

טל וגם אלמלם מציינים שהעבודה עם הבנות היתה רחוקה מלהיות פשוטה: "בהתחלה זה היה קשה, אני מודה", אומר טל, "אסור היה לתת להן נעליים, והן היו יחפות לאורך כל צילומי הסט ואז הבלאגן מתחיל – לזאת כואב ולזאת דוקר. די, גם לי קשה, גם אני על הברכיים ועל הקוצים כל הלילה. שנינו באנו לעשות את העבודה. לא מעניין אותי אם כואב ודוקר להן – זו מערכת יחסים שווה. אני זה שמראה להן את הפוזות, עוזר להן לעמוד וגם נשאר גם הרבה אחריהן כדי לפרק ציוד".

"מאוד קשה להוציא צילומים מדויקים כשהבנות עדיין לא מודעות להתנהלות הנכונה של הגוף ולזוויות שלהן", מוסיף סיימון, "היה קשה להן בתנאים ליליים, להישאר יחפות ולהצטלם בשלישיות. זו סיטואציה מלחיצה. מטרת המצלמה, אחרי הכל, היא להקשות עליהן ולא להקל עליהן. יחסית למצב הנתון, הצלחנו, לדעתי, להוציא את המרב מהבנות". גם טל מציין שבתוצאות הבנות "נראו סוף סוף כמו דוגמניות. הן מתחילות להתקרב למראה שאליו הן צריכות לשאוף", הוא מסכם.

לדעתנו, דווקא הזעם שחשו אתמול הבנות היה יכול להיות מתועל בדרך יותר חדה אל תוך הפריים. שרון היתה יכולה להפוך לשדה של ממש, וניראל היתה יכולה לשרוף את המצלמה בעיניה היפות. דווקא מימי הולבשה בצבעים שדיברו פחות עם עיניה הייחודיות. אמנם, היא נראתה כמו גרייס ג'ונס בחצאית טוטו וזהו מראה שלא כדאי לוותר עליו, אבל העור שלה היה יכול להיראות מושלם אם היתה לובשת לבן.

השלישייה - קריסטין, אליסיה ונטלי עבדה מעולה מבחינת הצבעים – הבלונד, השחור והג'ינג'י. אליסיה נראתה כאילו נולדה להפקת פיות וקריסטין סיימה את הלילה כשידה על העליונה. בין שלוש הצ'ילבות שצולמה לאחר מכן – שרון, קרן ומישל – דווקא מישל היתה זו שהתבלטה לטובה; היא לא ניסתה ליצור סקסיות נשפכת ומיותרת, הולבשה בשמלה מעניינת, עתירת בדים בשרוולים ותחרה וקיבלה לוק כמעט פיפטיז בשיער – מה שהלם אותה מאוד.

אין ספק שהסגנון המעודן והנשי של הביגוד הלם מאוד את הבנות, שכרגיל, נראו במיטבן דווקא אחרי שעברו טיפול מהימן של יוסף, בשלב הניפוי. הפעם הולבשו כולן בשחור ממכר. לאליסיה הייתה שמלה מהפנטת שחשפה מותניים מבעד לבד תחרה אבל דווקא שרון – שנפרדה מאיתנו אתמול בעיניים דומעות, קיבלה את השמלה המוצלחת והמעניינת מכולן והתעלתה במראה שלה כמעט על כל הנוכחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully