וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנו V

רותם רוזנטל

9.2.2006 / 11:55

ה-מתנה לחובב האופנה החביב עליכם היא ספר המיטב של ה-V magazine, זה שתמיד שילב בחכמה בין גלאם, סטריט, ארט ופאשן

הם שלחו את קארל לגרפלד לתעד את מריה קארי לובשת רק יהלומים בין הסדינים, הציגו דוגמנים לובשים פרוות מינימליות על השער, נתנו לסטייליסטים להשתולל על גופן של דוגמניות, יצאו לרחובות לבדוק מה קורה במקום שבו האופנה והעיר נפגשים, לא פחדו להתכתב עם עולם האמנות, נתנו מקום לפנים חדשות, ובעיקר – מעולם לא חששו לפרסם את הלוגו שלהם בענק על השער. תכירו את V Magazine האמריקאי, עכשיו הוא כבר בן חמש.


בספטמבר 1999 הושק אחיו הקטן של מגזין המהדורות המוגבלות והיוקרתיות, Visionaire. V קיבל את תפקיד האח הקטן והבועט. הרעיון שעמד מאחוריו היה לדבר עם עולם התרבות והאופנה בשפה קוסמופוליטית קלילה, שכורכת יחדיו ידוענים וטרנדים, הפקות אופנה גרנדיוזיות לצד סטים כמעט אינטימיים שמגיעים היישר ממעמקי עולם האופנה. לפני שהמגזין יצא לאור, הוגיו חשבו עליו כעל קיר שמציג בו זמנית 44 מסכי טלוויזיה. רוצה לומר, פורמט שמצליח לשלב אינספור התרחשויות בו זמנית ועדיין תמיד מצליח למשוך את כל תשומת הלב.

בימים אלה יוצא לאור סוף סוף "V Best". ספר מכובד בן 440עמודים בכריכה קשה, של המיטב ששלפו העורכים מהארכיון. הספר הונדס לכבוד חגיגות היומולדת, ובין שיחות עם ג'נט ג'קסון, הלמוט לאנג, או לחילופין – דיוויד בואי או ביונסה, נפגשים בספר גם אמנים, מעצבים, מוזיקאים, טרנדים והפקות.

אופנה ורוק

המגזין תמיד השכיל לשלב בין הוט קוטור לאנדרגראונד. אנשיו שלחו, למשל, את הדי סלימנה, מעצבת דיור לגברים, ליצור את סדרת "יומני הרוק", שבה היא מציצה אל מאחורי הקלעים של עולם הרוק ומתעדת אותו באדיקות. שיטוט קליל באתר שלהם מגלה שהם כנראה הימרו נכונה בעיצוב הגישה שלהם, שכן המגזין מופץ כמעט בכל העולם. הוא מגיע למדינות ארה"ב, לבירות אירופה ולטייוואן. עד שהוא יגיע אל דוכני החנויות המקומיות, אתם מוזמנים להציץ אל הפורמט הגדול שלו בגרסתו המקוונת. את הספר ניתן לרכוש באמאזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully