וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איי לייק נייק

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

12.2.2006 / 16:03

מבחינת תקינות חברתית-סביבתית ניראה שהחברה מתאמצת. מבחינת בגדי פיתוי קולים לג'ים גם כן יש הישגים יפים

המסר של קמפיין נייקי העולמי, החדש הוא שרקדניות הן ספורטאיות לכל דבר. לשם כך הן לקחו שתי רקדניות אנונימיות יחסית ומוכשרות, ונתנו להן להזיע מכל הנקבוביות מול המצלמה במהלך נמבר ריקוד וירטואזי שלא יאמן, כשקולן נשמע ברקע והן אומרות: אני לא אמלא איצטדיונים ולא יהיה ערך תחת השם שלי באנציקלפודיית הספורט – אבל בוא ניראה אתכם אומרים שאני לא ספורטאית.

או.קיי אז רקדניות הן ספורטאיות, (למרות שלפעמים בתחרויות הריקוד בטלוויזיה מתייחסים אליהם כאילו הן חשפניות). למה זה חשוב לנייקי שנחשוב ככה? אולי כי היא רוצה שיתנו יחס של כבוד לבגדי הרקדנים שלה?.

יצא להם טוב לנייקי. הקולקציה החדשה של בגדי ספורט-יוגה-ריקוד שלהם, נופלת על ישראל בדיוק כשטרנד הריקודים חזק פה מאד ובהתאמה בגדי הריקוד החדשים מובלטים יותר מכל פריט אחר בקמפיין.

עבורך, הבחורה שרוצה להיראות טוב כשהיא הולכת למכון ומעדיפה לעשות עיניים על אופני הכשור במקום בבר מעושן, הקולקציה היא חדשות טובות. יש לנייקי גופיות תמימות למראה עם שכבה כפולה באזור החזה שיתאימו למי שרצה על ההליכון, חולצות ליוגיסטיות, שיש להן מחשוף וי, גזרת מעטפת וכובע קפושון (לשלב ההרפייה בו הגוף צריך להיות נינוח וחמים?); גופיות עם כיווצים ושרוך באיזור המתניים בצבע ורוד עתיק עם פסי בורדו ועוד יציאות אופנתיות לעילא.

החברה אם ככה רוכבת כמו שצריך על גל אופנת הרחוב ומייצרת בגדים שאפשר להסתובב איתם לא רק במהלך פעילות ספורטיבית. הם יתאימו גם להופעה במועדון קטן, אם את ראפרית למשל.

ידידותית לחברה

בעלי המודעות החברתית-אקולוגית המפותחת, שזכר הסיפורים על תנאי ההעסקה הלא הולמים של קטינים במדינות אסיה, שיוחסו בעבר לנייקי, עדיין טורדים אותם - ישמחו לשמוע שהחברה מתאמצת מאד להשתפר בנושא זה.

נייקי מינתה סמנכ"לית לענייני "אחריות תאגידית", ובאתר שלה מתפרסם מדור העוסק ב"אזרחות הגלובלית" של 'נייק' ובמעורבותה למען הקהילה. החברה מתיחסת באתר גם לתנאי העבודה של פועלי הייצור באסיה וטוענת כי השכר שהיא משלמת לפועליה הוא גבוה מהממוצע. היא גם התחילה לייצר ליין של נעליים עם כמות פחותה של כימיקלים, מחומרים ידידותיים לסביבה.

מחירי הפריטים בקולקציה החדשה של ניקי שיגיעו בקרוב לחנויות הם סבירים: תיק עם הדפס עולה 169.00 ¤; חולצת T עם שרוול נשי עולה 139.90 ¤; מכנסי כותנה מעוצבים 259.90 ¤; גופיית כותנה שניתנת ללבישה כעליונית או כשמלת מיני עולה 149.90 ¤; חולצה ארוכת שרוולים בצורת פעמון עם שרוך קשירה בקו הצווארון, במראה סקסי חשוף כתפיים. 219.90 ¤.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully