וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה לא קונים בכסף. אבל

רותם רוזנטל

13.2.2006 / 14:03

מפחדים שלא יקנו לכם כלום לולנטיין? שלחו לבני הזוג שלכם לינק לכתבה הזאת. הם כבר יבינו

המתנה שמיכל נגרין הכי היתה שמחה לקבל:
זוכרים איך בשנות ה-80' מכרו אריחי קרמיקה מעוטרים בקריקטורות כדרך הטובה ביותר להעברת מסרים? היה זה טרום עידן הא-סאמ-אסים. מתברר שחברת "פלפוט" לא נטשה את הנישה הזו מעולם, ולקראת החג היא משיקה קולקציות (כן, קולקציות) של כרטיסי ברכה רומנטיים. יש אצלם ברכה שמשמיעה צליל של נשיקה כשהיא נפתחת, כרטיס שמפרט 101 סיבות לאהוב, ודמות תלת ממדית של פו הדוב שנדמית כמעניקת חיבוק למקבל הברכה. מלבד הקולקציה, ישווקו, כמו תמיד, כרטיסי המלאכים, היונים, הוורדים והלבבות, לצד מגוון קופסאות בצורת לב, פרחי משי, פרוות, פאייטים ומיני ריצודים, וערכות של קטורת ונרות ארומאטיים.

מחירים: 5-75 ¤. את המוצרים ניתן למצוא בצומת ספרים, קרביץ, אופיס דיפו, דיונון, הפנינג וכן ובחנויות המתמחות במוצרי פופ.

כך נכנסים לאווירה

מה עם לעשות סקס ביום האהבה על רקע וילונות אדומים חדשים או כיסוי מיטה מלכותי מהמם. מוצרי הטקסטיל של חברת ילון מוצלחים מאד ומכניסים בקלות לאוירה. אישה יצירתית שתניח ידה על הבדים שלהם כבר תדע מה לעשות איתם.
אולם תצוגה "ילון": בניין פנורמה, שדרות בן צבי 84 תל-אביב, טל': 03-6818472

אם יש לה שפתיים ששוות הבלטה

חברת קלרינס הוציאה לחג האהבה את השפתון "Lip Color Tint", שמבטיח תחושת רכות ולחות לשפתיים, פלאס מראה מנצנץ. יש בו אבקת פנינים היוצרת מילוי לקמטוטים שיש לכל אחת מאיתנו על השפתיים, משתדלת להבטיח מראה בשרני יותר, ב-9 גוונים לבחירה. המחיר: 114 ¤. חברת דיור מציגה גלוסים חדשים, שאמורים לנצנץ לכן כל החג. Dior Addict Plastic Gloss אמור ליצור מראה אטום ועשיר ב-138 ¤ ובשמונה גוונים שונים. את שני המוצרים ניתן להשיג רק בסופר פארם.

מה תודה. תתפשטי

אחת מקלאסיקות החג היא להצטייד בסט חדש של לנז'רי מפתים. כן, אנחנו יודעות, מתנה בשבילנו שהיא בעצם בשבילו. לא שאנחנו חושבים שצריך יום ספציפי בשנה כדי לשלוף סט מרטיט של תחרה, אבל אם להתחיל אז היום. באינטימה מוכרים עכשיו בייבי דול בשני חלקים מסאטן שעליו הדפסי לבבות, משולב בו טול בצבע אדום עז והוא מגיע ארוז בתיק מסטן בצורת לב (149 ¤). את הגרביים ואת מוצרי אינטימה אפשר למצוא בחנויות הרשת וברשתות השיווק המובחרות

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

המתנה לאנגלופיל

מעצבת התכשיטים רון ליברמן חברה לקו הגברים של דורון אשכנזי, ויחד הם רקחו את המתנה שכל מטרוסקסואל שמכבד את עצמו יתגאה בה – סט חפתים וסיכת עניבה מזהב. הסיכה עוצבה בצורת לב, עוטרה בריקועים ובהטבעות בעבודת יד. היא גם מצופה ב-24 קאראט. מחירה הוא 240 ¤ ומחירם של זוג החפתים הוא 320 ¤. דורון אשכנזי, דיזינגוף 187, ת"א, 03-5272679

הכי נדוש ומענג

כן, אנחנו יודעים שהציעו לכם מסאז'ים, ג'קוזי וסאונה כבר מיליון פעם. אין מה לעשות, כל אלה הפכו לקלישאות בגלל שהם מוצלחים. תכבו לרגע את הציניות ותקשיבו לנו עד הסוף. יש משהו ממכר בגיבושון שעוברים ביחד בספא. המעבר המשותף לחלוקים, הסאונה הלוהטת, ההתמסרות למסאז' והשמנים החמים המרגיעים. זאוספא, למשל, הספא החדש שנפתח לא מכבר במגדל שער העיר ברמת גן, מציע שתי חבילות טיפול זוגיות. ב"חבילה הרומנטית מלכותית" יש שלושה סוגי אמבט לבחירה (חלב, מלחים או שמנים אתריים), פילינג גוף או עיסוי פנים וקרקפת ועיסוי זוגי בחדר פרטי לאור נרות, ב-799 ¤. זוגות שמעוניינים רק בחידוש עור הפנים יכולים להתפנק על פילינג גוף, טיפול פנים עמוק, עיסוי פנים וקרקפת וארוחה חלבית ב-550 ¤. מילה שלנו, שווה.
זאוספא, מגדל שער העיר, קומה 10, ז'בוטינסקי 7, רמת גן

אם רבתם בדיוק לפני

תצאי הכי מודעת, בוגרת ומשועשעת אם תקני לו פתאום כפפות איגרוף בבוקר שאחרי הויכוח. מי יודע, אולי מההתגוששויות האלה עוד ייצא לכם סקס טוב. המחיר: 129 ¤. "אנרג'ים ספורט", מחלף הסירה, נתיבות 3 הרצליה.

אם אתם יושבים יותר מדי בבית

ערכת פיקניק זוגית היא פריט שצרוב בתודעתו של צופה הקולנוע המצוי כאייקון רומנטי בלתי מנוצח. בדקו את זאת של רשת ריקושט שמגיעה בתוך תרמיל גב, שמשמש גם כצידנית רכה ומרופדת. היא כוללת גביעי יין, מפיות בד, מלחייה, פלפלייה וקופסת אחסון לתבלינים (2 סועדים, 199 ¤). אפשר לתגבר גם עם ספלי פורצלן וקריסטל של חברת ריצנהוף (138 ¤). רשת Maly's. סניפי רשת Maly's מוקמים ברחוב שינקין בתל אביב, בקניון רמת אביב, בבניין צמרות בהרצליה ובגבעת שאול בירושלים

אם אתם רוצים להיות ברורים

מגוון מתנות בצורת לב: פנינה רוזנבלום משווקת סט איפור בצורת לב, שכולל מייק אפ, סמקים, צלליות, ליפגלוס ועוד היד נטויה. מחירו בשוק – 109 ¤. חברת קרוקר מציעה ג'ינס בגזרה נמוכה מיוחד עם דיטייל של המילה Love על הישבן (499 ¤). כמה חברות תכשיטים מציעות שעונים שעיצובם מבוסס על לבבות וססמאות של אהבה: אירוקה, פרנץ' קונקשן (להשיג בבורסה לתכשיטים), שופארד מבית JB וחברת גלרי שמשיקה את דגם ולנטיין (690 ¤) עטור הלבבות. בחברת מילר מציעים 25% הנחה על כל קולקציית הלבבות. התכשיטנית כרמית ענבר מציגה צמיד קריסטל ואבני סוורבוסקי בגווני ורוד וזהב – כל כולו לב (490 ¤, פנקס 3, ת"א, 03-5463402).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully