וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל הכי חטוב

רותם רוזנטל

13.2.2006 / 15:05

איתי אטיאס, דוגמן הבית של כאוס הופך למנהל הפרסום והפיתוח העסקי של הרשת. איך יעזרו לו בתפקידו החדש הקוביות בבטן?

מי שהזילה ריר על שריריו של הדוגמן החסון איתי אטיאס (27), כפי שנראו בקטלוגים הפרובוקטיביים של חברת האופנה "כאוס", עומדת לעבור יסורי גמילה. אחרי שפרסם ביוגרפיה, התוודה לא פעם על הריקנות שמסב לו עולם הדוגמנות, חרש את הגלובוס והציג תערוכת צילומים, הוא יוצא שוב בצעד לא צפוי. השבוע נשאבו הקוביות של אטיאס מתחת לחליפת עסקים ומעכשיו הוא יילך בקאט וולק רק למשרד החדש שלו, כמנהל הפרסום והפיתוח העסקי החדש של רשת האופנה "כאוס".

קריירת הדוגמנות הבינלאומית של המנהל החטוב החלה בסן פרנסיסקו, אליה עבר משדרות בגיל 16. אפילו צלם האופנה המוערך דיוויד לה שאפל התלהב מהישראלי האמביציוזי. את הקטלוגים של כאוס הוביל במשך ארבע וחצי שנים.

שנה של חוסר ודאות

מותג בגדי הגברים החביב על סצינת הקלאברים עבר טלטלה לאחרונה. בחודש דצמבר עזב המעצב דודו גבריאלי שייסד את את החברה בשנות ה-90 בחדרון קטן בנחלת בנימין, את החברה. הוא מכר את מניותיו לשותפיו – האחים קובי ושלומי כהן שהיו בעלי מתפרות. בשנה בה התגלעו חילוקי דעות בין האחים כהן לגבריאלי, רחשו שמועות על סגירה של הרשת ועל חיפושים אחר קונה.

אטיאס, שנכנס לתפקידו אתמול, אמר בראיון עיתונאי כי החברה מעוניינת להרחיב את סקאלת אופי העיצוב שלה ולא לפנות רק לנערי המועדונים אלא לייצר גם אופנה אורבנית. רוצה לומר, לא עוד בגדים שיושבים פרפקט על שירזי. הוא הצהיר גם על כוונה להכפיל את מספר סניפי הרשת.

השאלות היחידות שנותרו פתוחות אם כך הן: האם הניסיון שרכש אטיאס על המסלול יתברר כרלוונטי לתפקידו החדש, והאם ימשיך לטפח את הקוביות בבטן, או שאלה כבר לא ישמשו אותו בתפקידו המשרדי החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully