וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירה משתלמת בסופ"ש

רותם רוזנטל

17.2.2006 / 15:48

לא מחירי רצפה, מחירי חניון. 50-100 ¤ לבגדי מעצבים בתל אביב

נמנעתן משוק המעצבים כי אתן לא אוהבות להידחק? לא הולכות לבוטיק המעצבים בסנטר כי אין לכן כוח להמולה ולריחות האוכל? לא מסוגלות יותר לכתת את רגליכן העדינות מחנות לחנות? או. אז הנה הפיתרון.

כמדי סוף עונה, עומדת להיערך מכירת בגדי מעצבים פרטית במחירים שנמצאים לא רק ברצפה, אלא ממש בחניון. בטווח שנע בין 100-500 ¤ תוכלו לרכוש אקססוריז של רובי סטאר, בגדים של כתומנטה, של יוסף, של Anna K או של רוני בר ולהתפנן גם על המעצבים הצעירים שאף אחד עוד לא ממש מכיר.

טלי אילון, ממארגנות המכירה, מסבירה את הכדאיות: "יש מאגר מעצבים שאנחנו אוהבות, מקבלות מהם בגדים למכירה ומביאות אותם אלינו. האווירה במכירה תמיד אינטימית ויש אצלנו הכל, ממש כמו בחנות". המכירות של אילון כבר ידועות בתל אביב כמאורגנות וכדאיות. אילון מוסיפה שעסק המכירות הפרטיות הוא די אקסקלוסיבי, וכי יש מעט מאוד אנשים שמתפעלים אותן כראוי ומצליחים לבנות לעצמם שם לאורך זמן.

המכירות הפרטיות ידועות גם כקרקע פורייה לצמיחתם של מעצבים צעירים. רובי סטאר התפרסמה דרך מכירות כאלה, כמו גם Anna K. "המכירות טובות לא רק לקונים אלא גם למעצבים הצעירים שזוכים בעזרתן לחשיפה", מציינת אילון, "כשהבגדים שלהם מונחים לצד הבגדים של המעצבים היותר מוכרים, נוצר גם יישור קו".

שלום עליכם 53, דירה 6, ת"א
ו', 17.2, 11:00-19:00, שבת, 18.2, 11:00-21:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully