וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוקס האחרון של יעל

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

19.2.2006 / 11:00

אז מה חשבתם על הקטלוג החדש של פוקס שהונח ביום שישי האחרון כמעט ליד כל דלת במדינה?

הפצת מיליון עותקים של קטלוג הקיץ של פוקס שצולם בברזיל, התחילה ביום שישי האחרון. המוני חתיכות כבר הונחו ליד דלתות ברחבי הארץ ואם עוד לא קיבלתם ליד את מלכות הקרנבל בחוטיני, יש להניח שהן בדרך. אם קיבלתם את הקטלוג העבה, זיכרו שאתם מחזיקים ביד חתיכת היסטוריה - הקטלוג האחרון של פוקס בהשתתפות יעל בר זוהר.

הבריז'יט ברדו המקומית, המיניאטורית והקסומה מביאה בקטלוג שצולם בברזיל, חתיכת שירת ברבור. בגדי הטינאייג'ריות של פוקס יושבים עליה מדהים, הגוף שלה סוחט מהמתבונן השתנקויות של התפעלות, היא מצטיירת כפוטוגנית מכל זווית צילום, מפלרטטת להפליא עם המצלמה, היא נועזת אבל בסטייל, היופי שלה מושלם ועם זאת מוקרנת ממנה תחושת חמימות לא מאיימת. מה נאמר, לא עשר, אחת עשרה.

דונט בי הבי יודה לוי

תועפות היתרונות של בר זוהר זוהרים עוד יותר על רקע ההופעה של יהודה לוי בתפקיד הצנונית של ברזיל. במבט אטום של סגן במיל ובשרירים מאיימים, היודה כמעט לא מחייך לאורך כל הקטלוג. משקפי הטייסים שהוצמדו לו בהרבה תמונות ותספורת הקוצים המיליטנטית, אף מחזקים את הלוק הישראלי, השחצני והאטום שסיגננו לו.

אולי רצו להעביר בקטלוג את המסר שבברזיל הנשים יפות ונותנות והבחורים מצ'ואיסטים, אבל מלוי זה גורע. הוא לא יוצר קשר עם המתבונן ולא שובה את ליבו. ניראה שאם פוקס יחליטו, כמו שמלחשים שהם שוקלים לעשות, להחליף אותו במודל רענן יותר, הקטלוג הזה יהיה בעוכריו והציבור יצליח לבלוע את הבשורה הדרמטית עם מעט מים. אם להיות קונספירטיביים יכול להיות שמדובר כבר בהכשרת הקרקע למהלך.

כן, כן. מה תגידו על האופציה שהמשלחת יצאה לארץ הסמבה כשראשיה כבר יודעים שלפחות הכוכבת הראשית תוחלף בתום הפרוייקט, מה שגרם לאדריכלי ההפקה להבליט פחות את שני הכוכבים?. בר זוהר אמנם מתנוססת על השער אבל היא ולוי די נטמעים בתוך קבוצת הדוגמנים המצטלמת. אם חיית בחווה מבודדת עד לפברואר 2006 ואז הכריחו אותך לעיין בקטלוג החדש של פוקס, יהיה לך קצת קשה לזהות מי פה המגה סטארים שמרווחים הכי הרבה על הסט.

לא שזה רע. הפרוייקט הזה של פוקס, בהשתתפות בר זוהר ולוי, הוא הראשון מזה זמן רב שבו לא עבדו חזק על המתח המיני בין השניים. יכול להיות שזה קרה מהסיבות שפורטו לעיל אבל יכול להיות גם שבפוקס הבינו סוף סוף שהם חגגו על הקטע האירוטי בין בר ללוי עד לרמות כל כך בוטות, עד שהגיעו לצומת דרכים: או שמראים תקריב של חדירה משומנת בוזלין בין שניהם וכותבים מתחת "בפוקס היא התפשטה", או שחותכים לקונספט שונה מקודמיו. טוב שבחרתם בתבונה.

ובעניין ההחלפה. לוי היה בפוקס הרבה בגלל בר זוהר. הפרסומאים חגגו כמו שצריך על הסיטואציה של שניהם כבני זוג לשעבר ומונוגמים בהווה (עד לאחרונה), שיוצאים פעם בשנה לחופשות אקזוטיות ואירוטיות בחסות פוקס ומה זה שווה עכשיו בלי יעלי?. על הכוכב הפנוי לפתח רומן מהיר עם אסתי גינזבורג או לפחות עם אחותה הגדולה. זה יעלה לו אם לא.

מצטערת כבר נשדדתי

לפני שנגיע לבגדים נתעכב עוד קצת על עיצוב הקטלוג. העושים במלאכה - הקופירייטרים והמעצבים הגרפיים הם ללא ספק מצטייני המשימה יחד עם הצלם רון קדמי, הסטייליסט ראובן כהן ובר זוהר עצמה. פשוט תענוג לדפדף בין דפי הנייר העבים ולהנות מהעיצוב הנכון. גם האתנחתות הטקסטואליות ברובן מגניבות ממש. קחו למשל משפט מתוך שיחון פורטוגזי למוצ'ילרו המתחיל, מתוך הקטלוג: "או קווה פאז אומה בלו מניניו קומו מים, אסטה פאזנדו אם אומה מנטה סויה קומו או סאו?" (מה בחור יפה כמוני עושה במוח מלוכלך כמו שלך?). או משפט למוצ'ילרה המותקפת: "ארפנדידו, פוי סומנטה רובאדו" (מצטערת הרגע נשדדתי). יפה לא? שננו והשתמשו בהם בתבונה.

נמאס לגהץ


והבגדים. ברזיל היא מדינה שנכון לקבל ממנה השראה לבגדי קיץ. גם הישראליות וגם הברזילאיות שזופות ואוהבות את המראה הסקסי של שיער ארוך, גופייה מסולסלת קלות וחצאית קצרה ומתנופפת. בגדי היומיום הברזילאיים, אלה שנמצאים על קו התפר שבין הזרוק למהודר, יכולים רק להוסיף שיק לבחור הישראלי.

המראה הברזילאי-פוקסי המוצע, של חולצות כפתורים דקות וקצרות שפתוחות מעל טי שירטס צבעוניות, עם מכנסי שלושת רבעי מבד הוא זרוק מספיק אבל גם מעניין, כדי שבחור ישראלי יקבל אותו.

מי שמחפש ג'ינס לעונה בוודאי ישמח בגזרות הטרנדיות ובמחירים הנוחים של פוקס (139 ש"ח לג'ינס ברך וכ-199 ¤ לג'ינס ארוך). עם חצאיות המיני שמסתיימות בוולנים של בד נוסף, ראוי היה להירגע. מדובר ברעיון נחמד אבל לא בכזה שראוי לכל כך הרבה וריאציות. על בגדי הגולשים אין טעם להתעכב. לפוקס אין ממש ייחוד אופנתי בקטגוריה הזאת, רק רצון, ככל הניראה, לתת מענה כולל לבחור הצעיר שנכנס בשעריה.

בגדול, אם לבחורה שאני מכירה היתה מלתחה שמבוססת רק על בגדים של פוקס והיא היתה מעל גיל 17, הייתי חושבת שיש לה אישיות לא ממש מעניינת. מצד שני אם לא בא לכם לגהץ בגדים, אם אתם מתכוונים להיות הקיץ יותר סקסיים מאשר בעלי ייחוד אופנתי, אם אתם בעד פריטים שלא חיים לנצח ועולים בהתאם, ויותר מכל- אם אתם מתכוונים לטוס הקיץ לברזיל, ניראה שזאת הרשת בשבילכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully