וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, היום זה יום הפוקס

אדר ריכטר

22.2.2006 / 10:30

דיווחים מארוע השקת מתחם הפוקס סיטי. זה קליט כמו דודולנד, זה שאפתני כמו הגותהם סיטי מבטמן

משפחת ויזל, הבעלים של רשת פוקס, ניסתה להתחרות בארועי הפתיחה של אולימפיאדת החורף, והפיקה תצוגה גרנדיוזית של קולקציית קיץ 2006 באזור התעשייה הסמוך לנתב"ג -איירפורט סיטי. שם בנו הויזלים את "פוקס סיטי", מתחם שהוא הראש והגוף של פוקס ושוכנים בו ממשרדי ההנהלה ועד אחרונת התופרות.

את פני הבאים להאנגר הענקי בשעת ערב בחמישי האחרון, קידמו תאורה אפלולית, ארוחת ערב מושקעת ובר משקאות חופשי. לב לבייב היה, כמו גם שמעון פרס. ככה זה כשתעשיין בולט עושה אירוע 40 יום לפני הבחירות.

התצוגה הופקה באווירת המופע ניו יורקי "לה גוארדיה" - הקהל עמד והמופע התקיים מעליו ומצדדיו (להזכירכם, הוא העומד). על הבמה הרחבה עמדו מתופפים ברזילאים, מה שהזכיר לנוכחים שמדובר כאן בקרנבל ברזילאי. מהתקרה השתלשלו מתופפים שהיו תלויים מאזור החלציים. תמונות מתוך קטלוג הקיץ החדש של החברה הוקרנו על גבי מסכי ענק מארבעת צידי החלל העצום, רקדניות ברזילאיות מעוטרות נוצות נסעו הלוך ושוב, לעיני הקהל, במעליות פתוחות, חמש נערות טרפז ליהטטו על חבל בד. וזאת היתה רק ההתחלה.

יהודה על נדנדה

מצד ימין הוסר וילון שקוף ענקי שמאחוריו זרמו מפלי מים ועליהם הוקרן הלוגו של פוקס. מתוך המפלים הללו הגיחו הדוגמנים לבושים במיטב דגמי הקיץ. נדנדה גדולה השתלשלה מהתקרה ויעלי ויהודי, האדם והחווה בעולמו של ויזל קיפצו ועלו עימה מעלה, לתקרה. הכי שמיימי. למשמע קול פיצוץ מחריד הומטרו מטחי קונפטי מתוך פקעת תקרתית גדולה על הדוגמנים וכך הסתיימה התצוגה.

בסופה עלה על הבמה הראל ויזל הנרגש, מבעלי החברה, הודה לקהל על שהגיע, הודיע על השקתו של מגזין הקטלוג בן 168 העמודים של קולקציית הקיץ ונפרד באופן רישמי מהעובדת המצטיינת והזוהרת ביותר של החברה, יעל בר זוהר, "שנפרדת מהדוגמנות בפוקס אבל לא ממשפחת פוקס".

אין לדעת למה היתה הכוונה. אולי בר זוהר תמונה לתפקיד ניהולי בחברה, אולי תתפקד כמוזה בשכר?. התחושה בכל אופן היתה שהפרידה מבר זוהר קשה לחברה ונעשית מכורח הנסיבות ולא ביוזמת פוקס.

קטלוג ממתק

המופע הגרנדיוזי, יש להודות, לא הותיר את הקהל פעור פה ולא סחף מחיאות כפיים סוערות. נראה שסף הריגוש כיום הוא גבוה ביותר ויש צורך ביותר ממופעי לוליינות כדי באמת לחולל דרמה.

מה גם שלרוב, קהל עומד, הוא קהל מריר ורוטן. בסוף התצוגה חולק כמובן הקטלוג החדש לאורחים בתוספת בונבוניירה של פוקס, שכללה דפי שוקולד מעוטרים בעטיפות של תמונות מתוך הקטלוג, מה שנתן את ההרגשה שהרגע עזבנו חתונה עמוסת אטרקציות, בה הגיחו המתחתנים ממסוק קוברה ישר לחופה, הפגיזו במופע אור קולי, בחצוצרן אקטיבי, ברקדנית בטן דינמית ובתותחי זיקוקים וקינחו בסוף עם חלוקת בקבוקי שמן זית לכל אורח ועליו צילום רומנטי של עצמם, למזכרת.

התשורה ביציאה- קטלוג הקיץ עב הכרס השאירה טעם טוב בפה. המוצר ללא ספק, מושקע, עם צילומים מצוינים, עם יעלי בשיאה ועם דגמים מוכרים ואהובים. ראויים לציון השנה הם גזרות הג'ינסים והדגמ"חים הקלאסיים בדוגמת קומופלאז' (דוגמה צבאית).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully