וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי בשל

ענת אור

19.2.2006 / 15:15

אם אתן פמיניסטיות שחושבות שתחרויות היופי הן עסק בהמי, מה תגידו על תחרות יופי לגיל הזהב?

קיומן של תחרויות יופי תקוע כמקל בגלגלי הפמיניזם, והדעות לגביהן חלוקות. נדמה שהמהפכה הפמיניסטית נתקעה בשלב שבו נשים היו צריכות לוותר על היותן אובייקט מיני. עוד לא נמצאה הדרך, בקרב המיינסטרים, להיות גם נשית, מטופחת ומינית וגם להיות בן אדם שלם, שאינו רק אובייקט מיני או כלי דקורטיבי.

קיומה של תחרות יופי לבנות גיל הזהב מאידך, היא בעיני פמיניסטית לעילא, שכן מותר ואף רצוי לחגוג את יופיינו, ושיר הלל ליופי הנשי האמיתי - לא זה שמוכתב על ידי בעלי אינטרס כלכלי או מיני - הוא מעשה פמיניסטי בעיני.

תחרות "אשת הזהב" מציעה לנשים מעל גיל שישים לחוות את הזוהר שבתחרות יופי. ב- 9 במרץ תתקיים התחרות בפעם הרביעית, במסגרת קונגרס גיל הזהב ותערוכת "מתחילים בחמישים 2006", שיתקיימו במרכז הירידים והקונגרסים בגני התערוכה בתל אביב. (הסעות מכל הארץ לבני גיל הזהב). עד כה, מדווחים מההפקה, נבחרו כבר שבע נשים לתחרות, וההרשמה עדיין פתוחה. סך כל המתמודדות יעמוד על כ_15.

התחרות תסוקר בטלוויזיה, ולזוכות – מלכה ושתי סגניות, מצפים כרטיס טיסה וסופי שבוע. טקס הבחירה הוא בהפקת שלווה בן גל ולמועמדות מצפה יום הכנה ופינוק לקראתו.

מלכת יופי זה פרקטי?

אחת המתמודדות השנה היא רותי פייבל, שחגגה שבעים לפני שבועיים, "אף אחד לא נותן לי את הגיל הזה, אז זה בסדר" היא אומרת. פייבל כבר התנסתה בצעידה על מסלול, היא התגלתה על ידי בן גל והשתתפה בתצוגות אופנה לגיל הזהב, ואפילו דגמנה לבני נשים, כותונת לילה מסאטן.

פייבל מתגוררת ברעננה, היא ניצולת שואה, אחות פסיכיאטרית במקצועה, וגם כיום, שמונה שנים לאחר פרישתה הרשמית לפנסיה, היא ממשיכה לעבוד. "לצאת מהמקצוע שלי לעולם כזה של זוהר זה מעניין" היא אומרת, "אני תמיד אוהבת להתלבש ולהתאפר ולהיות מסודרת, ככה זה הכבוד שלי, וככה אני באה לעבודה".
כשהיית צעירה לא חשבת בכיוונים האלה?
"never, לא חשבתי שזה יכול להיות מקצוע, אני באה מבית שחשבו בו פרקטי".
הנכדה בת העשר גאה מאד ומחכה לראות את סבתא בטלוויזיה.
הגשת מועמדות לתחרות, לבנות שישים ומעלה, בטלפון 1-700-700-113 או לכתוב ל: tali@3rdtime.co.il.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully