וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קודם כל - כפפות

רותם רוזנטל

22.2.2006 / 12:07

מה הן תחזיות האופנה של קרל לגרפלד, ג'יי. לו וביל בלאס. סיכומים של שבוע האופנה בניו יורק

אז אילו טרנדים יציפו את העולם בסתיו הבא? שבוע האופנה בניו יורק, שנסגר ביום שישי האחרון, ניסה לחזות את כולם. נראה כרגע שכל התחזיות שדוסקסו בחודשים האחרונים התממשו על המסלול – מראה רך, מגוון ביציאות סמי-פאנקיסטיות מהאייטיז; מכנסי צינור צמודים, מעילי קרדיגן, שמלות חולצה, חליפות גבריות עם דיטיילז נשיים וצבעים כהים.

קודם כל, רשמו לפניכן – כפפות, כפפות, כפפות. כפפות עור ארוכות היו דומיננטיות מאד אצל מעצבים רבים. הן פרקטיות, מחממות ומשתלבות היטב עם שרוולי מעילים וז'קטים שמגיעים עד המרפק.

לגרפלד דרמטי

מותג "ביל בלאס" שנחשב לאגדה עד לפני כמה שנים, ירד מגדולתו גם בגלל שבעל הבית עבר לעולם שכולו בדים. ביום חמישי הציג מייקל וולבראכט, מעצב הבית בשנתיים האחרונות וחבר של בלאס המנוח, קולקציה יפה ובה חליפות קלאסיות ולבוש ערב איכותי מאד. אולי הצעד שיעזור למותג להתאושש.

ביום שישי חיכתה לכולם ג'יי לו, בתצוגה של החברה שמשווקת את בגדיה ומוצרי הלייף סטייל שלה – SweetFace. הקו שלה לא הציע חדשנות יוצאת דופן, אבל לפעמים גם שילוב נכון של טרנדים קיימים יכול לעבוד בהצלחה. לופז יצאה בקו של קרדיגנים, צעיפים ובדים מתנפנפים שנראו רבות על המסלול בשבוע האופנה הניו יורקי. בסטיילינג של התצוגה נוספו לדוגמניות כובעי סבא גדולים שהוסיפו שיק לחצאיות, לקרדיגנים ולשמלות הערב.

הפינאלה הגדול של השבוע היה שייך לקארל לגרפלד, שהציג ביום שישי את קולקציית סתיו 2006: שחור דרמטי, שמלות צרות ושרוולים משתרכים מטה - הרחק מקו האצבעות.

האישה של לגרפלד בסתיו היא מחויטת בנינוחות וקווי הבגדים שלה משתרכים אחריה. דיטיילז של פרווה (ואנחנו ממש מקווים שהיא היתה סינתטית) הופיעו להם על קצות השרוולים ועל צווארוני המעילים, במעין מחוות רטרו לסבנטי'ז. המכנסיים, אגב, עדיין תחובים במגפיים.

נדמה שהתצוגה הזו היא מעין סיכום לטרנדים החזקים ביותר שהובילו את הסתיו ועתידים להמשיך גם עד לסתיו הבא – השחור שולט, צר אך נינוח; פרטי הלבוש מתייחסים לאייטיז ולסבנטיז כאחד, בין אם בחגורות עבות, באזכורי מעילי העשורים ההם או בכפפות הגבוהות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully