וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקה בשן מוציאה תיקים מעור נחש

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

20.2.2006 / 12:31

זה לא פוליטיקלי קורקט אבל יפה. וקצת על נחש הפיתון

בשן, מעצבת אופנה שדבקה כבר שנים בעור מבלי לסטות לחומרי גלם אחרים, יוצאת עם ליין מרשים של תיקים מעור נחש פיתון, בגדלים שונים. לא הכי פוליטיקלי קורקט אבל בשן כניראה רוצה להתעסק בעיקר בצדדים האסתטיים של החיים.

נספר קצת אם כך על נחש הפיתון כדי לא להתיחס אליו כאל חומר גלם יפה בלבד. הפיתון הוא נחש לא ארסי, החונק את טרפו למוות וחי באופן טבעי במרכז ומערב אפריקה. הוא חי על הקרקע ומטפס על עצים.

נקבת הפיתון היא אם מסורה מאד. היא נוהגת לכרוך את גופה סביב הביצים שהטילה (4-10) ולשמור עליהן במשך שלושה חודשים עד שצאצאיה בוקעים מהן. במשך הזמן הזה הנקבה לא עוזבת את הביצים ולא אוכלת כלל. היא מתוגמלת על מסירות זו בצאאצאים לא מכבידים. ברגע שהביצים בקעו, הנחשונים הם עצמאים ויכולים לשרוד ללא הוריהם.

אסור בתכלית האסור לגעת בחיה קטנה ואז להתקרב לפיתון על שום שהנחש יריח מיד ניחוח שמזכיר לו אוכל ויתקוף מיד את האדם הנושא אותו. זכור מיקרה מ-99' של נחשית פיתון בשם מוניקה שהגיעה לארץ מארה"ב, התקבלה בחגיגיות על ידי שר הפנים דאז אלי סוויסה, חובב נחשים ידוע. למרות קבלת פנים חמה זו, מוניקה נגסה בתוקפנות בישבנה של המטפלת שלה בגן החיות של חמת גדר, כניראה כי המטפלת הדיפה ריח של שפנים.

מחירי תיקי הנחש של בשן הם החל מ- 3000 ¤. כתובת: מיקה בשן, רח' ה' באייר 48 , ככר המדינה ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully