וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה אני באה

הדס שואף

21.2.2006 / 12:13

הדס שואף יצאה לבדוק מה הכינה לקיץ הקרוב Anna K הכוהנת הגדולה של מכנסי החיתול, וחזרה מוקסמת

מי לא מכיר את מכנסי החיתול של Anna K? אם ננבור בארונותיהן של בחורות תל-אביביות מעודכנות אני מניחה שנמצא אצל כל בחורה שנייה מכנסי דרוזים כגון אלה. בעונה שעברה הייתה תחושה שכל תל אביב מוצפת במכנסיים האלו בעלי הגזרה המושלמת.

אבל אל תחשבו ש-Anna K היא רק מכנסי מפשעה נמוכה, אמנם הרומן שלה עם מכונת התפירה החל בעקבות המכנסיים האלה, אבל מאז ועד היום היא רק הולכת ומתגבשת כמעצבת מוכשרת בעלת שפה מובהקת. בקיץ הקרוב היא עומדת להפתיע עם קולקציה נשית ורכה שבה אלמנטים הלקוחים מעולם ההלבשה התחתונה ומעולם הריקוד.

לא רבים יודעים כי שם המותג Anna K אותו בחרה קרן זרקה, המעצבת, הוא בעצם שילוב של ערבית (אנה-אני בערבית) ואנגלית (קיי האות הראשונה של שמה באנגלית). שם המותג הוא לדעתי תמצית השפה העיצובית של קרן - הערבוב והשילוב ללא הסבר או חוקים הוא מה שמוביל אותה. עם הרבה חוצפה והומור היא מצליחה ליצור את הפריטים הכי שווים בשוק. זרקה היא בוגרת החוג לקולנוע של אוניברסיטת תל-אביב ומרגישה שההשראה מגיעה אליה מהמוני הסרטים בהם היא צופה.

יש בדגמים שלה הרבה מאוד עבודות יד: צביעת בדים, יצירת גוונים ייחודיים, שימוש רב בתיקתקים ובניטים שהפכו במשך הזמן לסימן ההיכר שלה, בתיפורים חיצוניים, בגזירות, בהדבקות ועוד.

גם את טרנד הריקוד היא חזתה

עד לפני שלוש שנים זרקה עבדה אצל אביה בעסק כשרטטת, השתעממה וחלמה על בגדים. אביה ראה את סיבלה והציע לה לפתוח סטודיו קטן בשטח שברשותו ולהיעזר בתדמיתנים ותופרים כדי להתחיל לייצר קולקציה. כך באו לרחובות תל אביב מכנסי החיתול הראשונים שלה.

את ההשראה היא שאבה באופן מפתיע ממכנסי ב' צבאיים גבריים ולא ממכנסי דייגים כמו שנוטים לחשוב. באופן דומה היא יצרה את מכנסי הצינור הצמודים שלה כבר לפני שתי עונות. אלא שאף אחד כמעט לא קנה אותן. רק לאחרונה כשמכנסי הצינור נכנסו למכונת הטרנדים, הם התחילו להיחטף. גם את טרנד הריקוד היא צפתה מראש ולפני שנתיים עיצבה מכנסיים בהשראת מיכאל ברישניקוב.

לקיץ הקרוב בנתה זרקה קולקציה שבה בין היתר בדי תחרה המיובאים מצרפת, בדי טול ומשי. במקביל היא תמשיך לייצר פריטים גם מטריקו, וכמובן אף פעם לא תוותר על ג'ינסים שאותם היא אוהבת במיוחד. הצבעוניות אצלה הקיץ תהיה רחבה מאוד ותורכב בעיקר מצבעים כדוגמת שחור, טורקיז, אפרסק, אדום, לבן וצבעי אדמה.

מבחינת גזרות יהיו דברים חדשים לצד פריטים מנצחים מעונות קודמות: שמלות סטרפלס, שמלות שקופות באורך ברך עם כתפיות ספגטי, חולצות וגופיות קלילות בגזרות הריוניות, טייצים צמודים ושקופים, מכנסי ג'ינס צמודים בגזרות נמוכות וגבוהות, גופיות עם גב פתוח ובמקביל יהיו גם פריטים בקווים מחוייטים ופריטים בהשראת שנות ה-50. בנוסף נראה בקרוב גם קו של הלבשה תחתונה ובו חזיות תחרה ובהמשך גם תחתונים.

ההיצע הגדול וריבוי הפריטים בעיצובה לא נוצרו במקרה אלא נועדו להגשים את חזונה האישי. היא רוצה ליצור אלטרנטיבה לרשתות גדולות שמייצרות הכול בקנה מידה עצום מחד אך מאבדות את הטאץ' האישי ואת הכיוון מאידך. בעתיד היא שואפת לעצב גם אקססוריז ונעליים כך שאישה הנכנסת לחנות שלה תוכל להרכיב לעצמה מלתחה שלמה מכף רגל ועד ראש.

מחירים: מכנסיים 429-550 ש"ח, חולצות 200-385 ש"ח, שמלות 300-650 ש"ח.
Anna K, פרישמן 75, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully