וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינה טורנה סוגרת

פיני אסקל

22.2.2006 / 10:17

המעצבת סגרה את הסניף בבאר-שבע. כלות דרומיות שהיו אמורות ללבוש את שמלותיה מתלוננות. עד החתונה זה יעבור? לא בטוח

בהתראה קצרה ביותר סגרה המעצבת פנינה טורנה את הסניף שהיה לה עד לא מזמן בבאר-שבע. בחורות שהיו אמורות ללבוש את שמלותיה של טורנה ביום הכי חשוב בחייהן, נקלעו למצוקה.

"כלות שסגרו שמלה בסניף באר שבע נותרו בלי שמלות", מספרת לוואלה! סלבס א', חברה של אחת הכלות, "יש שמועות בעיר שהמקום נסגר בגלל מעילה של אחת העובדות. יש לי חברה שיש לה אירוע בעוד שבועיים. עכשיו היא צריכה להגיע לתל-אביב. התחושה שקיבלנו היא שלא אכפת להם להחזיר את המקדמה, רק להיפטר מהעול."

חופית (שם בדוי), אחת הכלות, אמרה לוואלה! סלבס: "אין מה לעשות, בחוזה כתוב שלא אוכל לתבוע אותם בעתיד. הם לא הציעו מיד את האופציה לבאר שבע. אמרו לי, כמו שאומרים תמיד הישראלים, שיהיה בסדר."

"חייגתי אישית לכל הלקוחות"

- גדי דנן, מנהל העסק של טורנה, למה סגרתם?
- "בשלב זה סגרנו אותו, כי היו לנו אילוצים של מקום. לא התאים לנו להישאר שם מבחינת החוזה. בעל המקום אמר לנו: 'צאו' מהיום להיום."
- אומרים שהייתה מעילה של אחת העובדות.
- "לא הייתי אומר שהייתה מעילה."
- אוקיי. ומה לגבי הכלות המסכנות?
- "חייגתי אישית לכל הלקוחות. אמרתי להן שנשכיר חדרים בדרום למדידות. אנחנו מגיעים אליהן. ביום החתונה הבטחנו מדידות במלון. אמרנו להן שנחזיר כסף."
- יש כלות שטוענות שהאופציה היחידה היא תל-אביב.
- "זו השמצה. אמרנו להן שתמיד יש אפשרות להגיע לתל-אביב, אבל אם לא נוח נגיע אליהן. המדיניות שלי היא שאם יש לקוח לא מרוצה - מחזירים לו את הכסף."

וואלה! סלבס. לא מדברת. מזיזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully