וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיק הוא ביתך

הדס שואף

23.2.2006 / 10:25

מלי רוקח-דנאי יודעת מה יגרום לתיק להישאר איתך הרבה שנים ויוצאת עם הברקה: תיק הדוקטור למי שאוהבת לסחוב

מל (MAL) המותג לתיקים ודברי עור התופס תאוצה בימים אלו התחיל את דרכו ממש במקרה, עת ראה הבעלים של חנות המתנות התל אביבית דלארטה את המתנות הקטנות שמלי מייצרת משאריות עור עבור חברים קרובים. הוא התלהב, ביקש לייצר גם עבור החנות וכך למעשה הבינה מלי רוקח-דנאי לראשונה שיש לה בייבי קטן בידיים, שהיא יכולה לפתח ולבסס.

השכלתה האקדמית של מלי היא דווקא בתחום עיצוב המוצר ועיצוב הפנים. היא למדה שלוש שנים ברומא באקדמיה לאומנויות וטכנולוגיה חדישה בשם ACCADEMIA DELLE ARTE E NOUVE TECHNOLOGIE. כשחזרה לישראל הבינה שהיא רוצה לרכוש ידע גם באדריכלות ולמדה עוד חמש שנים בסדנא לעיצוב בתל-אביב ובמכללת אריאל. השיוט בין תחומי יצירה ועיצוב מרגיש לה נכון, שכן לדידה יוצר אמיתי מהבטן יכול לעצב במספר תחומים במקביל כל עוד הוא ממש את עצמו ומקבל סיפוק מיצירותיו.

חלק מתוכניות העתיד שלה הן להתמחות ולעבוד כאדריכלית במקביל לעבודה על מותג התיקים שלה שגדל והולך. היא רוצה למצוא את הנוסחה שתאפשר לה לגדול ולהתפתח אך במקביל לשמור על אותנטיות ושפה אישיים. קצת כמו בתי מלאכה איטלקים ששומרים על האופי המשפחתי הקטן במשך דורות.

הישרדות

הקונספט העיצובי עליו היא שומרת לאורך כל עבודתה הוא של מינימליזם וקווים נקיים. בלי הרבה דיטיילים המשתלטים על העיצוב הבסיסי של התיק ומאפילים על מראה האישה. מלי יוצאת מנקודת הנחה שהתיק הוא ביתה של האישה, הוא כל עולמה מרגע שיצאה מהבית ועד כניסתה אליו בחזרה, ועל כן חשוב שיהיה נוח, פרקטי ככל האפשר ונקי מאד מבחינה עיצובית. ככל שיהיה נקי יותר, לדעת מלי, כך יתאים לכל מטרה וישרוד מספר רב של שנים.

בימים אלו ישנם שני קווים עיצוביים למותג: מל בייסיק, החלוץ איתו החלה את הדרך העיצובית, והליין החדש בשם מקסימל (MAXIMAL ) המוקפד והיוקרתי יותר שמשלב תחכום עם קווים נקיים ובסיסיים. כיום המותג מייצר מגוון רב של מוצרי עור- כריכות של ספרים מיניאטוריים כמו ספרי תהילים, מחזיקי מפתחות, יומנים, ספרי סקיצות, ארנקים בגדלים שונים, תיקי ערב קטנים ותיקי יומיום במגוון גדלים וגזרות.

את תיקי הקיץ הקרוב שהכינה מלי מאפיינת צבעונית מונוכרומטית – גוונים של קרם, לבן, ירוק פיסטוק ובכלל כיוונים פסטלים. אין אצלה צבעים זוהרים וזועקים ששוברים את הניקיון והשקט.

ליין עורות הוינטאג' המשופשפים שאפיינו את קולקציית החורף שלה, ימשיך גם בקיץ, כמובן בתפנית האופנתית הנכונה, ותיקים שהתגלו כ"מנצחים" בשוק ימשיכו גם לתוך הקיץ

"תיק הדוקטור" הוא הדבר החם שיצא זה מכבר לחנויות, העור המיושן ושני הכיסים הקדמיים מעניקים לו מראה מאוד עדכני. הוא נוח להפליא ומתכבד בקיבולת שתשמח נשים שאוהבות להכניס את כל הבית לתיק.

יש עכשיו גם תיק קלפה שיהיה לדעתי הדבר הבא מליין הבייסיק. הוא בעל מראה צעיר במיוחד, נלבש על הצד ומשולב בניטים בניחוח מעט רוקיסטי. גם לא מעט גברים הביעו התעניינות לרכוש אותו. כמו כן ניתן עדיין למצוא את תיק השק איתו מלי החלה דרכה ולאור הביקוש הרב היא ממשיכה ליצרו כבר כשלוש שנים.

מחירים: מחזיקי מפתחות 119-200 ¤, ארנקים 349-449 ¤, תיקים 349-1198 ¤, ספרי סקיצות כרוכים בעור 149-199 ¤.
חנויות: רשת רזילי בקניון ארנה ושבעת הכוכבים הרצליה, קניון רמת אביב, קניו גבעתיים, קניון סביונים וקניון ערים, חנותא- מושב רשפון,
מקום- רח' ראשונים רמת השרון, אמילקה- סוקולוב רמת השרון, צ'וצ'ה- שנקין תל אביב, כתומנטה-דיזנגוף תל-אביב, סוהו- דינגוף סנטר.

  • עוד באותו נושא:
  • mal

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully