וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל עין יהלום

רותם רוזנטל

26.2.2006 / 11:00

משקפי השמש העונה הם ניסיון נחוש לגנוב את ההצגה. הם מנצנצים, מתוכשטים והלוגו שעליהם גדול. גם המחיר

משקפי השמש הם אביזר רב נוכחות שמסגיר עליכם כמויות גדולות של אינפורמציה. ממבט חטוף במסגרת המשקף שרכובה לכם על האף, אפשר ללמוד אם אתם עשירים (זה גוצ'י?); נטולי תקציב אבל יודעים לקנות חיקויים מעולים (באמת? זה לא גוצ'י?); אופנתיים מדי (חמש בחורות עם אותם משקפיים בדיוק עברו פה לפנייך); כאילו קלאסיים אבל למעשה משעממים (משקפי שמש שחורים, מרובעים וגדולים); תמהוניים (משקפי שמש מלוכסנים); נוגעים ללב (משקפי ג'ון לנון) או חמודים בעלי הומור עצמי (משקפי זבוב).

התחום מתחדש מדי שנה באינטנסיביות מעוררת התפעלות והעונה המוטו הוא: בולט יותר, גדול יותר ונוצץ יותר. מעין גרסת היפר של משקפי השמש משנות ה-80'. טרנד נוסף שעומד להשתלט על הקיץ הוא תכשוט בולט של המסגרת.

סימנו וי גדול

מעצבי העל רוצים למתג עצמם בבירור ולבלוט בין רגע. הבעיה היא שלפעמים מרוב לוגואים לא רואים את המשקפיים. מה שאפיין מותגים כמו שאנל, לואי ויטון וגוצ'י לפני שנים רבות, הפך לתופעה בולטת השנה. אותיות המותג הפכו לחלק עצום ובלתי נפרד מהעיצוב.

ולנטינו עוזר להשוויץ עם הלוגו שלו בעזרת וי גדולה ואדומה שמיקם על משקפי שמש שחורים, ג'יאנפרנקו פרה החדיר לידית משקפי השמש בעיצובו את האותיות "GF" וגם מי שיראה אתכם מהצד השני של הרחוב יידע שמדובר במשקפיים של מעצב העל וגם הלוגו של מקס מארה בולט ומתוכשט.

איכשהו, כשמדובר בלוגואים על משקפי שמש יוקרתיים, גם האנטי מותגיסטים הכי גדולים, נוטים להיות סלחניים. כניראה בזכות עיצוב הרטרו שהוא מאגניב עם תעודות.

טייסים עשירים

בנוסף, חנויות משקפי השמש ייראו השנה כמו סניפים של הבורסה לתכשיטים. אבני סבורבסקי, אבנים צבעוניות, עיטורי מתכת בצבעי כסף ותכשיטי זהב או פנינים, מופיעים אצל מעצבים רבים בחיבור בין המסגרת לעדשות או על הידיות. גם כאן מתבלט ולנטינו עם דגמים מעוטרי תכשיטים ביניהם משקפי טייסים עם שורת יהלומים על הפרונט ומשקפיים לבנות המרוקעות באבני חן שנראות לרגע כמו ניטים. הן עוד יתלבשו לכם בול על מכנסי הצינור שמחכים בקוצר רוח לקיץ.

שנות השמונים הן לא מקור השראה היחיד. אצל מיסוני, עוד מותג יוקרה, העדשות גדולות ורחבות א-לה סיקסטיז והיצול מאופיין בהדפסים שאופיינים לדור הביטניקים. לאיב סאן לורן יש דגמים ברוח הסבנטיז, בגודל ובגזרה שלא היו מביישים את הג'קסון פייב.

משקפי השמש הלבנים, טרנד שהחל בשנה שעברה הגיע גם אל הקיץ הנוכחי. לצד הלבן ישלטו הקיץ גם גווני הפנינה. משמנת ורדרדה ועד גוונים צהבהבים.

גברים ומחירים

רוב הגברים לא ירוצו להחליף משקפי שמש מדי עונה אבל גם עבורם יש מיני חידושים. אדידס השקיעה במוצר חדש – משקפי השמש המושלמים לספורטאי עם מסגרת מסיליקון. המשקפיים האלה הן כה אווירודינמיים וממוקדי מטרה, עד שנראה שהיו משגרים את עצמם לירח אם רק היו רוצים.

מרצדס, לא רק חברה לייצור מכוניות הוציאה דגמים אלגנטים ורגועים, מה שנקרא – לאיש העסקים המעוצב. גם דנהיל לא חוסכת באלגנס, ומפרסמת את משקפי השמש שלה על מכונית ספורט דנדשה. תפוס את הבלונדינית הקרובה ביותר, חבוש משקפיים ועבור להילוך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

האופציה השפויה

ברשת אירוקה יש גרסה גברית ונשית לכל דגם כמעט וגם מגוון גדול של משקפי שמש שעולים עכשיו רק 149 שקלים. יש אצל וריאציות על משקפי טייסים, מסגרות צרות, מסגרות זבוביות ועוד. לא תמצאו כאן אבני סבורבסקי אורגינל אלא התפתחות נינוחה של טרנדים מוכרים.

שימו לב גם לחנות המקוונת של אירוקה. שם יש דגמים של מותגים מובילים כמו איב סאן לורן, פולו, ברברי ודיזל במחירים שלא עולים על 199 ¤. מומלץ לבדוק אילו דגמים יש באתר, למדוד אותם בחנויות ואז לבצע רכישה מקוונת.

מחירים: ולנטינו 900-2450 ש"ח; גי'אנקו פרה 900-1375 ¤; מקס מרה 900-1650 ש"ח; איב סן לורן 1099-1399 ש"ח; דנהיל, מרצדס, אדידס 550 -1375 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully