וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת ml גדלה

רותם רוזנטל

25.2.2006 / 22:59

שינויים ברשת למידות גדולות שמנסה סופסף לסגור על קו אישיותי ברור


"צריך להכיר אותך בשביל להלביש אותך" גורסים אנשי ml, הרשת שכולם עדיין זוכרים שקראו לה "מתאים לי". רשת האופנה שהוקמה ב-1991 ומכרה בגדי נשים במידות גדולות, מיתגה את עצמה מחדש ב-2003 תחת השם ml ובחרה בנועה תשבי (מקסימום מידה 40) שמשדרת שיק חו"לי על פני דפנה ארמוני (מידה 46?).
לאחרונה שוב בחרו במתאים לי בחמש דוגמניות מלאות ואנונימיות (ביניהן מירב הניג, אחותה של הדוגמנית מיכל הניג, ומי ששיחקה בגיל שלוש בסרט מציצים).

בשנה האחרונה, מדווחים מהחברה, ערכו ברשת מחקר שוק יסודי וניסו לפצח את רצונותיה של הלקוחה. התוצאה של המחקר היא קונספט חדש לעיצוב החנויות, פיתוח שישה קווי אופנה שונים ואקססוריז ותוכנה מיוחדת שתקשר בין כל חנויות הרשת ותתעד את כלל הרכישות והרצונות.

ששת קווי האופנה, שעיצבו מעצבות הבית יעל נאמן ואסתי ברוך, מנסים לחבוק את כלל הקהלים הפוטנציאלים – מקו יומיומי דרך בגדי ערב ועד לקו שמיועד לנשים דתיות ושמרניות יותר. מידות בגדי החברה נעים בין 40-54 והבגדים נמכרים בחנויות ברחבי העולם. לפי נתוני השוק של החברה, בישראל ישנן כ-640 אלף נשים מגילאי 35 שלובשות מידה 40 ומעלה. מחזור המכירות של כלל השוק מסתכם ב-800 מיליון ¤ ומועדון הלקוחות של ml מונה מעל 200 אלף לקוחות. בקרוב יפתחו עוד שישה סניפים של הרשת ברחבי הרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully