וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכר בספרדית

הדס שואף

26.2.2006 / 14:23

הוא לא זארה אבל גם הוא מוכר בספרד. עידו רקנטי, לשעבר ברצלונה, מוציא קולקציית אביב-קיץ חדשה ומומלצת

על פניו, מעצב האופנה עידו רקנטי, ממש לא מכאן. המראה שלו והבגדים בעיצובו, ניראים כאילו הם מתנהלים באירופה. זה לא מפתיע כי רקנטי שיגר את עצמו לברצלונה עם תום הלימודים בשנקר.

ההתחלה בניכר היתה קשה. הוא עבד כשכיר בחברת אופנה שהתיחסה לעובדיה בצורה לא יפה ומצא בנוסף שגם הצד המקצועי שם לא ממש מאתגר אותו. זה היה כרוך בסיכון אבל יחד עם אשתו ענבר, ארכיטקטית, נפלה ההחלטה לפתוח מותג עצמאי.

חרף העובדה שהם בארץ עם חוקים ושפה שזרים להם, הצליחו עידו וענבר, למרבה ההפתעה ליצור קולקציה שלמה שנמכרה בברצלונה ומאוחר יותר אף בסן-סבסטיאן ובבילבאו והסביבה.

תוך זמן לא רב התקבץ סביבם קהל לקוחות נאמן שהתעניין וחיכה לקולקציות הבאות. כשהמשפחה התרחבה הם חזרו כדי לגדל את הרקנטי הקטן בארץ. ועדיין, גם אחרי שהמותג "עידו" עבר לישראל והתמקם בחנות משופצת ברחוב מלכי ישראל בתל-אביב, פריטים ניכרים מהקולקציה נמכרים בספרד.

זאת ועוד, השואו-רום בברצלונה שמחזיק את בגדיו של עידו מציג את הבגדים לקניינים מכל העולם וקולקציות שלמות נמכרות גם בצרפת וביפן.

כיסי עיגול

הכוח שמניע את העבודה של רקנטי הוא עולם הגרפיקה. הגדולה שלו היא לקחת קווים גרפיים בדו מימד ולהפוך אותם לגזרות תלת מימדיות רכות ונשיות. כבר בעבודת הגמר שלו בתום הלימודים הוא יצר קולקציה מקרטון בהשראת גליונות של בורדה ומודלים אדריכליים. בקולקציה הנוכחית למשל, הוא שילב כיסי עיגול נפוחים וגרפיים שהפכו לסימן ההיכר שלו ומופיעים בדגמים רבים.

הוא מגובש אבל גם הולך מתפתח ומתגבר. אם פעם עבד רק עם בדים נוקשים ששרתו את הרעיונות שלו, היום הוא עובד עם בדים רכים יותר ונשיים. גם קשת הצבעים שלו התעשרה. פתאום נכנסו לפלטה שלו צבעים רכים יותר כמו ורוד, צבע שלא נגע בו בעבר.

לבת ולבן ולכל המתעניין

בסגנון שלו משולבים נאיביות עם נוקשות תעשייתית וגראפית, שילוב שנראה בלתי אפשרי על הנייר אך טבעי לחלוטין בבגדים שלו. הוא עיצב בשלושה כיוונים עיקריים: ספורט, ערב ומראה משולב של שניהם. הצבעים השולטים הם: חומים לסוגיהם, ירוקים, אפורים, ורודים, אדומים וכמובן שחור.

לקיץ הקרוב הוא הכין בין השאר וריאציות שונות על חולצות מכופתרות ביניהן חולצות כפתורים א-סימטריות בשילוב תיפורים עליונים שהופכים לאורנומנט ושמלות עם מחשוף גב פתוח בצורת וי - אותן מסמן עידו כלהיט החם של הקיץ. פריט מבטיח במיוחד הוא שמלת טריקו שחורה עם כתפיות שתתאים להפליא לקיץ הישראלי הדביק. החנות שלו, יש לציין היא ידידותית לילדים. אין בה דברים שבירים ויש צעצועים שיעסיקו את הילד בעוד האם מודדת בגדים.

מחירים: מכנסיים 180-480 ¤, חולצות מכופתרות 320-370 ¤, חולצות טי 180-220, שמלות 420-600, חצאיות 320-420 ¤.

הבגדים של עידו רקנטי נמכרים ב: עידו- רחוב מלכי ישראל 13 תל-אביב, נורית-קרית ים, אמילקה-רמת השרון, רשת חנויות רזילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully