וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד שנייה ואמנות

ענת אור

28.2.2006 / 10:25

עכשיו שווה להיכנס לחנות היד שנייה "שתיים" בשינקין גם בגלל האמנות שעל הקיר

החנות לבגדי יד שנייה, "שתיים", שכותרת המשנה שלה היא "בגדים שמתגלגלים", לא מפסיקה להתחדש, להתגלגל וליצור יוזמות חדשות, כמו סדרת המכירות האורבניות שהושקו לאחרונה.

החידוש האחרון הוא הפנייה לאמנים להציג בחנות. עד לחודש זה פיארו את אחד מקירות החנות צילומי אופנה של דניאלה הורבין, שעשתה הפקה מיוחדת עם בגדים של "שתיים". כעת הם פינו את מקומם לטובת ציורים של הילה צוקרמן, אמנית צעירה ששבה ארצה אחרי לימודים בבוסטון.

הפנייה היא בעיקר לאמנים צעירים ומתחילים. דניאלה לבנסארט, מבעלות החנות, מעידה כי הצילומים של הורבין זכו להמון תגובות וגם לפניות לקניית תמונות.

פריט שני בחצי מחיר

בתחילת החודש חגגה החנות השינקינאית ארבע שנים להיווסדה. הישג משמעותי בהתחשב בכך שזו חנות שמתבססת על החלפות. "כשפתחנו, כולם חשבו שזה רעיון נחמד אבל לא מעשי" מספרת דניאלה, "בגלל זה אנחנו כל כך חוגגות, כי התשובה היא כן, שעסקים כמו שלנו, שמבוססים על אידאולוגיה, יכולים להתקיים".

במהלך התקופה הזו הספיקו דניאלה ושותפתה, מוניקה אדלר, להתחתן ולהפוך לאמהות, "הפכנו מ'שתיים' לארבע". ההתנהלות המשפחתית לא פגמה בניהול העסק. מבצע פריט שני בחצי מחיר נמשך בחנות והשתיים מזמינות את קהל מגלגלי הבגדים להתחיל להביא בגדי קיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully