וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרזנו על פתיחת עונת הרחצה

רותם רוזנטל

2.3.2006 / 10:23

לכו על טנקיני ומונוקיני ותשאירו מאחור את החוטיני. סקירה של בגדי הים החדשים לקיץ 2006

אתם אולי עוד לא לגמרי מוכנים. עדיין לבנבנים משהו, טרם נפטרתם משלושת הקילוגרמים שהשארתם לסוף החורף, אבל בגדי הים החדשים כבר כאן. אולי תראו קצת מוזר בתא ההלבשה, כשתמדדו אותם עם הלוק החורפי שלכם, אבל אפשר לשמוח בזה שבגדי הים של 2006 הם קצת יותר מכסים מאלה של השנה שעברה.

המילים חמות השנה הן טנקיני (גופייה וחלק תחתון) ומונוקיני – בגד ים נועז ששני חלקיו מחוברים בעזרת טבעות באזור הטבור. שווה לשים על שתי הגזרות האלה שיביאו סוף סוף לוק חדש לחופים. הטנקיני היפה יותר הוא זה שנקשר מאחורי הצוואר.

לפראו נמצא השנה תחליף נאה – חצאית מיני שמתלבשת על החלק התחתון של בגד הים. חזיות המשולשים גם הן יהיו חזקות בקיץ 2006. לארנה יש חזיות משולשים עם ריפוד נשלף או חזיות עם קשירה רחבה מאחור (189-249 ¤) ולקרוקר יש ביקיני משולש דו-צדדי (הלכת אדומה חזרת שחרחרה). יש משהו במשולשים הללו, עתירי הקשירות, שתמיד יוצר מראה כל כך נכון – כמעט היפי, אבל מאוד מדויק.

גלית לוי נכנסת לחופים

שלושה מותגים חדשים הצטרפו לשוק. מעצבת האופנה גלית לוי מוציאה לראשונה ליין של בגדי ים. כדרכה הדגמים שלה סקסיים ביותר. לוי מגדירה את הליין שלה כהוט קוטור מלייקרה. היא אבזרה את בגדי הים בעיצובה באבני חן, פאייטים, חישוקי זהב ותכשיטים, ועיצבה גזרות שניראות כמו ביקיני מקדימה ומתגלות כבגד ים שלם מאחור.
(מחירים: 349-449 ¤).

גם אירית מצטרפת

אירית, מעצבת האופנה המתבלטת, מוציאה השנה גם היא, לראשונה, בגדי ים. יש לה דגם יפה ומומלץ שבו הדפסים של כרזות קולנוע הוליוודיות ישנות עם טבעת בין שני משולשי החזייה. בהחלט דגם שניראה כמו מציאה מרתקת מחנות וינטאג'. ראויה לציון היא גם העליונית השקופה בעיצובה, שאולי תטשטש קצת את המתניים של מי שלא ניראת כמו בר רפאלי. גם הדגמים עם השרשראות המוזהבות, יפים. (מחירים: 299-399 ¤).

סימה הקסימה

סימה בכר, אשת הכדורגלן אילן בכר והמחזיקה בתואר "מיס עולם הנשואה" הפכה השנה גם לאשת עסקים. בכר קיבלה זיכיון בלעדי לייבוא מותג בגדי ים ברזילאי בשם "קורפו דה אקווה", שקיים מאז 1992 (360-490 ¤) ותשקיע 450 אלף דולר בהחדרת המותג לשוק הישראלי. נמליץ לה להביא לארץ עליונית המגבת האדומה, הברזילאית. להיט מטורף בפוטנציה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

גיישה בביקיני

מומלצים ביותר הם בגדי הים האוריינטליים של חברת דיזל שעוצבו ברוח הסרט "זכרונותיה של גיישה". יש בקולקציה של דיזל ביקיני עם דרקון רקום על החלק האחורי של הצמודון ובגד ים שלם ומצויין בעל מחשוף עמוק. האוריינטליות של המזרח היא אולי קצת נדושה, אבל כשמשתמשים בה באופן נכון היא מרהיבה ומנצחת. (מחירים: 230-550 ש"ח).

מפץ של פאייטים

H&o בחרו ללכת בדרך שבה צעדו רבים כל כך בעבר ושילבו רקמות ופאייטים על שני החלקים לא פרקטי ולא מקורי, אבל לפחות טווח המחירים שלהם הגיוני (מ-59.99 ¤ לשורטס ועד ל-299.99 לבגד ים שלם).

שלא תגידו שגדעון אוברזון לא מחובר לצעירים. למעצב הותיק יש בקולקציה החדשה, בין השאר, בגד ים שנושא את כתובת אתר הבית שלו. יתאים למי שתשמח לשמש כפרסומת מהלכת על החוף. השנה דוגמאות הבדים שלו מצטיינות פחות, אבל הגזרות הקלאסיות שלו מחמיאות תמיד. בעיקר בגד הים השלם הנקשר מאחורי הצוואר. (מחירים: 350-475 ¤).

מחטבים ומערבבים

לחברת סי יו יש הרבה מחטבים והיא פותחת בפני הקונות את האופציה לערבב בין דגמים במסורת המיקס אנד מאץ'. דגם ששווה מחשבה הוא דגם רטרו מנוקד, עם חצאית קטנה. על מיכל אמדורסקי זה ניראה קולנועי, על חוף הים, זה עשוי להראות קצת יותר מדי. מצד שני אפשר גם ללכת עם הלוק הזה עד הסוף – לשבת עם בגד הים האמור על הדשא של הקאנטרי ברעננה, לשתות קוקטייל מכוס שתקועה בה מטרית נייר, להרכיב משקפי שמש לבנות ולקרוא לעצמכן גילת אנקורי. (מחירי בגדי הים של see You 339 –399 ¤).

הבננות תוקפות

בפרס הקונספט ההזוי לעונה זו זוכה חברת "בננה", שגייסה לשורותיה את רוני סופרסטאר זו השנה השלישית ושחררה את הסלוגן האלמותי – "בנים אוהבים בננות". הקונספט כולל מרדף של שני דוגמנים אחרי הסופסטארית, שלפתע הופכת לציידת שלהם, כולאת אותם בכלוב וזורקת להם בוטנים. זה מה שקורה כשמשלבים עאלק פוסט פמיניזם ופרובוקטיביות דה-לה שמאטע. למרות הקמפיין, כדאי לשים לב לחזיית הסטרפלס ולטנקיני עם הקשירה. (מחירים: 279-299 ¤).


כתובות נוספות:
אירית - תל אביב: רחוב שינקין 48, קניון עזריאלי, בן יהודה 189, קניון רמת אביב; הרצליה: קניון ארנה-מרינה הרצליה, קניון שבעת הכוכבים; קניון רחובות; קניון גבעתיים; קניון הנגב; חיפה: גרנד קניון; קניון בת ים.
ארנה: להשיג ברשת "יונייטד ספורט" המכתש 6 א.ת חולון; יונייטד ספורט" ישפרו סנטר –מודיעין; "יונייטד ספורט" רח' אדום 35 א.ת בכנות, עמק סנטר בעפולה.
See You: ניתן להשיג ברשת חנויות פלפל, בחנויות המשביר החדש לצרכן ובחנויות בגדי ים ולבני נשים שונות ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully