וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפתורים מכסף טהור

רותם רוזנטל

2.3.2006 / 11:17

לא רק המעצבים הסופר-אופנתיים, גם החברות המסחריות מנסות להפוך את הג'ינס למכנס יוקרתי ויקר

הג'ינסים השנה מושקעים מאד מבחינת קישוטים יוקרתיים ופרטים.
המושג "פרימיום" מעורר התרגשות כה גדולה בעולם הג'ינסים עד שאף מותג לא מעז לצאת בלי ליין מסוג זה משלו העונה.
מי שידו אינה משגת ולא מאמין בהוצאת אלפי שקלים על זוג ג'ינס, לא יוכל להתהדר בכפתורי כסף ודיטיילז למכביר. האם אנו בכלל רוצים את כל הבלגן הזה? שאלה טובה. לפי מעצבי הג'ינסים בעולם, מעולם לא רצינו משהו יותר מאשר תפזורת של יהלומים על הישבן.

מלבד מעצבי העל שדופקים שעות נוספות בניסיון לשבור את הראש ולייצר את הג'ינס האולטרה-שיקי הבא, בדקנו איך חברות מסחריות וגדולות מתמודדות עם השינויים שעוברים על עולם הג'ינסים.

מכנס במנוסה

חברת קרוקר מחברת את היוקרתיות של הפרימיום לסקסיות אורבנית. בואו לא נקרא לזה פרימיום, בואו נאמר – תווית מחיר של איכות יוקרתית. עם כפתורים מכסף אמיתי כמובן.

קונספט הקמפיין הוא: ציד אורבני. Get Hunted אם להשתמש בשם הרישמי. בסרטונים של קרוקר רואים מרדפים ברחבי העיר - בחורות רצות בבהלה ובחורים נמלטים באישון ליל כשמתוך כל הפראנויה הזאת בולטים מכנסי ג'ינס לא רעים בכלל.

ביטנת הג'ינסים של קרוקר עשוייה מבדים צבעוניים. המכנס עצמו עובר שטיפות וכביסות רבות ולאחריו פרימה ואריגה. היי-טק של בדים. מחירי הג'ינס נעים בין 499-899 ¤.

שימו לב לסדרת אינג'נירד

חברת ליווי'ס, שמנסה לנער את קורי האבק שדבקו בדגם 501 המיתי בעשור האחרון, החליטה ללכת על מיקס של טרנדים רבים ויצרה חמש קבוצות סגנוניות שונות של ג'ינסים.

יש אצלם שילובים מעניינים בין דגמים קלאסיים וישנים של המותג לבין טרנדים חדשים; סדרה יפה היא האינג'ינירד – לג'ינסים מקבוצה זו יש קווי תפר שמהנדסים בחכמה את הגוף (500-600 ¤). ושימ ולב גם למכנסי ה-¾ עם שרוכים בתחתיתם.

לגברים נוספו שלוש גזרות: 512, 506 ו- 509. שלושתן משוחררות ורפויות יחסית. על בחורים צנומים מדי הן עלולות להיראות בגיז לגמרי. לצעירים בלב ובגזרה מופנית סדרת ה-DNA, שטוענת למשובת נעורים בעיקר בזכות כיסים נמוכים ושפשופים בולטים. ומי שלא יכול בלי הדגמים הקלאסים של ליוויס, ייהנה מסדרת ה-Red Tab שמורכבת מהגזרות הישרות וגזרות הבוטקאט הידועות (380-600 ¤). קורי האבק מתחילים להתנער אט אט, עכשיו תורו של הקהל להחליט כמה הוא מוכן להשקיע באהבת נעורים ישנה ונושנה.

כתובות של חנויות קרוקר:
קניון אבנת, פ"ת; בוגרשוב 70, קניון עזריאלי ודיזנגוף סנטר, ת"א; קניון הנגב, באר שבע; רחוב בן גוריון 60 והגרנד קניון, חיפה; קניון מלחה, ירושלים; קניון איילון ר"ג; קניון לב, חדרה; קניון מול הים, אילת; קניון חולון; קניון השרון, נתניה; קניון רחובות; קניון סי מול, אשדוד; קריון, קרית ביאליק; קניון הזהב, ראשל"צ; קניון מרגלית, הוד השרון; קניון בת ים; מדינת היהודים 81 וקניון שבעת הכוכבים, הרצליה; כרמיאל סנטר; צומת ביל"ו.

כתובת של חנויות ליוויס: להשיג בפקטורי 54, קניון רמת אביב ובחנויות המובחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully