וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוראת בתיקים

אדר ריכטר

7.3.2006 / 10:01

לפי הסטטיסטיקה של ריכטר, אם את יפה ועדינה, עם עור רך ופנים מאירים, סביר שאת מסתובבת כרגע עם תיק של נטע שדה

יש לי עניין שאני אוהבת לפתח, בעיקר במעברי חצייה: להסתכל על נשים ועל התיקים שלהן ולנחש איפה הן קנו אותם. את הלקוחות של המעצבת נטע שדה אפשר כמעט תמיד לזהות בגלל הסמל המסחרי של העלה שמסיים כל ריץ' רץ'. את התיקים שלה אפשר לראות לרוב על בחורות שנראות קצת כמו המעצבת עצמה, יפות בדרך כלל ועדינות כמעט תמיד, עם עור רך, פנים מאירים, וכמו שנראה בהמשך, גם כנראה מרוויחות לא רע.

נטע שדה הפכה עם הזמן לנישה בפני עצמה, עם סימני היכר שרוב בנות ה-30+ מזהות גם מרחוק. היא מעצבת לרוב בעור אך לרגל עונת הקיץ התחילה לעצב גם תיקים מבד. "בחרתי להתעסק הפעם בבד, שהוא חומר נינוח, אבל ההתייחסות לתיקים היא כמו לפריטים מעור" שדה מהגגת "בשבילי זאת כניסה לעולם חומרים חדש, שמאפשר מעבר למראה יותר קליל ומינימליסטי. אני מתנערת מפריטי החורף המכבידים".

תיקי הבד שלה הם קצת זרוקים אבל עם פאסון. חומרי הגלם הם בדי שניל עם סיבי משי מובלטים בצורת תפרחת על וקנבס שהתיקים העשויים ממנו מזכירים ריפוד של ספה. קו נוסף כולל תיקי מניפה מבד מבריק דמוי סאטן בגווני אפור, חום ושחור לשמרניות, או בצבעוניות עזה של סגול, אדום וכתום, לחתרניות. בחלק מתיקי הבד יש שילוב של עור ברצועות, בכיסים, במחיצות או בארנקים הפנימיים.

"חלק מתיקי העור והקנבס של הקיץ בנויים בהשראת הפריחה ובעיקר בהשראת עלי הכותרת של פרח הטוליפ" שדה מתפייטת. מי שעוקב רואה שתיקי הטוליפ החדשים, ממשיכים את הקווים המעוגלים והנסתרים של התיקים היפניים המוצלחים של שדה מהעונה הקודמת.

התיק אקטיבי, את פאסיבית

לקולקציית תיקי הבד מצטרף גם קו של תיקי עור, שחלקם מגיע עם ספין: בלי בטנה או עם בטנה לא מטופלת. כדי לתת את השיק של הקיץ לתיקי העור בעלי המראה הבסיסי, נוספו להם רצועות קלועות.

מאותם חומרים של התיקים הגדולים, יש גם ארנקים ותיקי איפור קטנים. "התיקים שלי עובדים, הם כל הזמן בתנועה. אלו תיקים אקטיביים" מסבירה שדה ומדגימה תוך כדי, כיצד שני חלקים של ארנק עור גדול ומרווח, ניתנים להפרדה על ידי תיק-תק.

"המוצרים שלי הם בדרך כלל לא סטאטיים ומשתנים בהתאם לצרכים. תיק הערב הקטן יכול בקלות להפוך לארנק, אם מקצצים לו את הרצועות, והארנק יכול לשמש גם כמקום איחסון לכלי איפור".

המחירים דורשים מכם להיות מפרנסים טובים ואקטיבים: תיקי מניפה עולים 694-872 ¤, תיקי טוליפ 759-798 ¤. להשיג בחנויות התיקים המובחרות. לבירור מיקום החנות הקרובה למקום מגורייך: 5583444 -03.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully