וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הפנים אחורה

הדס שואף

7.3.2006 / 15:20

אופיר דהאן, הוא אספן פריטי רטרו ומפנטז, כשהוא מעצב, על אישה מהוקצעת שנושמת אירופה. יש מתנדבות בקהל?

מעצב האופנה אופיר דהאן, בוגר בצלאל, התחיל בכלל לעבוד עם מעצבי אופנה בתור מי שמעצב להם את הלוגואים והקטלוגים. לאט, לאט תוך כדי עבודה בסביבה המדברת אופנה, הוא החליט לשנות מקצוע. לפני כשנתיים, הוא שכר סטודיו, רכש מכונת תפירה, שכר תדמיתנית ועיצב עבור עצמו את אחד הלוגואים הכי יפים בתחום שמושתת על דיוקנה של סבתו.

הפריצה אירעה כשהמעצבות הני ועדי יעקובסון נחשפו לדגמים שלו, התלהבו והקציבו לו חודש וחצי להרכבת קולקציה עשירה ומוגמרת שתוצג אצלם בגלריה. מאז הוא הספיק לפתוח חנות משלו ברחוב דיזינגוף ובימים אלו הוא עומל על הקולקציה השישית לאביב קיץ 2006.

לא לטריקו

דהאן עושה אופנה מסודרת ומהוקצעת לאישה המוקפדת, הסקסית והמאופקת שאוהבת להשאיר הרבה מקום לדמיון. הסגנון שלו הוא קז'ואל בניחוח אירופאי חזק. יש שישייכו את סגנונו לאופנת בגדי הערב. הוא אוהב לעבוד רק עם אריגים כדוגמת כותנה, פשתן וויסקוזה ולא נוגע בבדים נשפכים כטישיו וטריקו.


ההשראה העיקרית שמלווה ומניעה את עיצוביו היא אהבתו הרבה לרטרו בעיקר של שנות ה- 50. שיטוט חפוז בסטודיו שלו חושף אוספים רבים של חפצי רטרו שהוא מקפיד ללקט מזה שנים.

לקיץ הקרב הוא הכין קולקציה מגוונת שתכלול שמלות קולר מבד פרחוני, שמלות ערב בטורקיז וירוק, ז'קטים קלילים בשחור עם רקמת פרחים בלבן, חולצות כותנה בירוק בהיר וזאת רק ההתחלה. הצבעוניות אצלו מושתת בעיקר על שחור ולבן עם פריטים בירוק, טורקיז ואדום. קולקציית הקיץ תחל לטפטף לחנות בשבועות הקרובים.

בנוסף לקולקציה הנמצאת בחנות מעצב אופיר גם קו בגדי ערב ייחודי וכן שמלות כלה. את כל אלו ניתן למצוא בסטודיו שלו בתיאום מראש. הקולקציה הנוכחית נמכרת עכשיו בחנות ב: 50-70 אחוזי הנחה.
מחירי סוף עונה: שמלות 240-410 שקלים, חולצות 245 שקלים, מכנסיים 199-345 שקלים, מעילים 745-895 שקלים.

חנות: דיזנגוף 282 תל אביב, 6025496 – 03.
סטודיו: בלפור 6 תל אביב, 5252434 – 03.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully