וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתה יפה, אתה דומה לי

9.3.2006 / 16:17

איתי אטיאס בחר במחליף לתפקיד שהיה שלו עד לאחרונה: דוגמן הבית של כאוס. הדוגמן החדש דומה לאטיאס ושמו איתי

הדוגמן איתי אטיאס מונה לאחרונה, בצעד מפתיע למנהל הפרסום של חברת האופנה כאוס. אטיאס היה בשנים האחרונות דוגמן הבית של אופנת הבנים הקלאברית ועכשיו חייבו הנסיבות למצוא לו מחליף. הרי אין זה יאה שמנהל הפרסום, יכנס לפגישה עם לקוחות כשהוא מאופר אחרי שבדיוק חזר מהצילומים.

"איך שאיתי טרבלסי נכנס למשרד, חנן ששון המעצב של כאוס אמר לי שלהערכתו מצאנו את הדוגמן הבא" אטיאס מדווח בסיפוק. טרבלסי, 27, חזר לאחרונה לארץ לאחר שהות באירופה שם עבד כדוגמן. הוא מתגורר כעת בבית הוריו בנתניה ועבד לאחרונה כברמן במועדון התל אביבי "וולווט". בעתיד הוא מתכוון להשתלב בתחום התכשיטים במסגרת עסק משפחתי.

טרבלסי השתתף בתחרות "תגלית השנה 2001" ומאז מיוצג בסוכנות "לוק". הוא כיכב בקמפיינים של "בזק" ו"ורדינון", הצטלם ללוק בוק של דולצ'ה וגבאנה במילאנו, לקמפיין האירופאי של "סקודה" ולמגזין פלייבוי ביוון.

לפני כל הבילויים האלה, טרבלסי שירת שלוש שנים בפיקוד העורף וסיים לימודיים תיכוניים במגמת חשמל ואלקטרוניקה. הוא מדווח כרגע על תחילתו של קשר זוגי חדש.

אטיאס, איך קרה שבחרת דוגמן שדומה לך?

"זאת מחמאה עבורי לשמוע שהוא דומה לי בעינכם. אני מכיר את איתי מספר שנים, דגמנתי איתו בחו"ל. יש לו חספוס ואש בעיניים ורצון להצליח. הוא אדם צנוע ומיוחד שמשקף את ערכי המותג שלנו בצורה הטובה ביותר. הוא מאד מתאים להוביל את הקמפיין".

מסיימים בנשף

קמפיין כאוס יצולם בעוד ימים ספורים ברחבי תל אביב כשהמטרה היא להציג את האורבניות התל אביבית ואת הרגעים הבלתי צפויים שלה. ב-15 לחודש יערך נשף פורים במועדון "הויסקאיה" מטעם כאוס. במהלך המסיבה תצולם התמונה האחרונה של הקמפיין. טרבלסי יהיה במרכז וסביבו יחגוג קהל מחופש.

בנשף יחשפו דוגמנים נוספים שידגמנו בקטלוג הקרוב של כאוס לצד טרבלסי: בחור יפני בשם רומן, דוגמן ישראלי ושלוש בחורות. את הקמפיין יצלם צלם לא מוכר יחסית בשם אבי הראל. הבחירה בו משקפת את השאיפה של כאוס לתת צ'אנס לכשרונות צעירים שפעילים בעולם האופנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully