וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונה פארק לבנות

דנה דרבינסקי-טיקולסקר. צילומים: אפרת כפרי, איפור: תמר בנין

13.3.2006 / 16:49

להתנסות בזנב סוס או בתוספת לעיבוי השיער שעולים 45-150 שקלים ומוצמדים בסיכת טיק-טק, זה יותר כיף מלמדוד בגדים

היכל המחלפות של רבקה זהבי ברמת גן הוא דיסנילנד לבנות. שפע תוספות השיער וכל הפאות הקיימות שם מסחרר. לשבת אצל זהבי זה כמו לשחק בברביות כשאת בתפקיד הברבי. מתברר, למשל, שכל מה שהיית צריכה כדי להיראות כמו מריאן, נערתו של רובין הוד, הוא זנב סוס חום, חלק וארוך. יצר המשחק שהוחנק בילדות פורץ בחלל עתיר החדרים של זהבי ברמת גן. אצלה אפשר לנסות מיני הארכות ועיבויים, לקצר ולהאריך את השיער באחת, וזה הרבה יותר מסעיר מלמדוד בגדים.

זהבי לא מתמחה רק בפאות, כמו שנוטים לחשוב, אלא גם בתוספות שיער מינוריות. יש המוני בחורות יפות פנים בעלות שיער דק, לא מתארך ולא סמיך שיכולות לעבות אותו עם תוספות שלא מחוברות בדבק, בהלחמה, או בקשירה מסובכת אלא בסיכת טיק-טק. כשקולטים כמה שזה פשוט וזול, זה יכול להיות ממכר. עכשיו רק נותר לנו להפוך את העניין ללגיטימי.

רק בסיליקון מודים

היו שנים בהן היה זה אופנתי ורווח להחליף פאות ותוספות שיער. הכוונה היא לא רק למגדלי השיער מרובי הפרטים של נשות המאה ה-18, אלא גם לשנות החמישים והשישים. היום בעיקר שחקניות תיאטרון ודתיות נהנות מהחוויה. את זהבי זה די מקומם, "למה לגיטימי היום לדבר על תוספות סיליקון לחזה ועל החדרת רעלנים לפנים, אבל על העשרת השיער הטבעי לא מדברים?", היא שואלת, ודי בצדק.

מגיעות אליה גם נשים שעוברות טיפולים כימותרפיים וזקוקות לפתרונות שיער זמניים. לרוב, המלוות שלהן הן נשים בשלות יחסית שכבר לא מאריכות שיער, וכשהן רואות את השפע שיש במקום, הן מתפתות לצאת עם תוספת שמקנה להן קארה קצר. לא משהו מגונדר ומופרך, אלא רק עוד כמה סנטימטרים שמתחברים בקו אופקי עם מסרקה מיוחדת ומשנים את כל התמונה.

ארץ נהדרת עם פאות

העסק של זהבי מרובה חללים ובאחד מהם פועלת מספרה. הרבה נשים משאירות את השערות שלהם מאחור לחפיפה, פן ותסרוקת וחוזרות לאסוף אותן אחרי שעתיים. איזה כיף לדתיות.

בחלל אחר מעניקים טיפולי פדיקור, מניקור, סידור גבות ועוד. בחלל תחתון יושבות רוקמות הפיאות. הן רכונות על רשתות עדינות וטווות לתוכן בריכוז רב שיער טבעי שמגיע בשקיות גדולות. יש גם חלל המוקדש לתעשיית השואו ביז שבו מכינים פאות ותוספות גם לכל כוכבי ארץ נהדרת. קירות החדרון בעל המראה הגדולה מעוטר בצילומים של כל סלב שניתן להעלות על דעת, מצולם עם רעמת שיער שלא שייכת לו על הראש. וזה כולל גם את סנדי בר בפרסומת למילקי.

כוח הרעמה

זהבי, אישה עם נשמה אימהית וקורנת, אומרת שלצערה, העידן הנוכחי טוב לה לעסקים. "השיער הולך ונעשה דק יותר", היא מעדכנת "לא היו בחורים צעירים וקרחים בדור שלי. אולי זה המתח, אולי הישיבה הממושכת במשרדים בלי לראות אור שמש ואוויר צח ואולי זה בגלל הזיהום הכללי".

אחרי שמודדים מבינים כמה כוח יש לאגודת שיער מרשימה כשהיא מחוברת אליך. לא סתם שואב מלך החיות את כוחו ובטחונו מהרעמה. לא סתם ינקה דלילה התנ"כית את כוחו של שמשון הגיבור בעזרת מספריים.
בחורות בעלות שיער דק וקצר יכולות להאמין עד מחר שהן אוהבות את מה שנתן להן הטבע, אבל מדידה אחת של תוספת טבעית לחלוטין המוצמדת בגומייה לזנב הסוס הטבעי הקטן שלהם, תסדר להן חיוכים והתרגשות שקשה לצפות. תביטו בצילומים.

סניפי רבקה זהבי - פאות. רמת גן: 03-5797279
רעננה: 09-7404456.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully