וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמו את הקומקום על האש

רותם רוזנטל

14.3.2006 / 12:23

הקטלוג החדש של דליקטסן גרם לרותם רוזנטל למצב רוח מהורהר. תיק הקומקום עשה לה חשק לעוגייה

אם ראיתם לאחרונה אישה לובשת קז'ואל מעוצב ונושאת תיק בצורת משפך, סביר להניח שזיהיתם מעריצה של "דליקטסן". הסגנון של עידית ברק, מעצבת המותג, תמיד שומר על הומור, שנובע מהחיבה שלה לשבירת המוכר והצפוי. הקריצה שמתחברת בקלילות לסגנון מחויט ונינוח, הפכו את ברק והסטודיו שלה במתחם גן החשמל לפריט לוהט בקרב נשים מעוצבות באיזור שנות ה-30. בימים אלה היא מפרסמת את קטלוג הקיץ שלה שמדבר, ממש כמו הקולקציה, בשפה מוקפדת, משועשעת ומודעת לעצמה.

ברגע הראשון לא ברור אם מדובר בפנקס, ביומן סודי או באלבום תמונות ישן. גודלו של הקטלוג יכול להתחרות ביומני נוער. מוצג בספרון מעט סטים כשביניהם דפים ריקים רבים. האם זו תוספת לשולחן המשרדי או תצוגת תכלית של אופנה?. התחושה האניגמטית מתפוגגת במהרה, בעזרת שבעת עמודי התמונות שחושפים את היצירות האחרונות של המעצבת.


הצלחתו של העיצוב הגרפי טמונה בחסר, בנעדר. מלבד העובדה שכל סט נראה שונה מקודמו ואין הרבה סטים לשזוף בהם את העין, הדפים הריקים והמזמינים מעוררים אותנו לרצות עוד. אין ספק בכך שהקטלוג הנוכחי מדגים להפליא מימרה שהגו כבר רבים וגדולים מאתנו –לס איז מור.

אם בקולקציות קודמות שיחקה ברק עם שני סוגי בדים בחולצות מכופתרות, הוסיפה כיסים רבים לחצאיות וחיברה בין סווטשירט לג'קט, הרי שגם העונה היא ממשיכה לחייך. יש בקולקציה החדשה חולצת כיווצים עם שרוולי 3/4, עליה כרוכה חגורה לבנה שעוטפת את המותן בכמה סיבובים; חצאית שכבות ארוכה וא-סימטרית; ריאציה משתפלת על קימונו, או חליפה גברית שנסגרת בצד ומלווה בעניבה צבעונית.

זה לא שברק ממציאה מחדש את הסגנון המחוייט והנינוח או מראה דברים שלא נראו קודם, אבל היא עושה את מה שהיא עושה בדיוק כמו שצריך – מושך, מעניין ומתאים לכל סיטואציה. את מקומו של המשפך, אגב, תופס העונה תיק ירוק בצורת קומקום.

הסטיילינג של הקטלוג מוקפד ומרענן. העניבה הפרחונית מסתדרת מעולה עם ג'קט החליפה המשובץ וחצאית השכבות השחורה-ירוקה מתאימה לתיק הקומקום כמו עוגיות חמאה לארל גריי. שימו לב גם לעבודת השיער המורכבת, שלא היתה מביישת את גדולי סגנון הכוורת.

דליקטסן, ברזילי 4, מתחם גן החשמל, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully