וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוסון במכנסון

רותם רוזנטל

15.3.2006 / 11:44

את הסליפ תשאירו לחשפנים ואת מכנסי הגולשים למקצוענים. גברים נראים הכי טוב על החוף, במכנסונים. נקודה

יש בחורים שיושבים בקיץ על החוף עם התחתונים הישנים והבלויים שלהם ויש בחורים שמתחבאים מאחורי בוקסר ענקים שהם לא החליפו כבר שנים. להם לא מיועדת הכתבה הזאת.

מי שרוצה קצת להפתיע ולהתעדכן ישמח לשמוע שיש השנה יופי של מכנסונים מלייקרה ווריאציות על בגדי ים בגזרת בוקסר בחנויות, ושתחתוני החוטיני לגברים למשל (אנחנו עדיין מתעוררות בצווחות כשאנחנו נזכרות בהם), נעלמים. על כך נתונה ברכתנו.

חברת ספידו למשל, יוצאת השנה בצבעים מובחנים (אדום, לבן, שחור) ושמה דגש על גזרות של מכנסונים. יש להם גם ליין מעניין ברוח מונקו, שעוצב בהשראת מרוצי המכוניות, שבו דגלי חברות המכוניות מופיעים בצד המכנס. אולי קצת פשטני, אבל אם זה יגרום לכם לוותר על הטנגה לטובת המכנסון אנחנו בעד (279.90-369.90 שקלים).

בחנויות אדידס אפשר למצוא גם דגם שמעוצב איפשהו בין מכנסונים למכנסי גלישה ומגיע עד אמצע הירך. מומלץ בחום. בכלל, אם חברת אדידס נטתה עד היום לעצב בגדי ים בעיקר לקהל שעוסק בספורט, הרי שהשנה הגזרות אופנתיות והצבעים נועזים יותר (99-199 שקלים). אל תפספסו את הדגם הכחול עם פסי התכלת.

חברת ארנה יצאה עם מכנסונים שווים לגברים מלייקרה, שמגיעים בצבעים מפתיעים ומומלצים כגון כתום, אדום, טורקיז וגוונים שונים של כחול (טווח מחירי המכנסונים 109-119 שקלים).

ולסיכום, עם בוא החמסינים, כשריחו המלוח של הים הצונן מתחיל לדגדג באף, קנו אפילו מכנסי גלישה, רק תנו לתחתונים הישנים שלכם למות בשלווה בארון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully