וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהיה הוא שיהיה

אדר ריכטר

16.3.2006 / 15:31

גם ברנואר הלכו הקיץ על בטוח עם הרבה לבן ושמלות כפריות. בכל זאת אדר ריכטר מצאה בקולקציה צדדים חיוביים. כזאת היא

גם השנה לא נגררו ברנואר אחרי טרנד תצוגות האופנה המגלומניות שפקד את חלק מחברות האופנה הישראליות. קולקציית הקיץ של החברה לא הוצגה במקביל למופעי ראווה לוליינים אלא בפרזנטציה שקטה, נעימה. את הכסף, טוענים שם, העדיפו להשקיע בבגדים עצמם והם מקווים שגם אתם תנהגו כמוהם ותשקיעו בבגדים שלהם.

חשיפת הקולקציה אם כן, התקיימה במקום גבוה, עם נוף לים שמשקיף אל המזח ובחלל שנראה כמו החנות האולטימטיבית, כזו שהייתם שמחים לבקר בה, גם אם אתם לא חובבים מושבעים של הקו הרנוארי. היו שם בגדים לבנים על הקולבים, מוזיקת צ'יל אאוט וכסאות בר, עליהם אפשר להתרווח וליהנות מקוקטייל צהריים עם איתי תירוש או עם אחת מהדוגמניות שהסתובבו בין השולחנות.

הדבר היחידי שקצת האפיל על כל הלבן הזה היתה העובדה, שהפעם החליטו מעצבי הבית של רנואר ללכת על בטוח. התעוזה היחסית שהופגנה בקולקציית החורף שעבר, שכללה בדים מעניינים וגזרות שהיו קצת בלתי רגילות, לא נראתה הקיץ.

הקולקציה מתחלקת אמנם למספר קווים מובילים, אבל כמעט בכולם ניתן לראות את הגזרות האופייניות לרנואר, בעיקר השמלות הנצחיות בסגנון הכפר שמגיעות בשלל וריאציות, ובדפוסי הפרחים על חולצות מכפותרות לגברים רנואר.

גלגל הצלה

את גלגל ההצלה של הקולקציה סיפקו בגדי הערב החדשים של רנואר. לרוב כשחברת אופנה עממית מנסה ליצור בגדי ערב מדובר בנסיון כושל להנפיק זוהר מקצת בדים שקופים או שחורים ופאייטים. ברנואר השנה, קולקציית הערב התאפיינה בשני כיוונים מוצלחים במיוחד: מראה זרוק, פחות גלאמי, שכלל חצאיות ערב מבד גזה וחצאיות ארוכות ומקושטות בסגנון הודי, ומראה הרומנטי ורך, עם הרבה בדי תחרה, מראה לנז'רי עם אפליקציות, קריסטלים וסאטן מקומט.

מראה הערב לגברים מיועד בעיקר לזכרים מקלונים שהלוק של ה"לטינו לאבר" הולם אותם. הכל צמוד צמוד, בתוספת פרינטים ואפילו פייאטים.

גם הג'ינסים של החברה מוצלחים השנה. בגזרת הנשים רוב הג'ינסים מגיעים עם צ'ופר של תכשיט בסגנון סיני, שניתן להסרה, ואילו אצל הגברים נראה מהפך שלם בתחום. נכנסו בדים איטלקיים, שעברו שטיפות יקרות מהרגיל, יש מגוון גזרות מורחב ולוגו חדש בדמותה של גולגולת שור. את השידרוג אפשר להרגיש גם בכיסים: המחיר קפץ ל-300 עד 600 למכנס.

חוץ מזה תוכלו למצוא הרבה לבן, פריטים בהשראת עולם הים ותרבות היאכטות ודגמים מוצלחים של מכנסי דגמ"ח לנשים מבדי פשתן, לורקס וסאטן, שזורקים במכנס הדגמ"ח המסוקס קצת ברק מתעתע.

חובבי האייטיז יישמחו על שילובי ניטים בכל פריט אפשרי: תיקים, נעליים, חגורות, חולצות ומכנסיים וגם הדפסים בהשראת העולם הפנקיסטי, דפוסים גותיים, בדים בשילוב לורקס כסוף וחצאיות בלון.

מחירים:
מכנסיים: 99-429 ש"ח
חולצות: 33-299 ש"ח
שמלות: 189-599 ש"ח
חצאיות: 159-499 ש"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully