וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיק אבל מדליק

רותם רוזנטל

16.3.2006 / 11:15

גיז'ס, חברת האופנה הכי קולית בשטח, יוצאת עם בגדים מגניבים חדשים וקטלוג שמחזיר את החננות לאופנה

"נקמת היורמים פוגש את איירון מיידן"- כך מגדירים בחברת Gsus את מראה הקז'ואל החדש שלהם לאביב קיץ 2006. בשנות ה-80' סדרת סרטי "נקמת היורמים" העניקה תוקף של מגניבות לחננות. הפעם זו חברת Gsus שמחדירה בהם חושניות ויוצאת בקטלוג שופע סקס גיקי ודנים.

בעונת החורף היה ל-gsus קטלוג מופלא ברוח הגלסנוסט עם צילומים על רקע כיפת הקרמלין ועם שילובים נהדרים כמו ביקיני, עקבים דקים וכובע פרווה רוסי וגדול על דוגמנית קטנה ובלונדינית.

הקטלוג הנוכחי לא עושה בום כמו קודמו אבל עדיין מביא רוח רעננה ושונה. יש בו את הקולאז'ים הקבועים של gsus שמורכבים מהרבה צילומים קטנים המשלבים מראות של אופנה לצד מראות יומיום ורגעים סוריאליסטיים ויש בו גם יחס קזו'אלי ונאה לסקס. כבר בעמוד 5 נחשף בנון שלנטיות זוג שדיים ובחורים נוגעים בבחורות חופשי-חופשי, בלי פאתוס דביק והבעות מזויפות של אורגזמה קיצונית.

סקס בשחקים

בגדי הקיץ החדשים של החברה ההולנדית מעוצבים בהשראת עולמו של ז'ול וורן - משולבים בהם אלמנטים מהחלל החיצון ומוטיבים מעולם התעופה ומעולם המים. רוצה לומר, אם אתה מכיר את ספריו של ז'ל ורן אתה כנראה חננה חמודה ואנחנו אוהבים אותך.

חלק מצילומי הקטלוג נערכו במטוס ורואים בהם דוגמן משופם בכובע קפטן וטי-שירט מעוצבת, זורק מבט שובבי למצלמה ודוגמנית בשמלת מיני היושבת יחפה על רצפת המטוס, כששיערה המפוזר מסתיר את פניה. מבט לשירותים חושף את המשופם והדוגמנית עושים חיים כשהיפה יושבת על הבחור המשועשע, יורדת על ברכיה ומלחכת את ברכיו או סתם מקבלת ליטוף בטוסיק. ב-gsus כנראה מאמינים במיתוסים על סקס בשחקים.

ג'ינס עם גומי בקצה

היורמים מונצחים בקטלוג כשהם לובשים חולצות עם הדפסי משוואות מתמטיות ומחשבונים או חולצות כפתורים וחולצות בגזרת פולו. הפעם הם חווים רגעים גזעיים במיוחד - מנפצים בקבוקי שמפניה, מתרסקים על מיטות עם סדיני משי, משתכרים ומשתוללים.

Gsus מצליחים להפגיש טרנדים מהמיינסטרים עם טוויסט מעניין. מומלץ לבדוק את ז'קט הג'ינס לאישה - הוא לבן כמעט לגמרי והמחשוף העמוק שלו ימשוך אליכן את כל העיניים בספריות. בחורות מעוצבות במיוחד בעלות רגלים דקות, ישתלבו בכיף עם מכנסי הג'ינס שמסתיימים בגימור גומי.

גם בגזרת בגדי הים נרשמת הצלחה. אי אפשר להתעלם מבגד הים השלם והירוק, שמצליח לשלב בדגם אחד קשירה בצוואר, משולשים, בטן חשופה וחגורת מותן. וואו. כדאי לשים לב גם לגופיות ולחולצות המודפסות – כמותן ניתן למצוא רק בחנויות יד שנייה שוות במיוחד. לא זול, אבל קשה שלא להתפתות.


מחירים:
גופיות: 200-350
חולצות קצרות: 240-460
חולצות ארוכות דקות: 320-540
חצאיות: 470-670
שמלות: 400-650
מכנסי בד: 580-720
ג'ינסים: 680-940

תל אביב: FM, אבן גבירול 132, גבעתיים: FM, קניון גבעתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully